#Esterelia
Meteora. Umurumda değil, madem artık kraliçeyim... Madem artık kararları ben veriyorum... O zaman savaşmak istiyorum! Dünyalı sersemler Mewsanlara karşı.
Star'da tam olarak bundan korkuyordur. Üzgünce marco'ya bakar.
Star. Bunu yapamazsın, biraz sakin olur musun lütfen? Sorumsuzca davranıyorsun Meteora.
Eclipsa. Evet Meteora Star haklı. İnsanlar ile iyi anlaşamazsan nasıl Kraliçe olacaksın ki?
Meteora. Biz onlarla değil onlar bizlerle iyi anlaşamıyor! Yani bir düşünün. Önce canavarları kabul ettik ama şimdi hepimizi canavar gibi görüyorlar. Üstelik öyle bile değiliz! Bu adil değil!
Esterelia. Neden şartları eşitlemiyoruz? Onlar ile aynı hayatı yaşadığınızı gösterin. Kötü niyetli olmadığınızı.
Meteora. Sen buna karışmasan iyi edersin, bu çocuk oyuncağı değil seni küçük bez bebek.
Marco. Hey! Kibar olmaya ne oldu?
Meteora. Böyle bir durumda cılız kızına karşı kibar olmayacağım.
Meteora şimdi hiçbir şey demeden odasının yolunu tutar. Eclipsa ve diğerleri ise sadece arkasından bakmak ile yetinir.
Eclipsa. Onun kusuruna bakmayın lütfen Star, biliyorsun küçüklüğünden beri Dünyalılara karşı olan öfkesi bir türlü dinmek bilmedi. Bunun için üzgünüm Esterelia.
Esterelia. Biliyorum benden hoşlanmıyor.
Star. Bizde gitsek iyi olur Eclipsa, görüşürüz.
Şimdi Star, Marco ve Esterelia kendi evlerine gitmek için yola koyulurlar. Mewni savaşından sonra bütün bu dünyaları ikiye bölünmüştür. Star ve Marco her ne kadar Mewni sınırında yaşasa da Marco'nun ailesi dünya sınırında yarıyordur ve Marco ile onları ne zaman görmeye gitseler bir sorun çıkıyordur. Kraliyetten çokta uzakta oturmasalar da, çıkan kargaşadan olabildiğince uzaktan evlerine giderler...
Esterelia'dan
Şimdi eve gelmiştik. Gösterinin bu kadar erken bitmesini hiç kimse beklemiyordu ancak olan olmuştu işte. İçeri girer girmez odamın yolunu tuttum.
Star. Acıkan var mı?
Marco. Hayır tatlım ben hiç aç değilim hatta hemen yatacağım.
Esterelia. Aslında sabah ki kurabiyelerden birkaç tane alabilirim sanırım.
Star. O zaman mutfağa.
Annemin dediğini yaptım ve onunla mutfağa gittim. Hemen kurabiyeler ile bir bardak sütü önüme koydu. Aslında onunla konuşmak istediğim bir konu vardı ancak ne tepki verir bilemiyordum. Ne zaman Meteora dan ya da geçmiş ile ilgili bir şeyden bahsetsem önemsiz bir şeymiş gibi bahsedip konuyu kapatıyordu. Yine de şansımı denemeliydim. En azından son bir kez daha...
Esterelia. Anne, biliyorum konuşmak istemiyorsun ama bilmek istiyorum. Meteoraya ne oldu da böyle sürekli bir şeylere, daha çok bize sinirli?
Star. Bunu daha önce de söylemiştim ya tatlım. O babası Globgor un sinirli tarafına çekmiş olmalı.
Esterelia. Hadi ama, artık çocuk değilim bu masallara inanmıyorum.
Star. *Derin bir iç çeker ve kendisine koyduğu kahve ile beraber kızının yanına oturur* bak tatlım, ben ve baban daha senin yaşlarındayken çeşit çeşit maceralara katılırdık. O zamanlar genç ve amansız bir kızdım ama yine de yaşlı ve büyük büyük büyük büyük ve daha büyük anne Eclipsa ya yardım edebilecek kadar koca yürekliydik.
Esterelia. Eclipsa o kadar yaşlı mı?
Star. Sanırım artık bilme zamanın geldi. Evet o kadar yaşlı. Eskiden bir kristalin içerisindeydi ve daha sonra özgür kaldı çünkü yanlış anlaşılmış birisiydi. Onun kızı Meteora onsuz büyüdü ve başka bir yaşamı oldu. O yaşamının içerisinde birkaç defa Marco ve bende bulundum. Okulunu dağıttık, öğrencileri kurtardık-
Esterelia. Dur dur bir dakika. Yavaş git anlayamıyorum. Meteora benden kaç yaş büyük?
Star. En fazla üç ama bu yaşamında. Demek istediğim kötü birisi olduğu bir yaşamı vardı. Daha sonra Eclipsa yani annesi onu sihir ile yeniden bebek yaptı. Tanrıya şükür ki o gün hayatımı kurtarmayı seçti ve yanılmadığımı bir kez daha kanıtladı.
Esterelia. Sihir ile mi?
Star. Eskiden yanak işaretlerimiz vardı. Butterfly'lar gerçekten kraliyettendi. Sonra...
.
.
.Sözlüdük. Hahahah bunu başardığına inanamıyorum. Sihir çağı sona eriyor... Şunu bilmelisin ki bence doğru bir karar verdin. Seninle gurur duyuyorum...
Star. Sözlüdük peki sana ne olacak?
Sözlüdük. Ah iyi bir kaptan gemisi ile birlikte batar.
.
.
.Star. Ben... Yani biz sihri yok ettik. Bütün sorunu ancak bu ortadan kaldırırdı. Yapmamız gereken buydu.
Esterelia. Peki Dünya ve Mewni nasıl birleşti?
Star. Sanırım sevgiyle...
.
.
.Marco. Star.
Star. Marco, burada ne yapıyorsun?
Marco. Sanırım seninle aynı şeyi... Burada kalırsak ne olacağını biliyor musun?
Star. Hayır ve umurumda da değil, çünkü sihirli veya sihirsiz-
Marco. Birbirimize aitiz.
.
.
.Esterelia. Bunları neden bunca zaman bana anlatmadın?
Star. Anlatamazdım, sende beni anlamaya çalış. Seni korumak zorundayım.
Esterelia. Peki şimdi ne olacağını biliyor musun?
Star. Hayır, ama Mewnililer ile canavarları birleştirdim. Mewnililer ile Dünyalılarımı birleştiremeyeceğim(?)
Esterelia. Umarım haklısındır anne. Umarım daha fazla sorun çıkmaz.
Son kurabiyemi de yedim ve başka bir şey konuşmadan odama gittim. Her ne olmuşsa, bundan çok daha fazlasıydı ve hâlâ bir şeyler saklıyordu. Büyüdükçe bunun farkına iyice varmıştım ve nasıl öğreneceğimi biliyordum. Eğer annem ya da babam bu konu hakkında konuşmak istemiyorsa bende olaylara şahit olmuş başka kişilerden dinleyecektim her şeyi. Yarın ilk işim bunu öğrenmekti. Artık zamanı gelmişti...
-
-
-
Diğer kitaplarıma da bakarsanız beni çok mutlu edersiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Star Kötü Güçlere Karşı Sihirin Zamanı
Fanfiction❣SVTFOE Zamanın Elleri ara kitap gibi düşünün... ❣Star ve Marco'nun aradan geçen zamanlarda bir kızı olmuştur. Hikayemiz Mewni savaşından 20 yıl sonrasını anlatıyor. ❣Yeni çocuklar, yeni hikayeler, Mewni savaşından sonra olanlar ve daha bir çok şe...