Bölüm şarkısı: vacations-young
"yalvarırım burada bahsetme daha sonra konuşuruz"
renjun karşısında korku dolu gözlerle kendisine bakan yaşça büyük çocuğu nerde gördüğünü hatırlamıştı.
sıradan bir okul sabahı renjun koşarak sınıfa girmişti oldukça erken gidiyordu o zamanlar okula.
okulun çatı katının güzel manzarasının tadını almıştı bile bir kere.. güneşin doğuşunu ordan izlemek onu mutlu ediyordu.
verilen ödevleri güzel manzarayla bitirip sınıfa iniyordu.
yine çatıya çıktı renjun ve büyük duvarın arkasına oturdu, o sabah hava diğer günlere göre daha kapalıydı.
gökyüzü renjun'u üzsede şehir hala güzel gözüküyordu. güzel gülümsemesine boşluğa sundu renjun ve ödevlerine devam etti.
fakat aniden çarpılan kapı sesiyle tedirgin hissetti kendisini. duvarın arkasından gelen kişiye baktı siyah sweati ve ayakkabıları vardı yüzü kapüşonu kapalı olduğu için gözükmüyordu.
çocuk ellerini kafasının iki yanına koydu,aynı zamanda hıçkıra hıçkıra ağlıyordu ve nefesini tutup kendisini yumruklamaya başladı. yumrukları sertleştikçe ağzından çıkan "sus artık yapacağım sus" diye bağrışları renjun'u korkutuyordu.
elinde telefonu yoktu,yanında biri yoktu.
peki kiminle konuşuyordu bu çocuk?terasın yüksek demirliklerine tırmanıp ayağa kalktı çocuk. derin bir nefes aldı, öyle büyük bir nefes aldı ki bu nefes renjun'a neler olduğunu anlaması için zaman vermişti
çocuk kollarını açtı ve ilerledi, gözleri ağzından çıkan kelimelerden çok daha fazla şey söylüyordu.
renjun saklandığı duvarın arkasından çıktı. o an düşünebildiği tek şey saliseler içinde kötü birşey yaşanmamasıydı.
çocuk kendini ileriye doğru bıraktığında havada asılı kaldığını fark etti, renjun sweatini çekiyordu ve onu kurtarmıştı.
son gücüyle çocuğu terasa geri düşürdü.
çocuk sırtını duvara yasladı ve ağlamaya devam etti, yorgunluktan ve ağlamaktan gözleri şişmişti.
renjun o an yapabileceği en mantıklı şeyi yapıp çocuğu küçük bedeniyle sardı.
"senin kim olduğunu bilmiyorum ama ne istiyorsan ölerek onu elde edemeyeceğini biliyorum."
çocuk kafasını kapatan kapüşonu açıp burnunu çekti.
"ben deliyim. sizde duyuyor musunuz? sizede birisi kendinizi öldürmenizi söyleyip duruyor mu?"
çocuğun adını sormak yerine onu dinledi renjun.
"ben odaklanamıyorum. başkaları var beni rahatsız ediyorlar ama onları göremiyorum,arada bir ortaya çıkıyorlar her zaman değil. bana öldürmemi söylüyorlar."
renjun cevabını bilsede rahatsızca mızırdandı
"neyi öldürmeni söylüyorlar?"
çocuk gözünden akan yaşla sırıttı
"kendimi"
işte bu şekilde karşılaşmıştı ikili. renjun çocukta şizofreni olduğunu anlattığı şeylerle kesinleştirmiş ve doktora gitmesi için yalvarmıştı.
jaehyun için durumlar farklıydı, o onları görmek istiyordu. kimin neden böyle şeyleri ona söylediğini bilmek istiyor,şizofreni olduğunu kabul etmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Album-Jaeyong
Teen Fiction"Taeyong gözlerini kapattı usulca, kapanan gözlerinin bir daha açılmayacağını biliyordu"