🎉💓العيد احلى مع فنزاااتي💓 🎉

1.2K 46 23
                                    

اولا كدااا كل عاام وانتم بخير 💓
متنسووش الفوووت يا عسلاات ..
قرأه ممتعه 😍😘♥️
ورد.بعصبيه   : .. موديني ع فييين ي يوسف زفتتت انتت  ... في حد يخرج حد الساعة 11ونص كدا لااا وكماان يوم وقفت العيييد .. لا وكمان مغميلي عيوني .. !!؟

يوسف بضحك ... : .. اتقلي ع الرزز ي رورو شويية ..

ورد .ببعصبية. : ... اتقلل اييية اكتر من كداااا ..دا انا اديليي بتاع نص ساعة .. كدا الرز هيتحررق ي خفييف .. انجز شيل البتاع اللى ع عيني دة .. او فك ايدي طيييب ..

يوسف بمرح .  : .. لاا طبعا انا مضمنكييش ممكن اما افك تضربيني ولا حاجة

ورد بغضب .. : .. فوكني بقولك .. احسن اقسم باللة اصوت والم عليك النااس و ..

قاطعهاا توقف السياارة ...

ورد باستغراب .. : .. ايية دة احنا فيين !!؟ ووقفت ليية ..!!

يوسف بضحك... : .. انا كدا مهمتي خلصت  ... انا اطلب مني اخطفك واجيبك هنا ... يلاا بقااا باى ي رورو ..  وركب سيارتة وغادر وهي عندما سمعت صوت السيارة

ورد بصوت مرتفع وغضب..: .. يووسف  انت ي زفتت ... ي يوسففف ..  استناا يلاا انت سبتني ولا ايية .. ثم اكملت بصوت مهزوز .. .. ي يوسف ..ا. 
وقاطعهاا صوت احدهم ..

:  .  ههههههه بلااش تخافي تعاللى معايا انا هروحك..

ورد بفرحة .. : .. مرااااد  .. انت هناا ..

مرراد بضححك  .. : .. لا اميي ... تعالى ي بنتي وبلااش غباء  ...

ورد .. : ... طب فكني ..طيب

مراد .. : ...لا تعالى كداا .. من غير اما افكك ...

ورد .. : .. فكنييي احسن وربييي هزعلك .. فكني بس واللة ل.. 

قاطعها مراد وهو يضع بلاستر ع فمها ...

مراد .بضحك.. : . .. انتي رغااية اووى وهتصدعيني .. يلاا بقا من غير كلام ي رورو ... يلاا امشي قداميي ..

ورد ..  : .. امممممم  ...

مرااد.. :  .. يلاا امشي هنتأخر بقاا .. ولا اقولك استني .. و ضغط ع زى في هاتفة فسمعو صوت عويل كلاب  .. في كلب ي رورو اجرررى بسرعة  .

واخذو يركضون إلى ان وصلو إلى مكان ما ..

مرراد .. : .. بااس اقفي كدا ..

ورد بملل .. : .. اييية تاااني ..... ..!!

مراد .. : .. ارفعي رجلك كدا !!؟

ورد ... : .. نعممم !!؟

مراد بضحك .. : .. افهمي بقا بلاش غباء .. .. ارفعي رجلك علشان فى درجه اطلعيها..

(انت فى كل مكان ).."مكتمله"حيث تعيش القصص. اكتشف الآن