#finale doğru...
Şaşkınca ona baktığım zaman aslında hepimiz kimden bahsettiği anlamıştık. Cevabı biliyorduk ve bu her şeyi bambaşka bir hale getirecekti...
Star. Olamaz... Ama onda bunları yapacak akıl yok ki.
Esterelia. Belki de öyle düşünmenizi istiyordur.
Star. İyide bunu nasıl ispatlayacağız? Ona karşı hiç bir kanıtımız yok.
Annem haklıydı. Ona karşı kanıtımız yoktu. Onu gösteren her hangi bir görüntü, ses kaydı, belge yoktu elimizde... Ancak çözümü biliyordum. Ailem yıllar önce sihri onun gibiler ile baş edemedikleri için yok etmişti. Ancak sihir düzeni sağlamak için ihtiyacımız olan şeydi. "Sihri geri getireceğim." bunu söyler söylemez hepsi bir anda bana dikkat kesildi.
Star. Yapamazsın. Eğer sihir geri gelir ise Kraliçe Solaria'nın Mina ya verdiği güçler de geri gelir ve bu kez yenilmez olur.
Esterelia. Hiç ona karşı birlikte savaşmayı denediniz mi? Sonuçta o tek başına ama siz prensesler siniz.
Marco. Star bunun bir işe yaramayacağını söylemişti ve sonra da zaten sihri yok ettik.
Esterelia. O halde yanılmış.
Star. Ancak sihri bulamazsın çünkü o taşınmış olmalı.
Esterelia. Sihri bulmama gerek yok ki. Sihirden geriye kalanlar bana yeter.
Jughead. Bende geliyorum.
Esterelia. *Diğer herkese bakar* Siz de Meteora ve adalet savaşçılarını durdurmaya ve oyalamaya çalışın.
Star. Dikkatli olun.
Yanına gittim ve ona sıkı sıkı sarıldım çünkü buna ihtiyacı vardı. Onu çok zorlamıştım, yapmam gerekiyordu. Daha sonra da babama sarıldım. Burada ki herkesi çok seviyordum. Hatta az da olsa Kahlanı bile. Onlara zarar gelmesi en son isteyeceğim şeydi ve bunun olmasına izin veremezdim. Jughead'e baktım, gitmek için çoktan hazırdı. Yola koyulduk...
**********
Meteora bir araya gelen bütün Mewni krallıkları için bir duyuru yapmaya hazırlanıyordur. Eclipsa da babası da onu ikna edememiştir ve istediğini alma arzusu her zaman ki gibi ağır basmıştır. Bütün askerlerin ve krallıkların önüne çıkar.
Meteora. Sevgili Mewni halkı, askerler ve çok değerli müttefiklerimiz. Dökülen her Mewsan ve canavar kanı büyük bir israftan ibarettir ve bunu yapanların da kimler olduğunu çok iyi biliyoruz. Benimle beraber bütün insanların sonunu getirmeye hazır mısınız!!
Her bir ağızdan farklı kelimeler çıksa da anlamları ortaktır. Hepsi intikam istiyordur ve bunu alacaklardır...
*********
Şimdi ormanda sihrin eskiden olması gereken yere doğru yürüyorduk. Sihri geri getirmek istiyorsam bunu tek başıma yapamazdım bunu biliyordum ancak bunu Jughead ile yapabilir miydim... İşte onu bilmiyordum...
Jughead. Özür dilerim.
Esterelia. Ne için?
Jughead. Kahlan, seni eski sevgilimin yanına getirmemeliydim. Sanırım bu işleri giderek içinden çıkılmaz bir hale getirdi.
Esterelia. Tam aksine Kahlan yardım etmeseydi bu gizemi asla çözemezdik.
Jughead. Ne demek istediğimi anladın işte.
Esterelia. Anlamam gereken bir konu yok.
Jughead. Ah yine yapıyorsun.
Esterelia. Ne yapıyor muşum?
Jughead. Benimle şu sıkıcı ezik resmi insanlar ile nasıl konuşuyorsan o şekilde konuşuyorsun.
Esterelia. Senin diğer herkesten ne farkın var ki?
Jughead. Benden hoşlanıyorsun.
Esterelia. Hadi ya(?) Başka?
Jughead. Ve benimle çıkmak istiyorsun hem de öyle böyle değil.
Esterelia. Sana öyle geliyor.
Jughead. Bak sadece bu aptal can sıkıcı gizem konuları falan bitsin de ben o zaman soracağım sana.
Bir şey demedim ve sihrin olması gereken yere baktım. Gelmiştik, Şuan ona ayıracak zamanım yoktu. Annemin benim küçüklüğümden beri anlattığı şeyleri hatırlamaya çalıştım. Sihri yok ettiklerinde sihrin derinliklere bir daha çıkmamak üzere battığını söylemişti ...
Esterelia. Umarım yüzme biliyorsundur Lucitor.
Jughead. Ciddi olamazsın, suya mı gireceğiz? Böyle bir durumda. *Onu süzer* Yani benim için sorun değil aslında ama...
Esterelia. Feshatlaşma hemen. Sadece beni takip et.
Telefonumu bir ağacın altına bıraktım ve suya girdim. Az sonra o da yaptığımı yaptı ve yanıma geldi. Derin bir nefes aldım ve derine daldım. Jughead başta şaşırsa da peşimden geldi.
*********
Bu sırada Star ve diğerleri Meteora ve ordusunu durdurmak için yeniden canavar krallığına gelmiştir. Burası normalde olduğundan bin kat daha kalabalıktır. Kalabalığı yararak Eclipsa ve Meteora ya ulaşmaya gayret ederler.
Star. Onları bulsak bile ne yapacağız!?
Olga. Gerçekleri anlatacaksınız canım.
Michael. Estereliayı duyduk sadece oyalamamız yeterli.
Marco. Umarım bunun sonu iyi bir yere gider.
Şimdi üzerine doğru gelen bir hançerden kurtulmak için eğilir. Burada ki herkes savaşı o kadar istiyorlardır ki hazırlıklara ve alıştırmalara çoktan başlamışlardır bile. Bir süre sonra sonunda onları bulurlar.
Eclipsa. Üzgünüm çocuklar onu ikna edemiyorum.
Star. Meteora durmak zorundasın!
Meteora. Nedenmiş? Halka yapılan bu hareket cezasız mı kalacak yani?! Hiç sanmıyorum. Şimdi insan kocanı da al ve buradan hemen git sarı yoksa onu askerlere veririm.
Marco. Hey! Doğru konuş yoksa bir daha kardeşim ile görüşmene izin falan vermem anladın mı?!
Meteora. Çok da umurumdaydı ya...
Star. Mewsanları ve Canavarları öldüren kişi insanlar değil. Bunu yapan Mina!
Umursamasa da duymazlıktan gelmemiştir bunu.
Meteora. Ne demek istiyorsun sen, ne Minası?
Star. Beni dinleyince her şeyi anlayacaksın. Hem de her şeyi...
-
-
-
Diğer kitaplarıma da bakarsanız beni çok mutlu edersiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Star Kötü Güçlere Karşı Sihirin Zamanı
Fanfiction❣SVTFOE Zamanın Elleri ara kitap gibi düşünün... ❣Star ve Marco'nun aradan geçen zamanlarda bir kızı olmuştur. Hikayemiz Mewni savaşından 20 yıl sonrasını anlatıyor. ❣Yeni çocuklar, yeni hikayeler, Mewni savaşından sonra olanlar ve daha bir çok şe...