معلش تأخرت جددداً ..بس حقييقى غصب عنى وكتير هيبقا نسى الاحدااث .. سوورى جدداً
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️تنسوووش الفووت ⭐🌟
☘️قرأه ممتعه ☘️
اخذت الفتاياات يجمعوون الرسائل ويخزنوها فى صندوقهم الى ان صرخت ورد بصوت ارعب الجمييع .. سمعهاا يااسين رااكضاً إليهاا اخذ يهتف باسمها:- ورد انتي فيين ..
لا ياتيه اي صوت ردد مره ثانيه :- ورد انتييي فيين .
اتاه صوت قريب ولكنه يكاد ان يكون همس بسيط .. ركض ناحية صوتها الضعيف لينصدم مما راه وجدها ساقطه فى حفره .. اخذ يضغط على شعره وكانه سوف يقتلعه ولكن يجب ان يجد حل لكى ينقذ زوجته وحبيبته .. اتاه فى هذا الوقت الشبااب ..
ياسين:- مراااد عاوز بكرة خيط من بتااع المراكب بسرررررعه ..
اختفى مراد ليجلب ما طلبه ياسين وفى اقل من خمسة دقاائق جلبه مراد ..
ياسين :- امشو من هناا ..
يوسف:- لا مش همشي غير لما نطلع ورد .
ياسين:- قلت امشو وانا هطلع مرااتي ..
اسر:- احم يلا يا يوسف ونحنا مش هنبعد بس علشان ورد معرضه ان حجابها يقع او اى حاجه ..
يوسف بامتعاض ولاكن واثق فى ياسين :- مااشي .. ابتعد الشبااب لكي يطمأنو الفتياات ..
قام ياسين بربط هذ الحبل الضخم والقوى فى احد الاشجاار ثم القى الطرف الاخر فى الحفر قافذاً لكى ينقذ زوجته...
ياسين بلهفه:- حبيبتى انا هنا متخافيش ..
ورد بعيون تقاوم بان لا تغلق اثر اصدام راسهاا فى ارضية هذه الحفره :- ياسين الحقنى انا داايخه ..
ياسين:- معلش يا حبيبتى استحملى .. قام بالقتراب منهاا امسك كلتا يديها واضعهم على كتفيه او بالاحرى حول رقبته لكى يُمكن تشبسهاا منه وهو ممسك بالحبل يتسلق بهاا .نعم شاق هذا الامر ولكن يفعل من اجلهااا اي شئ.بعد دقائق نجح ياسين فى تسلقه وضعها على اوراق الشجر ..
ياسين:- ورد ورد..ولكن اغلق عينيهاا .. قام بحملهاا ذاهباًمن طريق اخرى الى الفندق .......
جودى:- مالك ايه الى حصل .
مالك:- ورد وقعت فى حفره كدا ..
شهقت الفتيات
اسر:- متقلقوش ياسين طلعها يلا كل واحد ياخد مراتو علشان ترتاحو ..
ذهبو لكى ياخذو قسطاً من الراحه لان لديهم رحله طويه عائدين الى بلدهم الحبيبه ...
.....
قام بوضعها على الفرااش ..اقترب اخذ انينة عطر لكى يحاول افاقتهاا ..
قام بتقريب يده .. تململت ورد وهى تحاول فتح عينيهاا:- اااه ..
ياسين:- حبيبتى انتى كويسه .
ورد:- انا دايخه اوى ودماغى وجعانى ..
بدا فى تنظيف جرح راسهاا واضعاً المعقم ثم الشاش الابيض ..قبل اعلى راسهاا :- ماخدتيش بالك ليه انتى وماشيه ..
ورد:- معرفش انا وماشيه عادى فجاله لقيت نفسي فى الحفره ..
ياسين:- وقفتى قلبى عليكى ..
وضعت يدهاا على تيشرته من الناحيه اليسرى..
ورد:-دا بينبض علشانى انا ..
ياسين:- دا بيقول بحبك باعلى صووت ..
ابتسمت ناظره الى عيونه السااحره ..فقط تود ان تنظر اليه وتتنعم بدفئ احضاانه .. احتضنته وهى تحرك راسها على صدره وكانها طفله تشاكسه ..
ياسين:- يبنتى مالك اهدى ..
ورد:- هههههه بحب كدا عندك مانع .
ياسين:- لا يا حبيبتى براحتك..
رفعت يدها لتحركها على وجهه:- ليلاك كان ممكن تجراالى حااجه انا كنت خاايفه اووى ..سقطت دموعهاا ولكن جففها ياسين بكل عشق:- متخاافيش يا حبيبتى انا معاكى دايماً .. احتضن وجهها قائلاً بخبث:- وبعدين فيكى لو مبعتدتيش هعمل حكااوى تاانيه ..
ابتسمت بخجل قامت بقطم شفتيهاا بخجل لم تعلم انهااا اثارة شوقه وجنوونه اكثررر..
ياسين:- ليه العمله دى انتى الى جنيتى على نفسك .
ورد:- عملت اي.. لم تكمل جملتهاا التهم تلك الشفااه بشغف مجنوون يجعله يذهب عقله بالكليه.تسللت يده ونزع حجابهاا ليغرز اصابعه فى شعرهاا الحريرى .. لم تكن هى اقل متعه وشغف من ذلك المجنون الذى يذهب عقلهاا تماماً حاوطت رقبتها ليتمكن اكثر فى تلك القبله الهائجه والعاشقه حد النخااع ..ابتعد قائلاً وهو يلهث:- انتى ادماني..
ابتسمت وهى مغمضه العينين لتتورد وجنتيهاا ..
لم يسيطر بتلك الثوره الهائجه بدااخله ليكمل ما بداه ..قبلها مرا ثانيه بعشق ليتمتع بمذاق شفتيهاا ذاهباً بهااا الى عالمهم الخااص ملئ بالعشق والجنوون ....
أنت تقرأ
(انت فى كل مكان ).."مكتمله"
Mistério / Suspenseمجنونه..لكن تعشق الحياه وتستغل كل دقيقه لترفه عن نفسها .... مغرور ولكن يعشق عائلته ومهنته بطريقه لا توصف....