İki hafta olmuştu...
İki hafta boyunca bulunduğu semt kazan, Kamer kepçe, ucuz pansiyon ve iş aramıştı.
Sonrasında vardığı farkındalıkla beraber sinirden dişerini kıracaktı.
Rahmetli babasının çocukluk arkadaşı, can dostu Mahir abisi, Kamer'e babasını kaybetmesinin ardından, en zor zamanlarında yanında olmuş bir ihtiyacına karşın numarasını vermişti.
Arada hal hatır sorup konuştukları da olmuştu.
Cebinden çıkardığı telefonla beraber Mahir abisini aramıştı.
Mahir abisi, Kamer'i şefkatle karşılamış ve kendi kafesinde işe almıştı.
Daha da iyisi, kalacak yer de ayarlamıştı düşünceli adam, can dostunun oğluna...
İçeri gülüşerek giren genç grubuyla beraber kafasını eğdiği yerden kaldırarak onlara baktı gıptayla.
Babasını kaybettiğinden beri hiç bir vakit böylesine pervasız ve mutlu olamamıştı.
Çünkü sırtını yasladığı o koca çınar yıkılmış ve dengesini yitiren Kamer'i de beraberinde yıkmıştı.
Yaslandığı tezgahta duran not defteri ve kalemini alıp masalarına ilerlemeden önce iyice yerleşmelerini ve menüye bakarken bir karara varmalarını beklemişti.
Nihayetinde içlerinden biri kafasını kaldırıp etrafa bakınmaya başlayınca oraya ilerlemişti genç adam.
"Hoşgeldiniz. Ne alırdınız, karar verebildiniz mi?" dedi yanaklarını sızlatan zorlama bir tebessümle.
"Ah evet. Ben bir tavuklu salata almak istiyorum."
dedi kumral kısa saçlı kız sevimlice gülümserken.Diğerlerinin de siparişlerini alırken üzerine dikilmiş delici ve sogulayıcı bakışlar gerilmesine neden olmuştu.
Siparişleri not defterine geçirmesinin hemen ardından, aceleyle arkasını dönerek, yırtarak uzattığı sayfayı tezhahın ardındaki kıvırcık saçlı, minyon kızın avcuna bıraktı.
Kız mutfağa, ilerlerken göz ucuyla gençlerin masasına baktı.
Gözlerini üzerine diken çocuk ona bakmaya devam ederken öne doğru eğilmiş , kendisine kulak kabartmış arkadaşlarına hararetle bir şeyler anlatıyordu.
Karşısında gözlerinin içine bakarken apaçık dedikodusunu yapan çocuk nihayet sustuğundaysa masadaki tüm kafalar ani bir hareketle kendine dönmüştü.
Üzerindeki bakışların katlandığı genç oğlan, gözlerini kaçırarak rahatsızca yerinde kıpırdandı ve birdaha da onlardan tarafa bakmamıştı.
Ancak onların kaçamak bakışlarının ağırlığını sırtında hissedebiliyordu.
Gençlerin siparişleri hazırlanıncaya dek diğer müşterilerin ufak tefek istek ve eksiklerini yerine getiriyordu.
Çatalını yere fırlatmış küçük bir çocuğa yenisini getirirken hazırlanmış yiyecek ve içecekler tezgahtaki yerini almıştı.
Tepsiyi alarak gençlerin masasına ilerledi.
Hepsinin isteğini önlerine koyduktan hemen sonra gitmekti amacı.
Ancak onu durduran şey kendisine seslenilmesi olmuştu,"Merhaba. Acaba siz Kamer Alyazı olabilirmisiniz?"dedi esmer bir kız merakla.
Kaşları çatılan Kamer ters bir sesle cevap vermekten alıkoyamamıştı kendisini,
"Adımı nereden biliyorsunuz ?!"masaya çöreklenen gergin sessizlik, en baştan beri kendisine gözlerini dikmekte bir sakınca görmeyen çocuğun sesiyle bölünmüştü,
"Ben söylemiştim."
"Harbi mi lan?" Diye sormuştu üzerindeki şaşkınlığı atamayan bir diğer oğlan.
"Gerçekten üniversitenin sistemini hacklayıp notlarını değiştirdin mi?"
"Evet. Haberin yok muydu yoksa?"
"Haberler çıtığını bilmiyormusun?"
"Sosyal medya senin haberinle çalkalanıyor!"
"Ailen tarafından reddedildiğin doğru mu?"
Hepsi bir ağızdan konuşuyor Kamer'in sabrını zorluyorlardı, ancak son sordukları soru bardağı taşıran o talihsiz damla olmuştu.
Elini şiddetle masaya çarparken herbiri ani bir sessizliğe bürünmüş, yakınlarındaki bir kaç bakış onlardan yana dönmüştü.
"Haddinizi bilin! Sizi aşan meselelere de burnunuzu sokmayın!"
Kumral kız ani bir farkındalıkla "Biz çok üzgünüz, kaptırdık kendimizi. Belli ki olayları bilmiyorsunuz. 'Haberbu.com'a bakabilirsiniz. En detaylı haber sitesi o."dedi bariz bir mahcubiyetle, ancak genç oğlan umursamadan masadan uzaklaşmış ve başka bir garson onlarla ilgilenirken kendisi onlarla gözgöze dahi gelmemişti.
İşi bitip kafeyi kapatma saati gelip geçtiğinde Kamer nihayet odasına kapanabilmişti.
Telefonunu çıkarıp arama motoruna haberbu.com yazmış ve siteye giriş yaparaken güncel haberlere bakmıştı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLACK&WHITE HACKER (BXB)
RandomKarşısına çıkan ilk şey Shadows grubu liderinin kesilmiş yayın ekranıydı. Ne yaptığının bilincine varamadan parmakları klavyede hızlıca gezinmeye başladı. Hırçın bir denizin üzerinde oradan oraya savrulan bir kuş tüyü misali devinimlerini sürdürdü...