#Finale doğru
4 Saat Sonra
Ayaklarımı usulca ıslatan simsiyah sıvı aslında yıllar önce yapılan büyük bir yanlışın parçasıydı. Burada ne arıyordum? Neden buradaydım? Hepimiz cevabı biliyorduk. "Düzen yok oluş üzerine değil bir varoluş üzerine kurulu olmalıydı ve bir varoluş sadece iyi insanlar isterse olurdu." olması gereken buydu. Düzeni sağlayacaktım(!)
4 Saat Önce
Neler olduğunu biliyordum. Anlamıştım sonunda. Her şey ortadaydı. Ailem bunun ortaya çıkmasını istemiyordu. Çünkü şimdi yaşanan bu olaylar yaşansın istemiyorlardı. Peki bütün bu canice planı kim kuruyordu? Kim yönetiyordu?
Sıradan bir salı akşamı insanlığın sonunu getirecek bir savaş olacaktı. Bunu yönetenlerden birisi de Meteora dan başkası değildi. Mewsanlar, insanlar ve canavarları birbirine düşürebilecek kadar sinsi kim olabilirdi ki... Öğrenmenin tek yolu vardı, sormak. Herkese ailelerini tam yarım saat sonra burada toplamalarını söyler söylemez yola koyuldum. Kahlan bunun sorun olmayacağını söylediğinde biraz olsun kıskançlığımı bir kenara bırakabildim. O iyi biri bile olsa çok güzeldi ve kıskanmamak elimde değildi.
Krallık, burada olduklarına emindim. Belki de şuan bu felaketi önlemeye çalışıyorlardı ama önce bir açıklama yapmaları gerekiyordu. İçeri girdim ve etrafta silahları ve zırhları ile koşuşturan gardiyanlar çarpa çarpa Kraliçe Eclipsa'yı bulmaya çalıştım. Her yer kuşatma için hazırlanan gardiyan doluydu. Boşuna hazırlanıyorlardı. Bu gecenin hiç yaşanmaması için elimden gelen her şeyi yapacaktım.
Kraliçe Eclipsa'yı bulduğumda annemi ve babamı da bulmuştum ve tabi bir de üzgün halamı. Meteora hayatı uçlarda yaşayan, tehlikeyi seven ve en ufak bir hareketi de tehlike algılayabilen bir yapıya sahipti. Onun bunu yapacağı apaçık ortadaydı. Anneme baktım, babamla aralarında konuşuyorlardı.
Esterelia. Anne, baba, gitmeliyiz. Benimle gelin bütün bunları bitireceğim.
Star. Tatlım bir hallediyoruz sen sadece eve git ve güvende ol.
Marco. Dışarı çıkma.
Esterelia. Hayır, siz benimle geliyorsunuz hem de hemen!
Uzun bir süre bunun üzerine uğraştım. Burada bu konuyla bağlantısı olan herkesi bir araya toplamam gerekiyordu. Bir süre sonra benimle gelmeyi kabul ettiler ve hep birlikte Kahlannın evine doğru yola çıktık. Yolculuk boyunca sordukları hiçbir şeye cevap vermedim. Çünkü biliyordum ki cevap verirsem soruların ardı arkası kesilmeyecekti. Geldiğimizde gözüme çarpan ilk şey Kahlan'ın yanında onunla konuşan Jughead'in ailesi olmuştu. Derin bir nefes aldım ve sinirime hakim olmaya çalıştım.
Kahlan. Gelmişsin, sorun şu ki ailem birazdan eve dönebilir yani bu yüzden acele etmelisiniz.
Esterelia. Ederiz.
Star. Tatlım neden buradayız *Janna ve Tom'a bakar.* Onlar neden burada?
Cevap bile veremeden Olga annesi boynuz kafayı getirince annemin kısık gözler ile bir ona bir bana bakışına şahit olmuştum. Onlardan hemen sonra da beklenilen son kişiler yani Jackie ve Oscar da gelince tam olmuştuk.
Esterelia. Başlayabiliriz diye düşünüyorum. Yaptığınız şeyden haberimiz var. Ya şimdi burada bu olayı bilen herkes konuşur ya da ben konuşurum ve altından kalkamazsınız.
Star. Neyden bahsettiğini bilmiyorum.
Esterelia. Ama ben çok iyi biliyorum annecim ve size de göstereceğim. Yıllar önce burada Mewya da şuan yaşanan cinayetin benzerleri yaşanmış. Ne tuhaf ki yıllar önce bulunan son ceset de seri katilimizin izleri haricinde başka bir şey daha bulunmuş. O bir mezara gömülerek saklanmış. Tam da bugün.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Star Kötü Güçlere Karşı Sihirin Zamanı
Fanfiction❣SVTFOE Zamanın Elleri ara kitap gibi düşünün... ❣Star ve Marco'nun aradan geçen zamanlarda bir kızı olmuştur. Hikayemiz Mewni savaşından 20 yıl sonrasını anlatıyor. ❣Yeni çocuklar, yeni hikayeler, Mewni savaşından sonra olanlar ve daha bir çok şe...