Merhaba yazım yanlışı yapmamaya çalıştım ama Telefonumun klavyesi ingilizce ingilizce öğrendigim için o yüzden hatalarimi görmezden gelirseniz sevinirim. Umarim begenirsiniz.
Kış yaklaşıyordu yeni okuluma doğru gidiyordum. Heyecanlıydım biraz korku da vardı tabi. Eski okulum gibi olmasını istemiyorum. Hiç arkadaşım yoktu. Yanlızdım. Bir sene önce Babamı kaybettikten sonra etrafımda acımı paylaşacak kimse yoktu ve bu pisikolojimi çok bozdu. Psikolojik destek aldım ve daha sakin bir yere taşınmamızı söyledi. Bizde istanbul'dan izmire taşındık. Urla ilçesinde iki katlı bir evde kalmaya başladık. Yine urlada bir liseye başlayacaktım.
Taksi okulun önünde indirdi. Okul o kadar büyük bir bahçenin incedeydi ki... Bahçede ağaçlar bankalar Çardaklar... işte o an iyiki buraya gelmişiz dedim.
okul bahçesinden geçerken ben bahçeyi bahçedekiler beni izliyordu. Okul formasını almadığım için kot pantolon ve ince bir kazak giydim. İstanbula göre kışı bile sıcaktı İzmir'in. Okula girince okuldaki tabelalardan müdürün odasını bulduk. Müdürün odasına girdik. Onlar konuşurken bende kasvetli müdür odasını inceliyordum. Görmemişler gibi her yerde deri kullanılmıştı.
"kızınız derse girsin bizde kayıt işlemlerini yapalım". Bir anda sıkıcı odadaki dikkatimi Müdüre yönelttim.
"tabi müdür bey kızımın sınıfı hangi sınıf acaba?" Annem dünden razı. Zaten yaklaşık iki haftadır okula gitmiyorum. Taşınma alışma ve saire süresi derken iki hafta geçmişti ve dersleri kaçırmamalıyım. Son senem ve üniversite sınavına hazırlanıyorum.
"bende kalsaydım anne." Ne kadar önemli bir sınava hazırlansamda suan derse girmek çok sıkıcı geliyor. Zaten okulun kendisi çok sıkıcı.
"gerek yok kızım." O sırada müdür kapının önünden geçen bir çocuğa eliyle gelmesini işaret etti.
"Asrın buraya gelir misin? " asrın diye müdürün çağırdığı çocuk çok ama çok yakışıklıydı.
"şapkanı çıkar asrın müdürün odasındasın." Tipinden serseri olduğu çok belliydi. Sapka takıyor. gömlek tshirtün dışında. Kulağında küpe cebinde sigara paketi. Müdür sigara paketinin farkında değil mi?
"evet seni dinliyorum." Oha müdürle nasıl konuşuyor. Ben böyle konuşmaya cesaret edemem.
" bana siz diye hitap etmem gerek asrın. " müdür bağırmıyordu ama gözlerinden alev çıkıyordu. Muhtemelen annem var diye sakin duruyor. Oyuncu yalancı ...
"sizi dinliyorum." sırıtarak söylemişti. Bir an önce bitsin de gideyim diye söylediğinde eminim.
"aferim. Gizemi sizin sınıfa götürür. Artık sizin sınıfta. " bu yakışıklı ile aynı sınıftayım. Yaşasın. Derste onu kesebileceğim.
"peki."
Odadan çıktık. Sınıfa doğru giderken çok Heyecanlıydım özellikle yanımda asrın varken. Mavi gözlerini inceliyordum. Benimde gözlerim maviydi ne kadar çok ortak yönümüz var. Yüzünde pek sert olmasa sert bir ifade vardı. bunu elmacık kemiklerine borçlu.
Bir sınıfın önünde durduk. Eliyle sınıfın kapısını açıp beni içeri itti.
Sınıfta ders başlamıştı. Öğretmen bana doğru baktı o kocaman gözlükleriyle kalemle tutturulmuş saçıyla dersim de konuşursan seni sınıfa bırakırım havası vardı."hoşgeldin. Adın nedir? " hoş geldin dedi ama daha çok artık yerine otur dersi daha fazla bölme olarak duyuldu.
" gizem. " dedim kısa keserek. Önüme dökülen kahverengi Saçlarımı arkaya atarken.
"bende bu okulun matematik öğretmeni nefise. Hadi otur bakalım. " nefise ismi kulağa değişik geliyordu.
Boş bir sıra gördüm oraya doğru yürüdüm ben yürürken herkes bana bakıyordu. Tamam sıradan bir kız gibi görmediğimi biliyorum gözlerimin mavi olması fazla dikkat çekiyor ama sıradan bir kızım. Kitaplarımla yatağımı aldatıyorum arada. Kitap okuyup karakterlere aşık olmayı ve kendimi yatağa gömmeyi çok seviyorum.
Sıraya oturup başımı sıraya koydum dersi dinliyor gibi yapıp asrını düşündüm. derse girmemişti. Oysa ben onu kesmeyi planlamıştım.
Teneffüs zili çaldı. Okulun popülerleri yanıma geldi. Aslında onların popüler olduklarını anlamak çok da zor değil. Her sabah erken kalkıp yapılan saçlar abartılı makyaj. Topuklu. Cidden onlarla nasıl yürüyorlar ayrıca okulda izin veriyorlar mi?
"Asrın ile neden sınıfa girdin?" Neden asrını soruyor. eminim sadece sınıf arkadaşını merak ettiği için değildir.
"Müdür öyle istedi." Onlara neden hesap veriyorum ki.
"Müdürün akrabası falan mısın? " bu kızda beni iten bir şey var. Çok itici.
"Hayır."
"iyi o zaman asrın'dan uzak dur çünkü o benim." Bu kizla yanyana bile duramam. Yapmacık da olsa çok güzel.
yapmacık Yanımdan giderken sınıftaki birkaç kız yanıma geldi.
"Selina'dan uzak dur. Onların yapmayacağı şey yoktur." Salak salak kizin suratina bakıyordum.
"neden asrın'dan uzak dur dedi." Sonuçta yeni geldim. Kimseyi tanımıyorum.
"iki yıldır asrın'a aşık. İstediği her erkekle çıktı ama asrın selina'yla çıkmak istemedi. Asrın'ın bir gün sevgilisi oldu gitti kızı tuvalette bıçakladı kızı ailesi okuldan almak zorunda kaldı. yapan belli ama herkes selina'dan korktuğu için kimse kimin yaptığını söyleyemedi.." tüylerim diken diken oldu. bundan sonra Platonik olurken bile düşüneceğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİ
Teen Fiction"Abime senin bana zarar vermediğini kanitlayacağım. " dediğimde boynuma küçük bir öpücük kondurdu. " sen ne dersen de inanmayacak kimse inanmaz. " dediklerinde Haklıydı ve bu canımı yakmıştı ama pes etmeyeceğim kanıtlayacağım.