#Lundercumb'lar
Bu aptal sırrı öğrenmek için koca bir gecem olacaktı. Annemler bu gece yıl dönümleri için dışarıda olacaklardı ancak boz kurbağanın trajik ölümünden sonra yine de çıkarlar mıydı bilmiyordum.
River. Peki planın nedir? Bu konu hakkında annene danışacak mısın?
Esterelia. Hayır dedeciğim. Aslında bu konu bizim aramızda bir sır olarak kalsa çok daha iyi olur.
River. Sırrın sırrımdır küçüğüm. Bir şey lazım olursa beni nerede bulabileceğini biliyorsun.
Onaylarcasına başımı salladıktan sonra Jughead ve Olga ile orayı terk ettik. Şimdi elimizde bir ipucu vardı. Felaketler birikimi daha önce de tekrarlanmıştı. Ecel medyaya daha önce de uğramıştı ve bir düzen içerisinde... Evet bir düzen...
Esterelia. Çocuklar, bu olayların bir düzeni olmalı.
Jughead. Peki ne gibi?
Esterelia. Daha önce bir insan ve bir canavar ölmüş. Şimdi yine bugün bir canavar öldü.
Olga. O zaman sıra bir insanda olmalı.
Esterelia. Bir sorun var.
Jughead. Aklından yine ne geçiyor senin?
Esterelia. Bir insan, bir canavar ve şimdi bir canavar... Bir sorun var. Eğer bir düzen içerisinde ilerliyor ise bir insan bir canavar olması gerekmiyor mu?
Olga. Voohooo bir seri katil karşısındayız. İşte budur kızım! Hep aksiyonlu vurdulu kırdılı işlere bulaşmak istemişimdir!
Esterelia. Olga, bu bir şaka değil. Daha fazla bilgiye ihtiyacımız var. Aramaya devam etmeliyiz.
Jughead. Benim bir fikrim var ama bilmem siz ne dersiniz...
Esterelia. Ne fikri?
Jughead. Sanırım ben kimin bize yardım edebileceğini biliyorum.
♧♧♧♧♧♧
Star. Hala inanamıyorum... O bizim dostumuzdu.
Star göz yaşlarını siler ve Marco'ya bakar. O da üzgündür.
Marco. Çocukları gördün mü hiç? Bu olaydan sonra ortadan kayboldular.
Star. Esterelia'yı kan tutar hava almaya çıkmışlardır. Onları boş ver de... *Yanına gelir ve fısıldayarak.* Sence bu olayın diğerleri ile bir bağlantısı olabilir mi?
Marco. Büyük ihtimal ile. Her halükarda Esterelia dan önce davranmamız gerek.
Tom. Jughead ve Esterelia birlikte en son iş çevirdiklerinde 9 yaşındalardı.
Janna. Evet ve sonuç oldukça başarılıydı.
Tom. Yani acele etsek iyi ederiz.
Star. Geri dönmeliyiz.
Marco. Nereye?
Star. Her şeyin bittiğini sandığımız yere.
Bu sözün üzerine hepsi birbirine baktı. Geçmişin külleri yeniden alev alıyordu ve bu sıradan boyuta dehşet salma zamanı gelmişti de geçiyordu bile... Herkes sözleştikten sonra Meteora ve Eclipsa'nın kavgasına müdahale etme fırsatı bulabilmişlerdi sonunda.
Meteora. Bunu yapan bir insan değil de kim anne?! Bana doğruyu söyler misin? Eğer mantıklı bir açıklaman yoksa yetkimi kullanacağım.
Eclipsa. Tatlım kafamıza göre birilerini suçlayamayız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Star Kötü Güçlere Karşı Sihirin Zamanı
Fanfic❣SVTFOE Zamanın Elleri ara kitap gibi düşünün... ❣Star ve Marco'nun aradan geçen zamanlarda bir kızı olmuştur. Hikayemiz Mewni savaşından 20 yıl sonrasını anlatıyor. ❣Yeni çocuklar, yeni hikayeler, Mewni savaşından sonra olanlar ve daha bir çok şe...