Jaehyun karşısında yanakları pespembe olmuş birşeyler mırıldanan çocuğa baktı, her gözgöze geldiklerinde hıçkırıyordu taeyong.
Jaehyunun içkiye olan dayanıklılığı taeyong'un bu garip hallerini görmesini sağlıyordu.
"Hadi artık kalkalım"
"Jaehyun" jaehyun pembe yanaklı çocuğa baktı. Önemli birşey söyleyecek gibi duruyordu ciddi yüzü.
"Jenodan bıktım artık lucasda gelmiş onlara katlanamıyorum ikide bir vuruyorlar bana" taeyong bir çocuk gibi ağlamaya başlamıştı ve jaehyun ne yapacağını bilmiyordu.
Gülümsedi jaehyun, oldukça sevimli gözüküyordu.
"Bu gece bende kalabilirsin istersen"
"Sen bizde kalsan? Ailem yok sadece jen- hıh jeno ve lucas var lütfen.." taeyong sarhoş kafası ile oturdukları çimenden kalkmaya çalıştı.
Jaehyun birşeyler içelim dediğinde sıradan bir kafe hayal etmişti ama taeyong onu sahilin gizli bir köşesinde içki içmeye getirmişti ve şimdi o kadar sarhoştu ki ayakta zor duruyordu.
Jaehyun'un yeni hastalık atlatmış bedeni taeyong'u sırtlayacak kadar güçlü değildi.
"Taeyong burda bekle tamammı? Bak hiçbiryere gitme yalvarırım"
Taeyong çimenlere uzanıp başını salladı
10 dakika sonra jaehyun bulabildiği ilk şey olan kırmızı geniş bir market arabasıyla dönmüştü, marketten alması uzun sürmüştü.
"Hadi bakalım buna bin" taeyong doğrulup market arabasına baktı
"AHAHAHAHHAHAA TAM BİR SALAK GİBİ OLACAĞIM YÜRÜRÜM BEN"
Kurduğu cümleden 10 saniye sonra yere yapışmıştı taeyong, artık çimenleri öpüyordu.
Jaehyun her hareketinde kendini bu çocuğa daha fazla kaptırıyordu, kendisini yeni şeylere açıp atlattığı ağır depresyonun kalıntılarını silmek istese bile korkuyordu.
Taeyong'u ayağa kaldırıp arabanın içine oturttu
"Bana gidelim taeyong sizin evdekilere haber ver hadi... taeyong? Uyudun mu? Nasıl bu kadar çabuk uyuyabilirsin ne yapacağım şimdi seninle ben?" Jaehyun iç çekerek kendi evine doğru itti kırmızı arabayı
_________________________________________
-Jeno"lucas benden uzak dur artık ya"
Jeno ve lucas birbirlerini ne kadar sevselerde lucasın zor bir kişiliği vardı
"Boş yapma taeyong'u arayalım saat neredeyse 1 oldu"
Lucas telefonunu çıkarttı ve taeyong'un numarasını tuşladı
"Alo? Sen kimsin? Hıı nesisin sevgilisi misin? Arkadaşı? taeyong'un sadece 2 tane arkadaşı var. ne demek artık 3 tane var ya tamam al naparsan yap onun odasına ben geçerim en azından"
Jeno ufak bir hakaret savurup telefonu uzun olanın elinden çekti
"Alo"
"Alo merhaba ben jaehyun taeyong'la içmeye gittik fakat birazcık.."
"Ah abim içkiye çok dayanıksızdır onunla içki içilmez...istersen evinin konumunu at gelip alalım hemen"
"Sıkıntı yok bu gece burda kalabilir endişelenmeyin diye söyledim"
________________________________________
-taeyong
Taeyong gözlerini açtı. Bembeyaz bir çarşafın üstünde çok iyi tanımadığı bir kokunun içerisindeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Album-Jaeyong
Novela Juvenil"Taeyong gözlerini kapattı usulca, kapanan gözlerinin bir daha açılmayacağını biliyordu"