PLEASE TAKE NOTE! THERE ARE SOME CAST FROM BAB 4!!!!! PLEASE ALERT!!!! IF YOU HAVE ANY MISUNDERSTANDING PLEASE COMMENT DOWN BELOW AND I'LL REPLY BACK!!
"PLEASE!!!!! LET ME GO!!!!!! IT HURTS!!!!", Air mata mula terkumpul di tubir matanya. Bibirnya yang berwarna merah delima itu ditenung lama oleh anak mata coklat itu sebelum mengambil keputusan untuk meragut bibir tersebut.
Rose Camelya mengetapkan bibirnya tidak memberi sebarang ruang pun untuk lidah Raven mencelah masuk mengajak berlaga-laga bersama. Matanya tertutup rapat membiarkan air yang sedari tadi terkumpul jatuh membasahi pipinya.
Pergelangan tangannya yang dipegang erat dibiarkan sahaja. Hatinya berasa begitu pedih kerana diperlakukan sebegini rupa. Ingatannya mengimbas kembali bait-bait memorinya bersama Calix dan Mia. Apabila teringat akan kembali wajah anak-anak kecil itu, membuatkan dirinya berasa begitu rindu akan anak-anaknya semula.
Raven yang melihat Rose Camelya tidak memberikan sebarang perhatian kepadanya dengan serta-merta terus menampar pipi gadis itu dengan kuat beberapa kali sehingga cecair merah pekat mengalir dari pipi Rose Camelya. Jeritan gadis itu dihiraukan. Telefonnya diambil lalu dia menekan beberapa kali diskrin telefon tersebut dengan kasar.
Tiba-tiba sahaja, Rose Camelya menjerit dengan lebih kuat dari yang jeritannya sebentar tadi. Air mata tidak habis mengalir. Mulutnya terbuka luas. Matanya tertutup dengan rapat. Badannya berasa amat kejang akibat cip yang dimasukkan oleh anak buah Raven sendiri. Cip itu akan membuatkan Rose Camelya berasa amat sakit apabila cip tersebut mengeluarkan sedikit arus eletrik pada badan Rose Camelya. Ibu jarinya cuba untuk digerakkan namun sedikit pun tidak tergerak.
Tawa sinis dapat didengari olehnya.
"THIS IS WHAT YOU GET WENT YOU DISOBEYED ME!!!!!!!! I'VE TOLD YOU MANY TIMES BEFORE THIS. AND YOU DISOBEYED IT!!!! LET ME TELL ONE MORE TIME AND THIS BETTER BE THE LAST!!!! DON'T EVER DARE TO TRY TO RUN FROM ME BECAUSE IF YOU DISOBEYED MY WORD, I'LL HURT YOU WITHOUT ANY MERCY AT ALL!!!!!!!!", bunyi pintu bilik dihempas dengan kuat. Ia mampu membuatkan hati Rose Camelya berdegup dengan pantas akibat terkejut dengan hempasan yang kuat itu.
Setelah kejang dibadannya terasa semakin menghilang. Badannya dipusing menghadap ke balkoni bilik itu. Sudah tiada air mata lagi ataupun harapan untuknya melarikan diri dari neraka ini. Dirinya rasa begitu terseksa hidup disini. Dia berharap agar keluarganya dapat mengeluarkannya dari sini.
~~~~~~~~~~~~
"Voglio che tutta la sicurezza del controllo diventi più stretta. Non voglio che quella fottuta p****** scappi nuovo.", Anak-anak buahnya mengangguk dengan laju sebaik sahaja diberikan arahan olehnya. Bibirnya melakarkan satu senyuman yang susah untuk difahami maksud disebaliknya.
( I want all the security control to becomes tighter. I don't want that w**** to run again. )
Jari-jarinya mengetuk-ngetuk meja panjang kayu itu.
Dia akan pastikan gadis itu akan berada ditangannya selagi James belun ditumpaskan olehnya. Setelah lelaki itu berjaya ditumpaskan olehnya, dia sama ada akan membunuh gadis itu ataupun melepaskannya. Tubuhnya disandarkan. Wajahnya diketatkan semula. Tidak ada lagi senyuman diwajah tampan itu.
~~~~~~~~~~~~
Telefonnya diambil dengan segera apabila ia berbunyi menandakan seseorang sedang menelefonnya. Nama pemanggil tersebut membuatkan bibirnya tersenyum simpul. Butang skrin yang berwarna hijau itu ditekan. Telefon tersebut dilekapkan ditelinganya.
"Aidan, Hugo just takes half of James money from his bank account. It means that he's are into the other step. Remember, keep your energy. I don't want you to come to me with an eyebag and just fucking smile because you just fuck Tayra. It will fucking destroy our whole fucking plan.", panggilan dimatikan oleh Aidan. Dia berdecit.
YOU ARE READING
THE UNKNOWN •HIATUS• [ 2 ]
Action2nd NOVEL - ACTION _____________________ Setelah Rose Camelya ditinggalkan oleh teman lelakinya James, bersama anak mereka Calix Cullen Wallington dan Mia Amelia Wallington sebatang kara. Kehidupan tiga beranak itu menjadi huru-hara. Hampir setiap...