5

281 16 36
                                    

12 Ağustos

"Potter bugün yargılanacak."

Esteé, kocasının konuşmasıyla birlikte bakışlarını ona çevirdi, kaşları merak ve ilgiyle kalkmıştı. "Fudge bir savunma büyüsünü neden yüksek mahkemede yargılıyor? Üstelik neredeyse hiç şahit yokken."

Ölümyiyen hafifçe güldü. "Makamını kaybetme korkusuyla ne yapacağını şaşırdı. Yargılıyor çünkü ruh emicilerin Harry Potter'a saldırdığını reddediyorlar. Eğer ona inanırlar veya saldırıyı kabul ederek kendini savunduğu kararını alırlarsa ruh emicileri Bakanlık göndermiş konumuna düşecekler, eğer bunu inkar ederlerse tek açıklama kalır o da ruh emiciler Sağ Kalan Çocuk'un yaşadığı kasabaya bakanlık dışında birinin talimatıyla gönderildiği, Bakanlık'ın sözünden çıkacak kadar saygı duydukları birinin emriyle."

Esteé keyifle gülümsedi. Bakanlığın bu duruma düşmesi hayli komikti. "Ruh emicileri kimin gönderdiğini hala bulamadınız mı?"

Başını olumsuz anlamda salladı. "Bizden biri olmadığını biliyoruz,"

"Başınabuyruk hareket etmiş olamazlar, bir talimat almış olmalılar. Fudge zor duruma düşeceğini bile bile neden böyle bir şey yapsın?"

Thomas iç geçirerek derin mir nefes verdikten sonra, "Emin ol, yapar." diye söylenerek cevapladı karısını. "Lucius olmasaydı Sihir Bakanı makamını bu kadar uzun süre işgal edemezdi. Malfoy onun aptallığı işine geldiği için Bakan olarak kalmasına göz yumdu."

Esteé kocasının söylediklerine karşı gülerken Thomas devam etti. "Ama gerçekten haberi yok gibi görünüyor. Büyük ihtimalle emri altındaki yetkililerden biri işlere burnunu sokmak istedi."

Ölümyiyenin sözlerine cevap Esteé'den önce bir başkasından gelmişti. Lucius Malfoy, kapıdan girerken duyduğu cümleler üzerine konuşmaya katıldı.

"Evet, öyle gözüküyor." dediğinde Valérien çiftinin bakışları ona dönmüştü. Sarışın adam onlara doğru yaklaştı. "Günaydın, bay ve bayan Valérien, Fransa nasıldı?"

Esteé nazikçe gülümseyerek günaydın diye mırıldanırken Thomas küçük bir baş selamı vermekle yetindi. "Her şey olması gerektiği gibi." diye cevapladı soruyu.

Önceki sabah Fransa'ya dönmüş, gidişatı kontrol ederek küçük aksilikleri gidermişlerdi. İngiltere'yeyse o sabah kahvaltıdan hemen sonra dönmüşlerdi.

Lucius yavaşça başını salladıktan sonra az önceki konuya döndü. "Karanlık Lord dün ruh emicilerle temasa geçti. Görüşme hakkında bir bilgim yok ancak bakanlıkta Fudge yanlısı kişilerin listesini sunmakla ilgili emir aldım."

Thomas'ın bakışları daha ilgili bir hâl alırken, "Lord ruh emicilerle mi görüştü?" diye sordu. "Bu demek oluyor ki yakın zamanda Azkaban'ı ziyaret edeceğiz."

Vampirler ve kurtadamlar arasından küçük azınlıklar Karanlık Ordu'ya katılma konusunda pürüz çıkardığından uzun zamandır onlarla uğraşmış ve zaten sadakati kesin olan ruh emiciler biraz geri plana atılmıştı bu yüzden Azkaban'dan yapılması düşünülen toplu kaçış da ertelenmek zorunda kalmıştı.

"Ben de yakın zamanda bununla ilgili emir alacağımızı düşünüyorum."

Birkaç saat içinde, Severus Snape'le birlikte gelen Harry Potter'ın aklanma haberi ölümyiyenlerin geçici karargahı olarak kullanılan Malfoy Malikanesi'ne ulaşmış, Karanlık Lord Lucius ve Thomas'ı da huzuruna çağırmıştı.

Lucius Malfoy, çocuğun Yoldaşlık Karargahına döndüğünü bildiren adama baktı. Dumbledore'un sır tutucu olması karargahın yerini öğrenmelerini engelliyordu. Potter'ın yaz boyu kaldığı mahalleyse yaklaşık bir ay önce Barty Crouch Jr. tarafından bulunmuştu ancak Lord nedenini bilmedikleri bir şekilde o kasabaya saldırma önerilerini reddediyordu.

Execution SquadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin