#Sır
Hepimiz birimiz için... Ve tabi birimiz de hepimiz için. Şimdi ilk işim Halam Mariposa için Meteora ile konuşmaktı. Bu hiç de kolay değildi çünkü Meteora benden hoşlanmıyor hatta açık açık nefret ediyordu. Asıl acı olanı ise sebebini bile bilmiyor oluşum...
Jughead. Pekala şimdi ne yapıyoruz?
Esterelia. Öncelikle ailelerinize üzeri kapalı bir şekilde bu olayı sorun. Bakalım ne tepki verecekler.
Micheal. Bende mi? Bana kalırsa ailem bu konu hakkında pekte bir şey bilmiyor.
Esterelia. Öğrenmenin tek yolu var.
Micheal. Tamam sorarım.
Jughead. Bende akşam babamın ofisine tekrar gireceğim ama tokanı almam lazım Prenses.
Esterelia. Tamam al ama yakalanma.
Jughead. Endişelenme bir yılan gibi sinsi ve sessiz olacağım. Bir yılan gibi...
Mariposa. Esterelia, ya öğreneceğimiz şeyden memnun kalmazsak?
Esterelia. O zaman bir şekilde... Bunu düzeltiriz.
Mariposa. Umarım... Umarım Meteora da bize katılır.
Esterelia. Endişelenme şimdi gidip onunla konuşacağım.
Ne diyeceğimi bilmesem bile konuşmalıydım. Uzunca bir süre herkes ile planımızı konuştuk. Hepimizin birden çok ortak noktası vardı. Hepimizin aileleri daha önceden tanışıyordu ve bu da onlara ortak bir trajediye sahip olmak için yetiyor da artıyordu bile. Bildiğim kadarı ile Jughead'in babası yani Tom amca ile annemin başka bir geçmişleri de vardı. Daha önce bir dönem sevgili olmuşlardı. Bu durumda annem bir şekilde ona bilgi veriyor ya da sakladıkları şeyin birbirleri ile bir bağlantısı olabilirdi. Gizem... Çözülmemiş gizemler kadar sevdiğim hiçbir şey yoktu. Ben adeta bunun için yaratılmıştım.
Sohbetimiz bittikten hemen sonra hepimiz evlerimizin yolunu tuttuk. Ben ise Mariposa ile sarayın yolunu tuttum. Bir söz verdim mi hemen tutasım, yalan söyledim mi de hemen doğruyu söyleyesim geliyordu. Sanırım bazı doğrular hiçbir zaman değişmiyordu benim için.
Mariposa. Sence bizden ne saklıyorlar ve bu sence ne ile ilgili?
Esterelia. Bilmiyorum ama öğrenmek istiyorsak aramaya başlamalıyız. Burada her ne olmuşsa kesinlikle onların yaptığı bir şey ile ilgili.
Mariposa. Ya öğrendikten sonra onlara eskisi gibi bakamazsan?
Esterelia. Çoğunluğun iyiliği için... Doğru olan neyse o olacak Hala. Ne bir eksik ne bir fazla.
♤♤♤♤♤♤
Bu Sırada Sarayda
Star. Ne yapacağız? Çocuklar bu işin peşini bırakmayacaklar gibi duruyor.
Janna. Esterelia ve Jughead, bugün evde Tom'un ofisini karıştırdılar. Sonradan farkına vardık.
Marco. Peki ne yaptınız?
Tom. Delilleri yok ettik. Doğru olan da buydu. Ancak pes etmeye niyetleri yok gibi.
Star. Evet, ne yapmalıyız Eclipsa?
Eclipsa. Böyle entrikalar için çok yaşlandım ben. Tatlım her şeyden önce hepiniz bu olay asla yaşanmamış gibi davranmalısınız. Sizler unutursanız onlar da unutur. Sizin bilmediğinizi onlar da bilemez.
Star. Eclipsa haklı. Bütün bu yaşananları unutmalıyız. Bunlar bir sır olarak kalacak. Benimle birlikte yemin edin.
Star elini havaya kaldırır ve yemin eder onunla birlikte Marco, Janna, Tom, Jackie, Oscar ve boynuz kafa da yemin eder. Star Eclipsaya bakar. Eclipsa da elini kaldırır ve yemin eder. Artık bütün geçmişin yükü bu odadakiler arasında bir yeminli mühür ile saklı tutulacaktır. Bunun için yemin etmişlerdir ve bunu kendi çocuklarının bile ortaya çıkartmasına izin vermeyeceklerdir.
♡♡♡♡♡♡
Yıllar önce Sihir den sonra
Star, Marco, Tom, Jackie, Janna ve boynuz kafa bir yerdedir. Burası ormanlık ve karanlık bir yerdir. Hafif bir esinti gelir. Esintiden mi yoksa şuanda önlerinde duran şeyden mi bilinmez Star'ın tüyleri diken diken olmuştur.
Marco. Ne- ne yapacağız biz?
Star. Bundan... Bundan kimseye bahsedemeyiz. Bu artık bizim sırrımız.
Jackie. Aman Tanrım... Biz- biz ne yaptık!
Janna. Bu her şeyi değiştirecek...
◇◇◇◇◇◇
Star. Haklıydın Janna, bu her şeyi değiştirdi. Bizi, Mewyayı... Ama islerin daha da çekilmez bir hale gelmesine izin vermeyeceğim! Bunun için herkese karşı gelmeye hazırım, kendi kızıma bile...
-
-
-
Diğer kitaplarıma da bakarsanız beni çok mutlu edersiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Star Kötü Güçlere Karşı Sihirin Zamanı
Fanfic❣SVTFOE Zamanın Elleri ara kitap gibi düşünün... ❣Star ve Marco'nun aradan geçen zamanlarda bir kızı olmuştur. Hikayemiz Mewni savaşından 20 yıl sonrasını anlatıyor. ❣Yeni çocuklar, yeni hikayeler, Mewni savaşından sonra olanlar ve daha bir çok şe...