دا اقتبااس كدا كيووت ..بس مختلف عن الاقتباسات الاخرى .. (ياااارب يعجبكم♥️😘)
《♡متنسوووش الفووت يا قمرراات♥️♥️♥️♡》
دلفو الى داخل مطعم غالى جدا يجلس به القلييل ..
قال لها:- تاكلى ايه..
:- اى حاجه اطلب انتا .
:- طيييب..
قام بطلب بعض الاكلات باهظة الثمن
:- ممكن اشرب عصير منجاا.
:- اه طبعا ..شاور للجارسون ليجلب لها عصير..بعد وقت ليس بقليل جاء الطعام ..بدأ بشراهه مقززه.
:- اتفضلى ساكتها ليه ..
:- هااا لا انا شبعت كل انتا ..
نظر إليها بخبث:- انصحك انك تااكلى .
هى بعدم فهم:- نعم ليه يعنى ايه الى هيحصل. .
:- هيحصل كتيير هههه .
نظرة إليه نظره غريبه ..ماذا يقصد؟؟
انتهى من طعامه ليقول لها :- يلا بينا .
:- تمام شكرا على الخروجه .
:- لا شكر على واجب اتفضلى علشان اروحك.
:- ماااشي ..اتجهو خاارج المطعم ..قاد السياره وهو يفكر بشئ ما ..
:- ايه دا هو احنا رايحين على فين مش دا طريق الفيلا بتاعتي!!
قال لها بخبث:- معلهش فى غساله اشتريتها جديد ومش عارف استخدمها .وبما انك بنت اكيد هتعرفى تشغليها..
:- نعم ومامتك فين اكيد هتعرف وهى بييجى معاها كتالوج كدا صغير.
:- ماما عند خالتي تعبانه وانا مش عارف اتصرف.
براحتك لو مش عاوزه تيجى ..كاد ان يستدير بسيارته لكى يتوجه نحو فيلاتها.ولكن اوقفته قائله:- طيب هساعدك .
ابتسم بخبث :- طيب اتفضلى ..ترجلوو من السياره ذهبو الى الطابق الذى يعيش فيه ...تقدم عنها قام بفتح باب شقته دلف ثم قام بترك جاكيته ومفاتيح سيارته وهاتفه .. اتفضلى الحمام هنااك ..انا هغير هدومى علشان لو احتجتى مساعده ..
:- طيب ماشي.
اتجه لكى يبدل ملابسه تاركها تتجه الى الحمام لكى تقوم بتشغيلهاا..
:- اتصل على ماما اقلها انى هتاخر شويه..قامت بفتح حقيبتها لتخرج هاتفها .قامت بالاتصال على والدتهااا وطمئنتهااا...!!
علقت حقيبتهت ثم سارت لكى تقوم بتشغيل الغساله ... اخذت تجفف عرقها .. ثم جلبت هاتفها وسمعاتها . لتسمع اغانى شعبيه صاخبه الصووت ..دقائق وسار إليهاا نظر إليها نظره خبيثه .. فرح وبشده انها غير سامعه باى شئ ..دلف الى الحمام وقام بقفل الباب جيدا ..سار متجهاً إليهاااا ..
كانت تدندن مع الاغانى وهى تستعلم من الكتالوج الصغير عن كيفية تشغيلهااا .ولكن وجدت احد ما يقترب منها بلهفه مقززه..
حاولت ان تسحب جسدها ولكن كان متشبث بدرجه غير عاديه..
حاولت ان تخلع السماعات الى انه لم يعطى لها الفرصه لتحرك اصبع من يديها ..احتضنهااا بقوووه لم يسييطر على رغبته..
حاولت ان تجعل راسها يدور يمياً ويساراً لكى تقع احد اسلاك السماعه ..بعد عدة محاولات تم قلع احدا الاسلاك ..
:- يااااااحيييييوووووان يااااا زبااااله .ابعددددد عنييييي.
:- ابعد ايييه بس فى حد يبعد عن الملبن .
قالت ببكاء:- حرااااام عليييييك لييييه القذاره دى .
:- يووه اسكتييي سيبينى استمتع شويه الله.. اقترب منها لكى يقبلها ..ابتعدت بقدر الامكاان ..
:- ايه مش عااوزه طيب انا عااوز ..حاول ان يقبلها ولكن لم يجد الفرصه اثر تلوى راسها لكى لا يفعلهااا ..غضب وبشده .. قام بشق فستانها اعلى كتفهااا .
:- يااالهوووى على الملبن ايه الجمااال دا انا مش مصدق عنيااا
هى ببكاء شدييد:- لااااااا حراااااام علييييك
:- هو انا لسه عملت حاجه دا البدايه يا ملبنيي ياجامده اااااه ..مش مصدق عنياااا
كيف ستنقذ نفسها من هذا الماذق ؟؟ اخذت تبعده باقصى جهدها.. وهى تفكر فى نفس الوقت كيف ستتخلص من هذا الحيواان .. وجدت فكرة وشرعت فى التنفيذ.. يااا حيوووان وانا الى وثقت فييييك بس على مييين خد دييي
:- قامت بضربه بركبتها اعلى ركبتيه..
:- اااااه يابنت الكلب والله لربيييكى اااااه ..سقط ارضاً متالماً وبشده ..ركضت اخذت هاتفها وحقيبتها ..سارت اتجااه الباب ..قامت بفتحه واخذت المفتاح بيدها..خرجت من هذا الحماام .قفلت عليه لكى لا يلحقها ..اخذت تبكى بشهقااات .
:- اهئ اهئ اهئ..منك لله وانا الى وثقت فيك اااااه لييييييه كدا سقطت وهى تبكى بشددده.. اعتدلت لتتصل بمن ينقذهااا .. قامت بالاتصال بشخص ما لينقذها من هذا الماذق ..كان يقوم ب ممارسة الرياضه لكى يفرغ طاقته السلبيه .. جائه اتصال من والدته ..قام بالرد .. فجأه ركض بسرررعه جنوووونييييه .. قام بابدال ملابسه على عجاااله من امررره ..ثم اتجه راكضا نحو سيارته .. قادهاااااا بسررررعه جنووونييييه
اخذ يفكرررر فى عدة افكاااار ..رباااه ماذا سيفعل لو اصابهاااا مكروووه اخذت الافكااار تدووور فى باله الى ان وصل ..ترجل بكل سررعه .. قام بتشغيل الاسنسييير .. وقف الاسنسير ..سار بخطواات بطيئه ..تجمد فى مكانه .. ماهذا الصوت ؟ هل شهقاات فتااه ؟..نعم انها فتاه تبكى بقهرره!!
سار بخوف ان يصيبهااا اى مكروووه .. وجد باب الشقه مفتوح دلف بكل هدوء ..سار الى هذا الصوت ..الى ان وصل ..وقف ولم يتفوه بشئ ..
وجدها تبكى بحرقه..ممزق ثوبها دموعها تسيل على خديهااا بغزاااره ..اعتصر قلبه اثر هذا المنظر ...
شعرت بشخص يقف امامها دون ان يتحدث فقط ينظر إليها بالم ..!!
كثر بكائها اكثررر .. حاولت ان تلملم ثوبها الممزق قائله:- والله ما لمسنى اهئ اهئ.. ملمسنيييش صدقنييي اهئ اهئ اهئ.. بدات فى نوبة بكاء شديده ..لم يسيطر اكثر ..اقترب منها قام بتغطية جسدها ..جلس ارضاً بجانبهاا .. وضعت يديهااا على وجهها وهى تبكى بشددده.. :- انا وثقت فيه وهو ..هو حاول يغ.ت. لم يتركها تكمل هذه الكلمه فقط سحبهاااا فى احضااانه ..ارتمت على صدره الضخم اخذت تبكى بغزااااره ..شعر بالمها وخوفها من ذلك الوحش ..
:- اهدى طيب
:- والله مااا لمسنيييي صدقنيييي ..
سحبها من بين احضااانه ..امسك ب وجههااا نظر إلى عينيها المنتفختين من كثرت البكاء..
انا مصدقك ..
:- لم ترد فقط اغمضت عينيهااا لتسييل دموعهااا بالم .. لم يتحمل اكثر ..جذبهااا إليه .ليقتحم شفتيهاااا بشغف شدييد ..قامت بتحويط رقبته لتقترب اكثر منه ..امسك خصرها ليضعها على ركبتيه ..لم تمتنع إطلاقاً .. بل بادلته قبلته بعشق ولهفه لم تعهدهااا من قبلل....((توقعااااااتكم بقاااا 😂))
((هستنااا كومنتاااات كتييير اووك😘😘))
《بقلمي.gogo AHMED 》
(♨️انت فى كل مكان ♨️)
أنت تقرأ
(انت فى كل مكان ).."مكتمله"
Misterio / Suspensoمجنونه..لكن تعشق الحياه وتستغل كل دقيقه لترفه عن نفسها .... مغرور ولكن يعشق عائلته ومهنته بطريقه لا توصف....