"Biraz oturmak ister misin?"Jimin'in sorusuyla ona döndü Jungkook.Ardından kafasını sallayarak onu onayladı ve birlikte sahil kenarındaki banklardan birisine oturdu ikili.
"Acıktın mı?İstersen gidip bir şeyler alabilirim."Jimin'in sorusu üzerine gözlerini büyüterek ona baktı Jungkook.
"Ne acıkması Jihwan?Tüm yol boyu bana bir şeyler yedirip durdun zaten.Hemde bu geç saatte.Senin yüzünden kilo alacağım."diyerek dudak büzdüğünde göz devirdi Jimin.
"En azından iyi bir şey yapmış olurum.Baksana ne kadar zayıfsın."diyerek onun zayıf bedenini işaret ettiğinde kendisine baktı Jungkook.Ardından çatılan kaşlarıyla bakışlarını Jimin'e çevirdi.
"Ne yani?Kötü mü görünüyorum ben?"Jungkook'un çattığı kaşları ve büzdüğü dudakları ile sorduğu soruyla afalladı Jimin.Söylediği şeyden bu anlamı çıkarabilmeyi nasıl başarmıştı bilmiyordu ama onun bu sinirli hali fazlasıyla hoşuna gitmişti.
"Öyle demek istemedim Jungkook.Kötü göründüğün falan yok.Sadece sağlığın için söylemiştim ben."
"Yeterince sağlıklıyım ben.Merak etme sen."dedi gözlerini devirerek.Daha sonra Jimin'e fark ettirmemeye çalışarak yeniden inceledi vücudunu.Nedensizce morali bozulmuştu. Gerçekten fazla mı zayıftı acaba?Kötü mü görünüyordu yoksa?
"Hem boyum uzun diye böyle zayıf görünüyorum.Yoksa normal benim kilom yani."dedi yeniden kendisini savunma gereği duyarak.Jimin ise onun bu sevimli halleriyle kendisine engel olamayarak kıkırdadı.
Jungkook duyduğu ses ile ona döndüğünde bir süre onu incelemişti.Gülerken kısılan gözleri,belirginleşen elmacık kemikleri,gerilen dudakları ve hafif yamuk ön dişiyle bir melekten farksızdı şuan Jungkook için Jimin.
Jungkook'un sessizce onu izlediğini fark eden Jimin yüzündeki gülümsemeyle bakışlarını kaçırdı.Sevdiği adam ona bu kadar güzel bakarken nasıl heyecanlanmayabilirdi ki?Kalbinin nasıl attığını duymaması bile şaşırtıyordu şuan zaten Jimin'i.
"Bugün için...özür dilerim."Jungkook'un çekingen sesini duyduğunda ise şaşkınca ona bakmıştı.
"Ne?"
"Dersimize başka birisini getirmemem gerekiyordu.Bunun seni rahatsız ettiğinin farkındayım.Bu yüzden özür dilerim.Ve birde...bu duruma benim için katlandığın için de teşekkür ederim."yüzündeki tebessüm ile ona teşekkür ederken fazlasıyla samimi geliyordu sözleri.Jimin onun bu konuyu daha fazla kafasına takmaması için umursamaz görünmeye çalışarak omuz silkti.
"Sorun değil.Sevgilin sonuçta.Reddedemezdin ya."onun sevgilisi olduğu gerçeği ne kadar canını sıksada bunu dile getirmek zorunda kalıyordu.Ancak bu durumdan kendisi kadar Jungkook'un da rahatsız olduğunun farkında bile değildi.