Kelopak matanya dibuka dengan segera. Tubuh lampai dihadapannya itu dilihat dengan wajah yang jelas ketakutan. Rambut Rose Camelya yang berwarna coklat itu ditarik dengan serta-merta.
"Eat.", Kata Raven dengan tenang lalu rambut Rose Camelya yang digenggam dengan kuat itu dilepaskan. Pinggan plastik yang terisi kentang rebus itu diambil oleh gadis itu. Walaupun kulit kentang tersebut masih belum dikopek lagi tetapi tetap dimakan oleh Rose Camelya akibat terlalu lapar.
Cawan plastik tersebut digapai lalu diminum air didalamnya dengan rakus sekali. Rasa dahaga dan lapar sudah pun hilang. Pinggan dan cawan plastik tersebut diletakkan semula diatas lantai sambil melihat ke arah Raven yang sedang merenung tajam ke arah Rose Camelya. Gadis tersebut menundukkan kepalanya semula dengan perlahan.
Tubuh kecil itu terketar-ketar apabila bahunya disentuh oleh tangan kasar milik Raven. Tangan kasar lelaki itu menggosok-gosok bahu Rose Camelya dengan lembut sebelum tangan itu turun hingga ke celah peha gadis itu. Rose Camelya berasa amat takut sekali.
Sudahlah dia hanya memakai baju dalamnya sahaja. Perkara yang tidak sepatutnya terjadi membuatkan Rose Camelya berdebar. Malu. Heh. Sudah tiada langsung perkataan malu itu di dalam diri Rose Camelya ketika ini. Peha gebunya dipicit dengan kuat sekali. Gadis itu meringis sakit dengan perlahan.
Takut didengari oleh Raven. Dia tidak tahu mengapa lelaki itu selalu memberontak apabila dia meringis akibat sakit. Pelik.
"Please don't do this to me............", akhirnya Rose Camelya bersuara apabila jari Raven bermain dengan bibir fajarnya. Tangannya cuba untuk menolak tangan lelaki itu tetapi kudratnya sebagai seorang perempuan tidak akan pernah dapat menandingi kudrat seorang lelaki lagi-lagi lelaki yang sasa seperti Raven ini.
ZIPPP!!!!!
Mata Rose Camelya membulat mendengar zip seluar Raven yang dibuka itu. Ketika dia cuba untuk bergelut dengan lelaki itu. Kedua-dua tangannya dipegang dengan erat sekali. Sebaik sahaja Rose Camelya merasakan bahawa sesuatu yang panjang dan berurat masuk ke dalam lubang keramatnya serta-merta juga gadis itu menjerit meminta simpati dari Raven.
Namun sedikit pun tidak dihiraukan oleh lelaki itu. Sebelah tangan Raven dimasukkan ke dalam mulut Rose Camelya secara paksa. Air mata gadis itu semakin lebat mengalir membasahi pipinya. Jari-jari Raven cuba untuk digigit tetapi semakin gadis itu cuba, lelaki itu akan sentiasa akan membuka mulut Rose Camelya dengan lebih luas. Sungguh sakit sekali.
Rasa seperti mulutnya hendak terkoyak sahaja. Dayungan Raven semakin lama semakin laju. Kaki Rose Camelya dibuka dengan lebih luas. Peluh-peluhnya menitik di atas wajah gadis itu.
ARGH.... ER...MMMMMM....... ARK....
Mata Rose Camelya semakin layu akibat penat. Tiba-tiba pipinya ditumbuk dengan kuat sekali. Walaupun dia tidak mampu untuk menjerit ketika ini tetapi tuhan sahaja tahu betapa sakitnya seksaan yang diberikan oleh Raven ini.
Pancutan demi pancutan air mani Raven masuk ke dalam rahim Rose Camelya. Setelah Raven mengeluarkan kemaluannya dari lubang keramat Rose Camelya. Zip seluarnya ditarik semula. Bajunya yang tidak terbutang dibutang semula. Tubuh lemah gadis itu dipandang dengan pandangan yang kosong sebelum berlalu dari situ.
~~~~~~~~~~~~~~
Botol arak yang berwarna hijau itu dicampak ke dinding biliknya. Dahinya berkerut-kerut menahan rasa pening. Air mata mula menitis dengan banyak. Baju t-shirt milik Layla dipeluk dan dicium. Bibirnya menggumam sesuatu yang dapat didengari oleh dirinya sahaja.
"ARGHHHHH!!!!!!!! WHY DID YOU RUN AWAY FROM ME?!!!!!! DIDN'T YOU PROMISE THAT YOU'LL NEVER LEAVE ME EVEN A SECOND?!!!!!!!!", jerit Jay meluahkan segala isi di buku hatinya. Hugo sedari tadi berada di luar bilik tidur lelaki itu terdiam.
YOU ARE READING
THE UNKNOWN •HIATUS• [ 2 ]
Action2nd NOVEL - ACTION _____________________ Setelah Rose Camelya ditinggalkan oleh teman lelakinya James, bersama anak mereka Calix Cullen Wallington dan Mia Amelia Wallington sebatang kara. Kehidupan tiga beranak itu menjadi huru-hara. Hampir setiap...