🌸البارت الثامن عشر🌸

1.4K 56 31
                                    

معلهش على التاخيير.♥️♥️😘😘
ان شاء الله  هرجع بقوووه مرا تااانيي ..
باااارت طوييييل جددا..
حبيت اعوض شويه..
بحبكووو😘😘♥️♥️🤗🤗
****
--------------------
****
لم يعد يحزنني شئ بعد الان..!!
لأن كل ما اخشاه قد حدث بى..!!
🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

كاادت ان تمشي الى ان نظرت إليه مجددا ..
ورد :- اه صحييح ابقا تعالى احضر خطوبتى من ابن خاالتيي ..
ياسين بغضب لاول مره يظهره امام ورد
ياسين بغضبب:- انتييييي ملكيييي اناااااااا وبسسس فااااااااااااهمه.
كادت ان تمشي الى ان وجدت صوته المرعب .. اغمضت عينيها مكمله سيرها ..ولكن وجدته يقوم بسحب يدهااا بقوووه..
ورد:- ابعددد عنييي انتا اييه مش بتحس بقلك مش عوزاااك انا بكرهك يا ياسين ابعدد عنيييي.
نظر فى عينيها بكل عشق لا يقدر ان يخبئه للحظه ثانيه ..
ياسين :- كداابه يا ورد.. وجدته يقترب منهااا بحد كبير ..حاولت ان تتغاضا نظراته الساقبه ولكن سبتَ وجهها بيديه ..
ورد بدموع:- انتا جرحتنى اوووى يا ياسين .. انا كنت بدات احبك خلاص ..بس انتا بتحاول تاذينى وتاذى عيلتى وانا لايمكن اسمح بدا ..
ياسين بصدمه:- انتى بتقولي ايييييه مش مممكن تكونى فى وعيك انتى متخيله انى اعمل كدا ..
ورد:- الندم مش هيفيد  مش هيفيد عن اذنك..كادت ان تذهب الى ان التفتت قائله..  خطوبتى بعد يومين من ابن خالتى هيموت عليا من سنين وانا شيفاه مش مناسب بس دلوقتى اقتنعت انو اصدق فى مشاعرو من نااس تانى ..
قامت بسحب يده من على وجهها.تركته فى صدمه..
سارت بكل غضب .. نظرة بجانبها لتجد جودى ممسكه بهاتفها لم تنتبه بأن ورد قد اتت..
اقتربت ورد من جودى بكل غضب ..
ورد بغضب:- اناااا ماااشيه يا هاانم بس والله ما هنسالك الى عملتيه انهردا ...
جودى :- ورد انا اسفه ..ورد ورد ..
لم تتوقف ورد سااارت بكل غضب الى خارج الحديقه .. اتجهة الى السياره ..قامت بفتح باب السياره بكل غضب..
لمحها مراد وهى اتيه الى السياره قام بتعديل هندامه لكى لا ينكشف امامها ..
ورد بدموع :- لو سمحت ودينى فى حته هاديه ..
مراد مغيراً صوته نوعاً ما ..
مراد:- هو فى مكان اهدى من كدا ..
ورد:- يوووووه طلعنيييي من هناااا كفاااايه مش حمل كل دا ..  تحدثت ببكاء لم تقاومه .. هو بياذينى وجاى يقول بيحبنو وصحبتى كدبت عليا وانتا كمان مسمعش الكلام حرررااام الضغط دا انا بنى ادمه ...اخذت تبكى بمراااره ..وضعت يديها على وجهااا وهى تبكى بقهر وشده ..
لم يتحمل مراد منظرهااا ولكن لم يقدر ان يتقدم لكى يهدئها ..فقط صمت.. وقرر ان يذهب بها الى  سياره يوجد بها مشروبات وجبات سريعه ..تطل على البحر .. نظرت الى النافذه شارده فى افكارهااا..

(انت فى كل مكان ).."مكتمله"حيث تعيش القصص. اكتشف الآن