07.

415 32 9
                                    

Taehyung ei ollut uskoa silmiään nähdessään Yoongin astuvan huoneeseen. Miten häpeämätön hän pystyikään olemaan, astuessaan siihen huoneeseen jossa Jimin makasi sairaalapedillä Yoongin ampuman luodin seurauksena. Taehyung ei miettinyt kahdesti ennen kuin hyökkäsi Yoongia kohti kädet ojossa valmiina tarttumaan miestä kaulasta.

Taehyung ei valitettavasti onnistunut kietomaan käsiään Yoongin kaulan ympärille, sillä joukon pomo ehti tarttua kiinni hänen toiseen ranteeseensa. Taehyungin toinen käsi oli kuitenkin yhä vapaana ja hän heilautti sen kohti Yoongin naamaa raapaisten kynsillään haavan tämän poskeen. Yoongi älähti, luultavasti enemmän yllättyneenä kuin kivusta.

Taehyung jatkoi kädellään huitomista, yrittäen raapia ja lyödä Yoongia, mutta se oli vaikeaa käyttäen vasenta kättä. Yoongin ote Taehyungin toisesta kädestä oli tiukka, ja painoi jo aikasempia mustelmia. Taehyung tosin tuskin huomasi sitä, sillä viha sumensi hänen katsettaan ja ajatuksiaan.

"Miten sinä kehtaat! Miten kehtaat kävellä samaan huoneeseen kuin Jimin!" Taehyung huusi, ja silloin Yoongi onnistui saada otteen hänen toisestakin ranteestaan. Taehyung tunsi sairasta iloa nähdessään Yoongin poskessa olevan haavan vuotavan verta. Nyt kun Taehyungin kädet olivat pois käytöstä, hän siirtyi käyttämään jalkojaan. Hän potkaisi eteenpäin kaikella voimallaan, ja osui ilokseen Yoongin sääreen. Mies murahti kivusta, ja painui hieman kumaraan. Hänen otteensa Taehyungin käsistä heltyi, ja Taehyung käytti sen hyväkseen alkaen riuhtoa itseään irti kahta kovemmin.

"Jungkook!" Yoongi käski sitten, toipuessaan Taehyungin potkusta. Jungkook oli seissyt koko kohtauksen ajan jähmettyneenä paikoillaan, ja säpsähti kuin ulos transsista. Hän harppoi nopeasti apuun.

Taehyung kiljui Jungkookin tarttuessa häntä kainaloista ja vetäessään hänet irti Yoongista.

"Päästä minut irti! Vitun psyko!" Taehyung huusi, ja yritti potkaista Jungkookia, mutta tämä oli valmistautunut eikä Taehyung osunut. Yoongi astui auttamaan Jungkookia pitelemään Taehyungia aloillaan.

"Jin! Pistä häntä", Yoongi käski lääkärille, joka seisoi järkyttyneen näköisenä Jiminin sängyn vieressä. Taehyung kuunteli kauhuissaan joukon pomon käskyjä, ja jatkoi rimpuiluaan, tosin se ei vaikuttanut tuottavan tuloksia.

"Rauhoitu", Jungkookin ääni sanoi Taehyungin korvan vieressä. Se ei todellakaan auttanut rauhoittamaan Taehyungia.

Jin astui nopeasti rimpuilevan Taehyungin luo. Taehyung pudisti päätään ja huusi, riuhtoen jo valmiiksi mustelmissa olevia käsiään, jotka olivat taivutettuna hänen selkänsä taakse.

Taehyung tunsi terävän piston kaulassaan, ja hän päästi ulos nyyhkäisyn. Hän tunsi vartalonsa hitaasti menettävän voimansa, kunnes hän valahti kokonaan rennoksi. Yoongi ja Jin astuivat kauemmas, kun Jungkook piteli Taehyungia pystyssä.

"E- ei... Päästä irti...", Taehyung sanoi, hänen sanansa sammaltaen. Hänen silmäluomensa tuntuivat painavilta.

"Shh, kaikki on hyvin", Jungkook sanoi hiljaa, niin että vain Taehyung kuuli. Ne olivat viimeiset sanat, jotka Taehyung erotti ennen kuin hänen silmänsä painuivat kiinni ja maailma muuttui mustaksi.

• • •

Auringonvalo tunkeutui sisään huoneeseen, jossa Taehyung makasi. Se oli toinen kerta samana päivänä, kun Taehyung heräsi auringonsäteisiin. Kunpa vain hän olisi herännyt kotoaan, eikä tuntemattomassa huoneessa. Hetken Taehyung puristi silmiään tiukasti kiinni suostumatta avaamaan niitä, aivan kuin olisi voinut niin vältellä heräämistä. Lopulta hänen oli kuitenkin pakko avata silmänsä, ja silloin hän tajusi että huone tosiaan oli tuntematon.

Psyko || TaekookWhere stories live. Discover now