اولاً قبل ماا ابدأ الباارت
فى كااتبه قمرر اسمهاا حبيبه موهوبه جدداً ولكن تحتااج دعم لروايتهاا الجمييله ..يلا قبل ما تبداو قراه تابعووهااا لانهاا فعلا تستااهل كل الدعم والتقديير ♥️♥️
h
ttps://my.w.tt/7u5eKYuC0ab
قرااه ممتعه..يااا قمرااتى.. ان شاء الله .فى البارت دا هكمل.. الف تصوييت للروايه..💃💃
بشكرر كل شخص بيعلقلى تعليق حلوو ..شكرراً جدداً حباايبيي..
♥️♥️♥️😘😘😍😍
((انجى:- انتااا اييه جااابك هنااا
نظر إليهااا قائلاً.
رامى:- دا بدل ما تسلمى عليا .لا اخص زعلتينى منك.
انجى:- لا والله .
اقترب رامى ممسكاً بيدهاا لكى يجلسه فى المقعد المقابل له..
انجى:- ابعد ايدك عنى .
ابتعد رامى مبتسماً
رامى:- تشربى ايه يا نوجا.
انجى بغضب:-اسمى انجى ايه نوجا دى .
رامى:-هههه متتقمصيش ياقمر خلاص مش هقلها تانى..
انجى:-انا اى مقعدنى معااك اصلاً..كادت ان تذهب الى ان وقف امامهاا.. صدمت من اقتراابه الشديد منهاا.
انجى:- رامى ابعد
رامى:-ايه خايفه محسسانى انك فى جامع مش فى باار يا حلووه.
انجى:- ابعد ياااا حيووان .
ابعدته عنهاا وهى مرتبكه جدداً
انجى:- مستحيل اصدقك تانى..
رامى:- بس المرادى انا ناازل علشاانك انتي.
انجى:-وانا اى يثبتلى.
رامى:- الى يثبتلك انى منزلتش من فرنساا غير انهردا بعد الى حصل. انا جاي وناوى انك تبقى ليااا انا وبس .يكون اول راجل يلمسك انا
انجى بارتبااك ظااهر:- انا لازم امشي ..ساارت اخزت حقيبتها من على احد الطاولات متجهه للخارج وهى تنتفض بتوترر ..
ابتسم رامى :- ولسه يا قطه ..((عند ورد وياسين))
وصلت ورد الى الفيلا ولكن صدمة من منظر ياسين..
وجدته محطم كل شئ .. الدم يسيل من كف يده بكثره ولكن مسند بيديه على احد الطاولات وهو يتنفس بسررعه اثرر غضبه العااارم..
حاولت ان تقترب وهى تبكى .ولكن اتااه صوته المرعب.
ياسين بصوت افزعهاا:- براااااااااااا.
اخذت نفس بصعووبه حاولت ان تخرج ولكن لم تقدر ان تتركه ويده تنزف بهذا القدر..
اتجهت الى احد الرفوف امسكت بعلبة الاسعافات الاوليه متجهه إليه..
التفت ياسين قائلاً:- اياااكى تقررربيي مني فاااهمه.
ورد بغضب فهى قلقه عليه جدداً:- ياسين انتا بتنزف .
نظر إليه نظره موجعه اصابت قلبهاا بخنجرر..
ياسين:- هههه اى عرفك ان بنزف ..رفع يده قائلاً:- الحقيقه مش ايدى الى بتنزف دا بينزف دااا موجووع ..كلكم بتضغطوو عليااا ..نظرة إلى يده .كان ماشراً الى قلبه..
ورد:- ياسين ارجووك اسكت دلوقتى وبعدين اتكلم براحتك.. صمت لتقترب ورد لكى تنظف الجرح بعناايه.. بعد بضع دقائق. انتهت ورد من لف يده بشااش ابيض.. كان ياسين مبتعداً عنهاا.. اقتربت منه ولكن كان يبتعد عنهاا .
ياسين:- الوقت اتاخر مش هينفع تطلعى..
ورد بارتبااك:- ياسين انا اسفه .
لم يرد فقط حل الصمت عليه .
اقتربت ورد ممسكه بيده السليمه :- متزعلش منى. بدات الدموع تنزل من عينيهاا :- غبيه كل مرا بقع فى الفخ الى بتعمله انجى . بصدق اى كذبه غبيه غبيه..اخذت تبكى .ولكن لم يقترب ولا يتحدث فقط قلبه يعتصر ولكن صمت كعاادته..
جففت دمووعهاا.. اخذت تفرك في يديهاا بحييره.. كيف ستظل هذه الليله وهو لم يحدثهاا باى جمله..
شعر بحيرتهااا قائلاً :- فى اكل جوا ياريت تجبيه ع السفره .
ابتسمت بوهن:- حاضر ياحبي.. احم حاضر ياياسين بيه ..نظر إلى جانبه ااغمض عينيه بغضب..
سارت قامت بترتيب السفره .سارت الى المطبخ مراراً وتكراراً الى ان انتهت من جلب جمييع الطعتم.. وقفت قائله :- احم اتفضل الاكل جااهز
كان يرااسل صديقه رامى..علم بكل مافعله مع تلك المدعوه ب انجى..
قفل الهاتف واقفاً متجهاً الى السفره..سارت ورد الى المطبخ مجدداً جلبت كأس وبه عصير برتقاال طازج..سارت اتجااه ياسين لكى تعطيه ايااه..
ورد بارتبااك:- اشرب دا هيفيدك.
ياسين:- شكرراً ..لم ترد كانت مركزه مع يده .. لم يقدر ان يمسك الشوكه والسكينه .. قامت بتقريب احد كرااسي السفره.وضعته بجانب ياسين ثم جلست بجانبه ..امسكت بالشوكه و السكينه وبدات فى اطعااامه..
صمت ياسين ولم يعترض فقط اراد ان ياكل فى هدووء..
استمرت ورد فى اطعامه الى ان اوقفهاا ..دليلاً على انه اكتفى ..
ياسين:- بس كدا شبعت.
وقفت ورد متجهه الى مقعد اخر .ولكن سحبها ياسين لتقع عليه..
ورد:-اااه فى ايي.
احتضنهااا ياسين دون ان يتحدث باى كلمه.
استنشقت ورد رائحته الجميله.
بعد دقائق حمحمت ورد فى خجل.
ورد:-احم ياسين ..
ياسين:-اسكتى .
ورد:- ياسين انا اس...
ياسين وما زال محتضنهااا بقوه وكانه سوف يدخلها بين ضلوعه.
ياسين:- قللت اسكتيي.
ابتسمت ورد .بادلته حضنه بكل عشق ..
بعد فتره ابتعد ياسين ولكن وجدهااا قد غفت دوون ان تشعرر.. ابتسم ناظراً إليهااا. قام بلمس بشرتهااا البيضاء .. اخذ ينظر فى وجهها لوقت طويل ..ثم قرر ان يحملها .الى الغرفه المجااوره له..سار الى الاعلى اتجه الى غرفه مجااوره لغرفته.. وضعهاا على الفرااش .تمتمت فى انزعااج ..ابتسم ثم قام بتغطيتهاا خارج الى غرفته ..تااركهااا فى نوووم عميييق...
دلف الى غرفته جلس على المقعد وضع يديه على وجهه .. اخذ يفكرر فى كل شئ.شعر انه مجهد جدداً.. استلقى بجسده على فراشه بكل تعب..
كاد ان يذهب فى نوم عمييق ولكنه سمع صراااخ ورد من خااارج الغررفه...؟؟
أنت تقرأ
(انت فى كل مكان ).."مكتمله"
Mystery / Thrillerمجنونه..لكن تعشق الحياه وتستغل كل دقيقه لترفه عن نفسها .... مغرور ولكن يعشق عائلته ومهنته بطريقه لا توصف....