9.Bölüm

120 9 19
                                    

#mucizevi balo felaketi

Jughead. Bu dansı bana lütfeder misin prenses?

İşte tam o an... O an anlamıştım gerçekten kimden hoşlandığımı... Uzattığı elini gülümseyerek tuttum. Şimdi dans ediyorduk içtenlikle. Öylesi bir içtenlik ki sanki etrafımda kelebekler uçuyordu. Ölümcül bir ateş ve 1 günlük ömrü kalmış masum Kelebekler... Jughead, çok farklıydı. Onunlayken her şey duruyor sanki zaman durmuş gibi oluyor.  Michael... O bambaşka bir sevgi bunu anladım artık. Dostça, içtenlik ile.

Star dan

Çok güzel ve şirinlerdi. Görür görmez anlamıştım onda benim kaderimden vardı. O da bir Lucitor'e aşık olmuştu ama ilk aşklar son olmuyordu işte... Bunu Marco dan biliyordum. İlk aşklar mı daha kutsaldır yoksa gerçek aşklar mı...

Marco. Esterelia ondan... Hoşlanıyor mu?

Star. Bende aynı şeyi düşünüyordum. Sanırım  evet, ama itiraf et çok yakışıyorlar.

Marco. Evet... Sanırım.

Star. Aklıma Tom ile ilk tanıştığım Gümüş çan balosu geldi şimdi. Öyle güzeldi ki. O zamanlar daha masumdu büyüdükçe canavarlaştı.

Marco. Eheh o da güzelmiş.

Star. Ee ne düşünüyorsun? Sence uğraşacak başka bir şey buldu mu dersin?

Marco. Öyle görünüyor, umarım bu durum onun bu işin peşini bırakmasını sağlar. 

Star. Umarım...

Esterelia dan

Her şey o kadar güzel gidiyordu ki. Bu anı hiçbir şey bozamazdı... Yoksa bozabilir miydi?

X. Aman Tanrım!! Koşun!! Koşun hemen! Çok kötü bir şey oluyor Kraliçe! Hemen koşun!

Eclipsa. Neler oluyor?!

X. Dışarıda, bir canavar cesedi var!

Herkes şaşkınlık ve korku ile gardiyana bakıyordu şimdi. Ben ise Jughead'e baktım. Birden bire nereden çıkmıştı bu ceset? Kesinlikle onlarla gidip bakmalıydım. 

Esterelia. Gitmeliyiz.

Jughead. Kesinlikle.

Hep benimle aynı fikirde ol... Düşüncelerime hakim olup gizeme odaklandım. Dehşete düşmüş kalabalık ile birlikte koridorun yolunu tuttuk. Hep birlikte kapının önüne çıkıyorduk şimdi.  Aslında bizim çıkmamıza izin vermezlerdi asla ama şuan ki panik bir istisna yolu açıyordu.  Paniğe kapılmış, beti benzi atmış gardiyanı takip ettik. Hepimiz dışarı çıkınca işte o manzarayı gördük. İnsanın içini dehşete düşüren o manzarayı... Tam krallığın önünde duruyordu, gerçek bir dehşet... İçime bir ürperti girdi o anda. Kolları kesilmiş, her yeri kesikler ile dolu gözleri açık kanlar içerisinde... Aman Tanrım... Daha fazla bakamadım ve içeri girdim. Peşim sıra Olga'nın da geldiğini gördüm. 

Olga. Aşkım ne oldu sana?

Esterelia. Korkunç görünüyor... Bunu hangi vicdansız yapar... Görmeye bile dayanamıyorum.

Olga. Onu tanıyoruz biliyorsun değil mi?

Esterelia. Evrene lanet ediyorum Olga. Lanet olsun her şeye böyle iş mi olur? Ne suçu vardı ki boz kurbağanın...

Olga. Üzgünüm meleğim. Hadi gel biraz otur. Kendine gel rengin atmış sana da yazık. 

Dediğini yaptım ve salona döndüm. Gözlerimden yaşlar akıyordu ben bile böyle üzgünken annemleri hayal bile edemiyordum. Onlar o yaşlı adamı benden bin kat daha iyi tanıyordu. O korkunç manzara... Aklıma geldikçe delirecek gibi oluyordum. Günahsız suçsuz... Tanrım bu resmen katliam...

Jughead. Esterelia! Bunu görmen gerek.

Esterelia. Oraya tekrar gidemem.

Olga. Evet adamım kızın beti benzi attı bırak da biraz otursun.

Jughead. Adamın boğazından bir kağıt çıkarttılar. Kâğıtta şöyle yazıyordu: Yıllar önce başlayan şey artık bitecek. Sana da tanıdık geldi mi?

O an kafama dank etmişti. Yıllar önce başlayan şey... Ailem yıllardır bir şey saklıyordu. Yılardır, sır gibi. Ya bunlar aslında birbiri ile aynı olaylar ise... Ya, ya ortada düşündüğümüzden çok daha büyük bir günah varsa...

♡♡♡♡♡♡

Yıllar önce sihirden sonra

Star ellerinde ki çamuru ve gözlerinde ki yaşları Marco'nun tuttuğu bir şişe su ile silmeye çalışır.  Adeta eline yapışmıştır. Kan... Ellerinde ki toprak, kan ve göz yaşları... Hangisi daha ağır basar günah tartısında? Karşındaki günah mı yoksa vicdanında ki mi?

Star. Söz verin, bundan kimsenin haberi olmayacak. Bu her şeyi yok eder. Yapamaya çalıştığımız her şeyi.

Marco. Söz veriyorum.

Janna. Söz veriyorum.

Tom. Bende.

Boynuz kafa. Yanındayım kızım sözüm söz.

Star hüzünle açtıkları çukurdaki kişiye bakar. Ne kadar da acımasızdır hayat... Birileri doğarken birileri ölüyor yaşam devam ediyor... Peki kim çıktı oyundan? Kimdi o zaman ölen kişi...

Sonda kini bilerek soru tarzında yazdım düşünün belki tutturan olur cevabı .

-
-
Diğer kitaplarıma da bakarsanız beni çok mutlu edersiniz.


Star Kötü Güçlere Karşı Sihirin ZamanıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin