متنسوووش الفووت ♥️
🥀🥀🥀🥀((قرأه ممتعه يااا قمرررات♥️♥️)
🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀
ورد:- لااااا اكييييد كدب لاااااا مستحيييييل.بدات الدمووع تنزل من عينيهاا ..
ياسين بقلق:- ورد ايه فى ..
ورد ببكااء :- فى رساله جاتنى بتقوول:- ماما فى العنااايه المركزه..
ياسين:- طيب يلا هنمشي حاالاً.. وقف وقام بامسك يدهاا متجهاً الى سياارته.. دلفو الى داخل السياره .. وضع لهاا حذا الاماان..كانت تبكى .
ياسين:- حبيبتى متخاافيش هنروحلهاا ..
ورد ببكاء:- بسررعه ياياسين ..
قاد سيارته متجهاً الى المستشفى وقلبه حزين على حبيبته وقلقهااا الواضح على والدتهاا..،،فى المستشفى،،
كان يجلس يوسف ومالك ..
مالك:- متقلقش هتبقاا كويسه.
يوسف:- ان شاء الله خاايف عليهااا اووى..
مالك:- لازم تبقاا اقوى من كدا علشان ورد كماان.
فى هذا الوقت دلف ياسين وبصحبته ورد..ركضت الى الاستقبال ..سالت السكرتيره وهى تبكى..
ورد:- لو سمحتى قسم العناايه المركزه فيين..
السكرتيره:- فى الطابق الرابع ..
ساارت مهروله الى الاسنسير ..
وصلو الى الطاابق الرابع .نظرت.يميناً ويساراً وجدت مالك ويوسف جالسين امام احد الغررف.. اتجهة هى وياسين الييهم..
ورد:- يووسف ماما ماالهاا.
نظر الى صوت اخته:- متقلقيش ان شاء الله خيير..
اتجهة إليه .احتضنهاا بكل حناان ولكن لا يعلم بغيرة ياسين التى من الممكن ان يفتك به..
ياسين:- الف سلامه يا يوسف .
يوسف:- الله يسلمك يا ياسين..
ورد:- يوسف انا مش هقدر اتحمل اى حااجه فى ماما كفايه بابا اهئ اهئ اهئ..
ربت على كتفهاا قائلاً:- متخفيش ياحبيبتى الدكتور طمناا محتاجه تقعد كام يوم بس..ابتعدت عنه قليلاً قائله:- انتا مخبى عنى حااجه يايوسف..نظر الى الجهه الاخرى..
ورد بانصداام :- روووود عليياااا انت مخبى علياا حااجه صح.
يوسف:- احم لا هخبى اى .
ورد بشك كبيير:- مفكر مش بعرفك لما بتخبى علياا حااجه .. ماهو اكيد ماما فى حاجه كانت تعباهاا..
يوسف:- ورد اهدى وان شاء الله مفيش حااجه..
لم تهدأ فقط صرخت به بصووت عااالى.
ورد بصووت عااليي:- اهدااااا اييييه هااااا اهداا ازاااى وماما فى العنااايه المركزه ..اخذت تبكى وتتحدث بين بكائهاا.اهدى ازاى وانتا مخبى عنى ماما اى تاعبهااا قووول .. انا مش حملل اخسر حد غاالى عليااا تاانى حراااام ..اااااه ..سقطت ارضاً ..
ركض عليها يوسف والتقطهاا قبل ان تقع على الارض..
ياسين:- ورد ورد اخذ يضربها بخفه على وجهها ولكن فقدت وعيهاا..
مالك:- يوسف لازم نجبلهاا الدكتوور..
ياسين:- ادخل بيها فى اقرب اوضه وانا هناادم الدكتوور..
أنت تقرأ
(انت فى كل مكان ).."مكتمله"
Mystery / Thrillerمجنونه..لكن تعشق الحياه وتستغل كل دقيقه لترفه عن نفسها .... مغرور ولكن يعشق عائلته ومهنته بطريقه لا توصف....