24. Poslední den

586 46 1
                                    

West dal Harrymu jeden den na to, aby si pořádně připravil svůj plán. Zřejmě očekával, že mladík z budoucnosti bude potřebovat nějaké speciální přípravy, ale opak byl pravdou. 

Harry si příliš dobře uvědomoval, že se jeho střet s Voldemortem přiblížil a tím nejspíše i konec v této době. Neměl důvod cokoliv připravovat, jeho představa o dalších krocích byla celkem jasná a kdyby se rozhodl nad svým plánem přílišně přemýšlet, jistě by našel spoustu chyb, které by mu zabránili v uskutečnění.

Ne, nepřipravoval se. Seděl na pobřeží a přemýšlel nad lidmi, kteří ho v budoucnosti čekají. Nic nebude jako dřív, tím si byl jist.

Voldemort nedá pokoj dokud bude naživu a jak se zdá, ani Azkaban není bezpečný. Zřejmě ho bude muset zabít. Směšné, když on sám přežil vlastně jen náhodou. 

Zajímalo by ho, zda se bude přátelit s Ronem a Hermionou, jestli bude v Nebelvíru a hlavně co Severus? Z nějakého důvodu věřil Brumbálovi, že si k sobě naleznou cestu, ale kdy a jak? Jak to vlastně bude fungovat, když o sobě nebudou vědět? Tolik otázek a žádná odpověď.

Co asi Severus dělá? Harry vlastně nevěděl, jak to funguje v budoucnosti ze které se přenesl až sem. Čas se nezastavil, takže plyne dál? Tady je už přes deset let, co se tam stalo za tu dobu? Pamatují si na něj? Zuří válka, protože Vyvolený tam není a tak není nikdo, kdo by Voldemorta zastavil? 

Povzdechl si. Na tohle nepřijde. Musí se věnovat tomu, co je teď a tady.

Zítra ráno se přemístí za Westem a Marcusem a plán se rozeběhne. Bystrozoři v čele s Westem budou bezpečně ukrytí jako jejich záloha a Harry s Marcusem a dvěma jeho přáteli půjdou do domu. Omráčí každého koho potkají až zůstane jen Tom. Marcus s ostatními dostanou zločince k Westovi a Harry se utká s Voldemortem. A výsledek určí budoucnost světa. 

Vzpomněl si na tu noc na hřbitově, kdy Voldemort bez milosti zabil Cedrika. Tenkrát chtěl souboj a Harry jen toužil vrátit čas. Teď se mu to povedlo a souboje se Tom dočká. 

Byl odhodlaný, ale bude to tak i když bude stát proti nepříteli? Jedno zaváhání a bude po všem. To nemůže připustit. Nejen jeho blízcí, ale celý kouzelnický svět nesmí trpět za jeho chybu.

Rozhodně se postavil a naposledy se podíval na nádherný západ slunce než se vydal do hostince. 

Zítra to skončí. Zítra se rozhodne. Nebude nad tím přemýšlet a vše jistě dopadne dobře.

Usadil se v hostinci ke stolu a objednal si večeři, která byla naprosto vynikající, ostatně jako vždy. Tentokrát však nešel do svého pokoje jako obvykle, ale objednal si pivo a tiše seděl v rohu místnosti. Poslouchal hospodské vtipy a zábavné historky, zatímco upíjel svůj nápoj. Teprve až když dopil a dostatečně se vynadíval na běžný večer vesničanů, odebral se do postele.

PROKLETÝ OBRACEČ : Daniel JacksonKde žijí příběhy. Začni objevovat