12.Bölüm

94 10 18
                                    

#Eski sevgili

Kahlan. İşte karşınızda Lundercumb kütüphanesi. Babamın sığınağı, burada Mewya hakkında her şeyi bulabilirsiniz. En karanlık sırları bile...

Jughead. Öğrenmek istediğimiz şey yaklaşık on yıl önce burada ne oldu?

Kahlan. İleride 10 yıllık Mewya tarihi var araştırmaya başlayabiliriz.

Upuzun dosya dolabını gösterir ve oraya gidip bazı dosyaları dışarı çıkartmaya başlar. Olga her ne kadar neden bu şeyleri sakladıklarını anlamasa da aramaya yardım eder.

----------------

Krallığa geri dönmüştüm ve iyi ki de dönmüştüm. Burada bütün askerler savaş için hazırlanıyorlardı. Hemen annemi buldum. Kraliçe Eclipsa ile konuşuyordu.

Esterelia. Anne neler oluyor?!

Star. Meteora, insanlara saldırma kararı aldı ve bütün krallıklara da haber saldı. Bu gece bütün insanlara bir saldırı düzenlenecek Esterelia.

Esterelia. Ama bu çok kötü ve korkunç bir şey. Bunu neden yapıyor ki?

Eslipsa. Gözü döndü. Boz kurbağadan sonra halkı insanlara karşı kışkırtmak için duyuru yapmaya gitti ne yaptıysam onu durduramadım. Bu gece dolunayda bu iş bitecek.

İnanamıyordum, aslında inanabiliyordum. Bir şeyler yapmalıydım yoksa herkesin zararlı çıkacağı bir savaşa girecektik. Anneme baktım hala balo kıyafetleri ileydi. Kanla kaplıydı üzeri... Boz kurbağanın yanına gittiği o kadar belliydi ki... Bende hala balo kıyafetlerim ileydim. Biraz sonra babam koşarak yanımıza geldi.

Marco. Bütün birlikler en ağır silahları kuşanıyorlar. İnsanlar bu saldırıdan sağ çıkamayabilir. Star orada annemler yaşıyor.

Star. Biliyorum Marco, ama ne yapabiliriz bilmiyorum. 

Üzgünce Marconun elini tutar.

Esterelia. Ben biliyorum!

Koşarak yanlarından uzaklaşmıştım. Ne yapacağımı biliyordum. Yapmam gereken şey gerçekleri ortaya çıkartmaktan daha başka bir şey değildi. Şuan bir eski sevgili kıskançlığını yapacak zaman değildi. Yolda tekrardan Kahlan ve Jughead'in yanına giderken kaykay ile yanıma gelen Micheal'i gördüm.

Esterelia. Burada ne işin var(?)

Micheal. Olanları duydum. Bırakmamı ister misin? 

Gülümsedim ve kaykayına binip ona tutundum.

Micheal. Yolculuk nereye?

Esterelia. Lundercumb krallığına.

Aniden hızlanınca az kalsın düşüyordum. Yol boyunca aklımdan hiç çıkmayan çok şey vardı. Ailelerimiz bir şey biliyordu. Bizim bilmediğimiz bir şey... Bizden saklıyorlardı çünkü onlar da bunun bir parçasıydı. Sakladıkları şey yüzünden insanlar ölüyordu. Sadece bununla da sınırlı kalmıyordu. Mewsanlar, insanlar, canavarlar... Belki bir gün onların yerinde olabilirdik ama buna rağmen neyi, kimi koruyorlardı ki? Bir katili mi? Hayatım boyunca bana doğruyu yapmayı öğretmişlerdi ve eğer bu kez doğruyu yapmak onları çiğnemek ise bunu yapacaktım.

Micheal. Geldik.

Düşüncelerimden sıyrıldım ve saraya baktım. Derin bir nefes aldım, buraya girmeyi hiç mi hiç istemiyordum ama yapmak zorundaydım. Micheal ile birlikte sarayın kapısına dek ilerledik. Hiç görevli yoktu. Neden kimse yoktu? O sırada sanki kapıyı çalacağımı duymuş gibi o kız kapıyı açtı.

Kahlan. Üst camdan geldiğini gördüm. Arkadaşını mı getirdin?

Esterelia. Şuan seninle uğraşamam daha önemli bir sorunumuz var.

Onu önemsemeden içeri girdim. Bana bozulmuş gibiydi, çokta umurumda...

Jughead. Esterelia! Ne bulduğumuza inanamayacaksın. *Elindeki tıbbi raporları göstererek* eskiden öldürülen kişiler ile şimdikiler arasında bir bağlantı var.  Bak, bir sıraya dayanıyor.

Esterelia. Meteora bu gece insanlara saldıracak, dolunayda.

Olga. Kızım bu kokteylleri denemelisin.

Hepimiz kızgınca Olga ya bakıyorduk şimdi. Bir şey demeden içeri gitti.

Esterelia. Ne yapacağız?

Jughead. İlk öldürülen bir Mewsanmış. Sonra bir canavar sonra da bir insan öldürülmüş. Ve tahmin et üçü de nasıl öldürülmüş.

Micheal. Boğazları ve çeşitli yerleri kesilerek, üzerlerinde bir not ile?

Jughead. Şey aslında evet. *Esterelia ya dönüp fısıldayarak* Onu niye getirdin?

Esterelia. *Fısıldayarak* Sen neden eski sevgiline geldin?

Jughead. Çünkü yardım edebilir?

Esterelia. Anlamıyorsun değil mi? Neyse...

Elindeki kağıtları aldım ve isimleri incelemeye koyuldum. Hepsinin ölümü birbirleri ile alakasız oluşları... Her şeyi aynıydı ancak tek bir sorun vardı. Sensei yi bir mezarda gömülü olarak bulmuşlardı. Bu da  demek oluyordu ki ya birisi bu cinayeti seri katil olayından soyutlaştırmaya çalışıyordu ya da katil öldürme şeklini değiştirmişti... Her halükarda ilk şıkka daha çok yatkındım. Elimde ki kağıtları tekrardan Jughead'e verdim ve kafamı toparlamak için içeride köşede bulunan bir koltuğa oturdum. Bunlar ne anlama geliyordu hiç bir şey anlamıyordum! Şimdi Micheal de yanıma oturmuştu. Olga ise hala içeceğini içiyor ve etrafta ki can sıkıcı tablolara bakıyordu.

Micheal. Esterelia, benim üzerime düşmez belki ama bence her şey ortada.

Esterelia. Neyden bahsediyorsun?

Micheal. Ailelerimiz bu seri katil olayını öğrenmenizi istemiyor çünkü daha önce yaşanan şeylerin yeniden yaşanmasını ve buna olan bağlarının ortaya çıkmasını istemiyorlar.

Esterelia. İyi de bağları ne?!

Kahlan. *Jughead'in elinde ki yazıya bakarak* insan olan bir mezarda bulunmuş. Sizce de çok garip değil mi? Yani katil tarzını değiştirmek isteseydi şimdi aynı şekilde iş görmezdi.

O an kafama dank etmişti işte. Ailelerimiz... Bizden bunu saklıyorlardı! Son cinayet ile bir bağlantıları vardı! Onu onlar gömmüş olabilir miydi ki... Zihnimde parçalar yerine otururken gözüm usulca Kahlana kaydı.

Kahlan. Bir sorun mu var?

Esterelia. Tarihi öğrenebilir miyim?

----------------

Mariposa . Meteora! Dur artık bende bir insanım benim ırkıma mı saldıracaksın?

Meteora. Sen onlar gibi değilsin.

Hala savaş kılıcını patlatıyordu.

Mariposa. Ama istesen de istemesen de buna izin vermemem!

Meteora sinir ile Mariposaya bakıyordu şimdi. Kararı kesindi ve kimse için dönmeye niyeti yoktu.

Mariposa. Tamam! O zaman artık düşmanız.

Meteora. Peki, gece yarısı görüşmek üzere insan.

Mariposa her ne kadar üzülse de belli etmeden yanından ayrılmıştı. Dışarıda iyi haber bekleyen Star ve Marco ya ise sadece başını olumsuz anlamda iki yana sallamak ile yetindi. Bu savaş olacaktı ve kan dökülecekti. Çünkü kanı sadece kan temizlerdi...

-
-
-
Diğer kitaplarıma da bakarsanız beni çok mutlu edersiniz.


Star Kötü Güçlere Karşı Sihirin ZamanıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin