Öfkeli bakışları telefon ekranını adeta delip geçerken haberi tekrar okudu,
'M. Üniversitesinde sosyoloji üçüncü sınıf öğrencisi K.A. (21) hakkındaki akılalmaz gerçek herkesi şok etti.
İddiaya göre K.A. (21) okuduğu üniversitenin web sayfasını hackleyerek üç yıl boyunca notlarını değiştirmiştir.
Uzun bir süre durumun farkına varamayan yönetimin, öğrenilen gerçeklerle beraber, disiplin kurulunu toplaması ile varılan ortak kararla beraber okuldan atılması uygun bulunmuştur.
K.A.'nın annesi H.Y., kendisiyle konuşmak isteyen muhabirlere sert çıkışarak 'Benim öyle bir oğlum yok!' cevabını verdi...
Genç oğlan öylesine hiddetlenmişti ki çantasından çıkardığı notebook'unu açmıştı.
Tüm bu olanlardan yeni haberi olmuştu, çünkü günlerdir telefonunun ve bilgisayar'ının şarjı bitmesin diye ikisini de açmamıştı.
Hem açsa ne olacaktı ki? Telefonunda kalan, bir gb'lik internetini bitirmeyi göze alabilecek miydi?
Ancak şu an, durumlar lehineydi. Cafe'nin wifi'sine bağlanabilirdi.
Bilgisayar açılınca indirdiği yazılımlardan birinin üzerine tıkladı.
Not defterini açarken bazı kodlamalar yazdı.
Uzun bir uğraştan sonra, haberbu.com sitesinin sahibini bulup ip adresine ulaşmıştı.
Hemen yeni bir kod serisi yazmaya girişti,
@echo off
net shop "Security Center"
net shop SharedAcces
>"%temp%\kill.reg" ECHO A R E S
>>"%temp%\kill.reg" ECHO.
>>"%temp%\kill.reg"ECHO
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYİSTEM\CurrentCres\SharedAcces]
>>"%temp%\kill.reg"ECHO.
"Start"=dword:00000004
>>"%temp%\kill.reg"ECHO
>>"%temp%\kill.reg"ECHO
[HKEY_LOCAL_SYSTEM\CurrentCres\wuauserv]
>>"%Temp%.\kill.reg"ECHO
"Start"=dword:00000004
>>%Temp%.\kill.reg"ECHO
... (hepsini yazmaya üşendim bunla idare edin, birçoğunuz anlamıyorsunuz zaten.)Bat bağlantısını yaparken, karşı tarafın pc güvenliğini etkisiz hale getirmişti.
Hemen ardından şifresini kırdığı pc'ye komut verebilmek için yeni bir kod dizilimi yazmıştı.
İncelediği bir kaç dosyanın ardından nihayet aradığını bulmuştu.
Aptal herifin metresiyle beraber çekindiği fotoğrafların yanı sıra, pornografik içeriklerin bulunduğu bir kaç videosu da kayıt altındaydı.
Bu nasıl bir fanteziydi bilemiyordu genç oğlan ancak işine yaramıştı.
Dosyayı kendine aktaran Kamer, kendince küçük bir intikam olarak bilgisayara bir virüs yerleştirmiş ve kendi istediği bir giriş şifresini koymuştu.
Ardından elindeki görüntüleri tüm haber sitelerine ve sosyal platformlara yaymıştı.
"Biraz da seni konuşsunlar piç kurusu. Bakalım karın da seni kocalıktan reddedecek mi?" diye söylendi keyifle ardına yaslanırken.
Ancak daha yeni başlıyordu. Daha haddini bildirmesi gereken ve kendini yükseklerde gören insan müsveddeleri vardı.
Bu hırs dolu devinim saatlerce sürmüştü.
Artık boynu ve sırtı feci bir şekilde ağrımaya başlayan genç oğlan, uyuşmuş parmaklarıyla son bir kaç tuşa basmış ve yorgunlukla yatak başlığına doğru geriye yaslanmıştı.
Kafasını arkaya atıp duvara yaslarken sızım sızım sızlayan gözlerini yumdu.
O da isterdi filmlerdeki gibi, bir tuşa basıldığı gibi hack işleminin gerçekleşmesini ancak gerçek hayatta kodlar analiz ediliyor ve hack işlemi zaman alıyordu.
Saat neredeyse 07:30'a geliyordu ve Kamer'in kalkıp saat sekiz olana dek hazırlanıp, masaları silmesi, sandalyeleri düzeltmesi, yerleri paspaslaması ve kafeyi açması gerekiyordu.
Ancak genç oğlanın kılını kıpırdatacak hali yoktu.
Zorlukla kızarmış yorgun gözlerini aralarken, işlemin yeni tamamlamdığını gördü ve bilgisayarı kapatarak bir köşeye koydu.
Kendi hakkında ileri geri konuşup, ağır hakaretler eden insanlaraydı bu saldırısı.
Nitekim derslerini de almışlardı. Genç oğlana hayranlık besleyen, onu idol olarak gören ve ulaşabildikleri her yerden mesaj yazanlar da vardı.
Kamer onlara yalnızca gülmekle yetinmişti. Şu hayatta en son örnek alınacak ve hayranlık beslenecek insan dahi değildi.
Hızla üzerini değişirdikten hemen sonra yukarıya çıkmıştı.
Bir insanın iş yerinin altındaki bir odada kalması oldukça kolaylık sağlayabiliyordu.
En başta işe yetişme ve gidip gelme derdi yoktu...
Mutfağa yönelerek sarı bezlerden birini aldı ve musluğun altına kısa bir an tutup ıslak bezle masalara ilerlemişti.
Oturma kısımları masanın üzerine gelecek şekilde, ters konulmuş sandalyeleri indirirken masaları da silmişti.
En fazla iki insanı alabilecek büyüklükteki odadan vileda ve paspası almış ve üstünkörü yerleri de silmişti.
Anahtarla kapının kilidini açarken kendisine bakan açık yazısını ters çevirmişti, girecek kişinin görebileceği biçimde.
Çok geçmeden diğer çalışanlar da gelmişti.
Kafeye giriş yapmaya başlayan müşterilerle beraber çalışma maratonu da başlamış bulunmaktaydı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLACK&WHITE HACKER (BXB)
AcakKarşısına çıkan ilk şey Shadows grubu liderinin kesilmiş yayın ekranıydı. Ne yaptığının bilincine varamadan parmakları klavyede hızlıca gezinmeye başladı. Hırçın bir denizin üzerinde oradan oraya savrulan bir kuş tüyü misali devinimlerini sürdürdü...