معلهش تاااخررت بس البااارت روووعه لهلوووبه كدا😂😂 يلا متنسوووووش الفووت ⭐
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
(نبدأ البارت )
((لا اريد ان اركَ لا اريد ان اسمع صوتك.
-انا اسف.
- ماذا اصنع بها؟))..وصلت تاليا الى جامعتها ..
ترجلت من سيارتها بكل خفه ..ارتدت نظاراتها الشمسيه . ثم اتجهت الى داخل الجامعه ..اخذت تنظر يميناً ويساراً لكى ترا اصدقائها وجد فتيااات كثيييره لم تميز تاليا او تسنيم منهم .. قامت بفتح حقيبتها لتاخذ هاتفها وتقوم بالاتصال باحدا الفتياات ..
مريم :- الوو فينكم يا بت ياسينو..
تسنيم:- احنا فى الكافيه مستنيينك ..
مريم:- اوووك جايه. توجهت الى الكافيه الخاص بالجامعه .. دقائق .وصلت إليهم ..
مريم بمرح:- هلا والله على المجتهداات ..
تاليا:- اهلا بالمتاخره
تسنيم:- اعلا يا روماا اتاخرتى ليه..
مريم:- عادى انتو عارفينى بصحا بالطبل البلدى ..
تاليا:- ههههه اه
مريم:- بت منك ليها انا جعانه مع انى فطرت قبل ما اطلع ..
تسنيم:- هههههه مفجوعه وربنا ..
مريم:- اتفق معاكى هههههه ..
تاليا:- فى وقت على المحاضره هاتى اكل واشتغلى ..
مريم:- اووك يلا هجيب كام سندوتش ومشروبات وكدا .. اتجهت لتجلب لنفسها هذه الاشياء .ثم عادت الى الطاوله وتشرع فى الاكل وترتشف بعض العصير الطازج الخاص بهااا....فى شركة ياسين السيوفى..
ترك الهاتف بكل غضب .. من الذى تجرأت لتغلق الهاتف فى وجهه .غضب وبشده ..اخذ يزفر فى ضيق .قام بفك كرفتت بدلته وترك الجاكيت بعصبيه لاول مرا يظهرهااا..!!
ياسين بعصبيه:- عملتلك اييييييه علشاااااان تعملييييي فياااااكداااا ..اخذ يتكلم بصوت عااالى..ولكن تظل الاسئله فى باله لماذا قالت كل هذا الكلام؟؟..
دلف مراد الى داخل مكتب ياسين بفزع ..
مراد :- ياسين ماالك .
ياسين:- ايه الى جااابك
مراد:- طيب اهدى مش كدا
ياسين بعيوون حمرااء :- مراااااد امشييي من هنااااا.. لم يعايره مراد اى اهتمااام سوى انه اقترب منه واجلسه على مقعد كبير لكى يهدء بعض الشئ.
مراد:- ايه الى وصلك للعصبيه دى كلهاااا.
ياسين:- انا تقليي ابعد عنيي وبتاااع بنات ..هى مش فاااهمه يعنى اى بتااع بنات وهعلمها الادب على الغلطه دى ..
مراد بخوف من اخيه:- اوعى تعملها حاجه يا ياسين فى الاول والاخر حبيبتك وكل حاجه حلوه دخلت حيااتك اوعى تكسرهااا او تجرحها بحرف تندم علييه بعدين..
ياسين:- عااااوز اعرررف اييييه الى قلبهااا فى اليوم دا
مراد:- انا هعرفلك الحكايه بتفاصيلهاا بس اوعدنى متاذيهااااش باى كلمه .
ياسين :- انتا عبيط يلا فى حد ياذى نفسوو .
مراد بمرح:- اديينى فى الرومانسيه هههههه
ياسين:- اطلع برا يا زفت
مراد:- هعرفلك كل الحكايه وابلغك..
ياسين:- ماشي يلا براااا.
مراد:- ما خلاااص طالع الله ايه التقلباات الجويه دى .. نظر الى اخيه وجده على وشك حمل شئ صلب لكى يسكت مراد ..
مراد:- سلامو عليكوو .. ابتسم ياسين على مرح هذا المجنوون ثم جلس مرا ثانيه .لا يتركه التفكير بهاا ..لماذا تفوهت بهذه الكلمات؟؟ يحدث شئ يجبرها على قول ذلك ؟؟ هل احد يحاول تفريقهما؟؟ اخذ يفكر لفتره ليست بقليله.. ثم قرر ان ينهى عمله وبعدها يحاول الوصوول إليهااا..
أنت تقرأ
(انت فى كل مكان ).."مكتمله"
Bí ẩn / Giật gânمجنونه..لكن تعشق الحياه وتستغل كل دقيقه لترفه عن نفسها .... مغرور ولكن يعشق عائلته ومهنته بطريقه لا توصف....