לאליקס לא היו תוכניות מיוחדות לאותו היום, מעבר לעבודה על הגרפיטי שלה מאוחר יותר בחדר האומנות. היה זה אז כאשר היא ראתה את מרינט יושבת לה בפינת החצר. היא נראתה כאילו יותר מדבר אחד טורד את מנוחתה.
״היי, מה קרה לך, מרינט?״
״אה, היי אליקס, ובכן... כל מיני דברים קורים, אז...״
״אולי תבואי יותר מאוחר לחדר האומנות? את יכולה לנקות את הראש על ידי עבודה על אחד מהעיצובים שלך.״
״את יודעת מה? זה רעיון נהדר. נראה אותך שם!״
---
אחר הצהריים, אליקס כבר עמדה לה בחדר האומנות, בוחנת את עבודת הגרפיטי האחרונה שלה. הנער החדש ההוא הציע לה סצנה לילית עם כוכבים, חתול שחור ופחי אשפה. היה לרעיון רוח אנדרגראונד שהתאימה לה, גם אם היתה זו עבודה מורכבת יותר מהפרוייקטים הקודמים שלה. היא היתה צריכה לשפר קצת את הטכניקה שלה ואת הדיוק בצביעת שטחים גדולים וכן להתנסות בכמה זרבוביות חדשות. המאמץ אכן השתלם והיא היתה מרוצה מכך שהרגישה שהעבודה שלה עלתה רמה אחת מעלה.
דלת חדר האומנות נפתחה ומרינט נכנסה, מנופפת לשלום לאליקס. היא לא עצרה לדבר אלא התיישבה והחלה להעסיק את עצמה בספר הסקיצות שלה.
אליקס לקחה הפסקה קלה מעבודתה והביטה בשאר יושבי החדר. רובם ככולם היו כבר קבועים שם, אך היום היה עמוס מכרגיל.
יופי, אז גם מרינט הגיעה בסופו של דבר... נהדר!
על מה אליה עובדת כאן? בטח על כלום, או אולי כותבת מאמר לבלוג, או בטח הזמינה משהו מנתניאל.
קלואי וסברינה? כל עוד הן לא עושות צרות ולא דוחפות עוד פעם את פרוייקט הסלפי המגעיל של קלואי... אז הן סתם מתחבאות כאן? אה, למי אכפת.
רוז עם האוזניות שלה, ג׳וליקה לידה... טוב, זה מתבקש. הא.
מקס פה גם עם הבחור החדש הזה... מה שמו, נטסומו? נטסורו? כן, זה. ההוא עם האיפור והקליגרפיה. טוב הוא מגיע כמעט כל יום.
אליקס חזרה לעבוד על הגרפיטי שלה. היה חלק בשמיים שהיא עדיין לא היתה מרוצה ממנו והיא ניסתה להתרכז ולחשוב על מה חסר לה.
״עבודה יפה״ אמר לה מקס ואליקס סובבה את הראש לכיוונו. ״זה נראה כמו סוגת אנדרגראונד, לא?״
אליקס הסירה את מסיכת הפנים שלה, כאשר היא נזכרה בנושא חשוב.
כן... אתה יודע מה, אם אתה כבר פה...
״תגיד, מקס... רציתי לשאול אותך, מה קים חושב עליי?״ פנתה אליו, סגנונה ישיר ביותר כהרגלה.
״למה את שואלת אותי את זה?״
״אולי בגלל שאתה החבר הכי טוב שלו?״ אליקס שאלה בחזרה, מופתעת מעצם השאלה.
YOU ARE READING
פרוייקט שממית
Fiksi Penggemarמרינט בטוחה שהכל סוף סוף מסתדר: בין אם זה לחיות חיים סודיים כמחזיקת מופלא, להציל את פריז עם שותפה או להתמודד עם קלואי בורז׳ואה. בין אם לבד, כזוג או בצוות, היא כבר הבינה הכל ואז יום אחד שממית מופיעה ושום דבר לא יישאר כמות שהוא. היא תאלץ להשליך הצידה...