Reggel arra ébredtem fel, hogy valaki üvöltözik.
-HONGJOOOOONG YEO ELTŰNT!!!!!!
-HOGY MICSODA? SAN NE SZÓRAKOZZ VELEM MERT KINYÍRLAK!Hallom, hogy valaki elrobog az ajtó elött majd realizáltam a helyzetet és rá jöttem,hogy Seonghwa nál aludtam és jelenleg azt hiszik, hogy eltüntem.
Gyorsan kimásztam az ágyból és a szobám felé siettem.
-Nem tűntem el. Csak Seonghwa nál aludtam mert félek a viharoktól.
-Áh értem. San halott vagy!A fiú egyből kirohant Hongie pedig utánna.
Gyorsan át öltöztem. Megnéztem a telefonom hogy tött e valami üzenetem de senki sem keresett. De hát mit is vártam? Sosem voltak barátaim.
-Hé Yeo gyere reggelizni!
Nyit be Mingi.
-Máris megyek.***
Reggeli után a srácok szobájukba sietve mentek átöltözni.
-Te is szeretnél jönni Yeona?
Kérdezte tőlem édes drága egyetlen unokatestvérem.
-Van ott zongora?
-Igen van.
-Akkor megyek.Az egyetlen dolog amit a szüleim engedtek az a zongorázás. Még nagypapa tanított meg az alapokra mikor kicsi voltam. Imádok zongorázni, olyan varázslatos érzés, hogy szinte ha elkezdek játszani körülöttem minden megszűnik.
-Rendben akkor be is mutatlak a menedzser nek.
Én is fel szaladtam a szobámba és átöltöztem gyorsan, hogy ne rám kelljen várnia a srácoknak.
***
-Jó napot menedzser hyung!
-Sziasztok srácok! Ő kicsoda?
-Ő az unokahúgom. Tudod említettem.
-Ja igen tényleg. Figyi kislány ha valami gond van ezekkel a tökfilkókkal nyugodtan hívj fel. Oké?
Nyujt át nekem egy kis kártyát.
-Rendben. Úgy lesz.
-Figyi hyung el tudnád kísérni Yeo t egy üres zongora terembe?
-Persze. Gyere velem.Ahogy Hongie is megkérte a férfit ő elvitt egy üres hangszer terembe majd elköszönt tőlem és ment is a saját dolgára.
Eljátszottam pár alap zongora művet majd elkezdtem a sajátomat játszani.
Észre sem vettem, hogy közben valaki be jött a terembe és mellettem áll.-Te mégis ki vagy? Nem emlékszem rá hogy felvettelek volna valaha.
-Áh elnézést. Kim Yeona vagyok. Hongjoong unokatestvére.
-Értem. Hol tanultám meg így zongorázni?
-A nagyapámtól tanultam még kiskoromban.
-Tudsz énekelni vagy táncolni?
-Igen tudok. Jönni is szeretnék a következő hónapban lévő meghallgatásra.
-És mit szólsz hozzá ha most fel vennélek?
-Uram ez igazán kecsegtető ajánlat de nem fogadom el. A többi jelentkezővel szemben ez nem lenne fair.
-Értem. Akkor még majd találkozunk. Szívesen látlak itt szóval ha szeretnél nyugodtan gyere be zongorázni vagy táncolni.
-Rendben.
-Gyere adok neked egy belépő kártyát, hogy az őrök is be engedjenek.
-Köszönöm.***
Miután haza értünk mindenki egy emberként zuhant le a kanapékra.
Gondoltam már éhesek lehetnek így én megcéloztam a konyhát és elkeztem vacsorát készíteni.Evés közben a srácok el kezdtek kérdezősködni, hogy hogy tetszett az Entertainment stb. Elmeséltem nekik ,hogy találkoztam a főnökkel is aki tök kedves volt velem.
Miután végeztünk elmostam mindenkinek a tányérját majd felmentem Seonghwa tól elkérni a fürdő kulcsát.Fürdés közben valaki megpróbált be jönni de mikor tudatosult benne, hogy az ajtó zárva van káromkodott egyett.
Én csak halkan kuncogtam rajta hiszen tudtam ki volt az. Yunho. Nem tudom mit akarhat tőlem de ma nem egyszer elég feltűnően megbámult.____________________________
"Reszketek, reszketek. Ver a szívem, ez az érzés kihozza belőlem az új alakomat"~Ateez/hala hala
503 szó😊
Elnézést kérek a sok szó ismétlés miatt. Elég sokszor szerepel ebben a részben a "hogy" szó de nem tudtam másképp fogalmazni.
YOU ARE READING
Akkor is idol leszek!~Seonghwa.ff.
FanfictionKim Yeona egy tizenhét éves átlagos lány. Idol szeretne lenni de a szülei nem támogatják így utcára kerül. Egyetlen embertől kérhet segítséget aki nem más mint az unokatestvére Hongjoong.