Másnap szokásosan mindenki bent volt a cégnél és gyakorolt.
***
Seonghwa val már a vacsorát készítettük.
-Eomma mikor lesz már kész a kajaaaaaa?
-San nyugodj meg mindjárt készen lesz. Nyugtattam a fiút.
-Igen mindjárt végzünk.
-Rendben.
-Szólj a többieknek légy szíves. Yeo te meg teríts meg kérlek.
-Oksii.-Milyen napod volt Yeo?
Kérdezte Hongie.
-Kicsit fárasztó. De eredményes, mert holnap már fel is vehetjük a videót.
-Na ez jó hír. És a többiekkel mi a helyzet? Jóban vagy velük?
-Igen a leaderünkel Sungjinnel nagyon jóban vagyok. Meg a többiekkel is. Ugye van a lila hajú lány Ahrin. Őt már ismeritek. Ensoo, nagyon kis hiperaktív lány de nagyon aranyos ő is. Van a csapat anyukája Yoora. És van a maknae, Yoonwoo.
-De ugye közted és Sung között nincs semmi?
Kérdezte Yeosang. Szemem véletlen a mellette ülő Seonghwa ra tévedt aki nagyon csúnyán nézett rám de még is láttam a szemében az érdeklődést.
-Nem nincs. Szimplán csak egyszer megmentette az életem.
-Ezt meg hogy érted?
-Hát izé mikor megjött a havim nem volt nálam semmi és elvitt a boltba.
-Áh értem.
-Veletek mizu?
-Nemsokára megyünk túrnézni. Ez egy kissebb Európai turné lesz. Megyünk Berlinbe, Budapestre,Bukarestbe és Szentpétervár ra.
-Uu nagyon jól hangzik.
-Igen. Egyszer már voltunk Budapesten. Nekem nagyon tetszett. Nagyon szép hely, és a rajongók is nagyon aranyosak. Egyszer majd ti is mentek oda.
-Remélem. Köszönöm szépen a vacsorát.
-Nincs mit.Miután mindenki végzett a vacsorájával összeszedtem a tányérokat és neki álltam elmosogatni.
***
Már majdnem zártam volna be a fürdő szoba ajtaját mikor agy láb elállta a nyílászáró útját.
-Fürödhetek veled?
-Hát nem is tudom Seonghwa.
-Naa kérlek.
-Jó gyere.
-Köszi. Adott egy puszit a homlokomra.***
Együtt lefürödtem Seo val, majd úgy döntöttünk, hogy együtt is alszunk.
Ő már egy ideje alszik de én nem tudok elaludni, szóval úgy döntöttem le megyek a konyhába inni egy meleg kakaót.-Mingi? Hát te mit keresel ilyenkor még itt lent?
-Nem tudok alundi. Te?
-Úgyszintén. Kérsz kakaót?
-Hm miért ne.
-Oksii, már csinálom is.
-Yeo.
-Igen?
-Tegnap Yunhoval aludtam.
-Uuu tényleg? Ez már haladás. És milyen volt?
-Kellemes. Egész gyorsan elnyomott mellette az álom.
-Szurkolok neked.
-Köszönöm Yeo. Nagyon jó barát vagy.
-Rám támaszkodhatsz Mingi.
Elmondhatok valamit?
-Persze.
-Együtt vagyunk Seonghwa val.
-Mii ez komoly? Sokáig csajszi!
-Köszi.
-Örülök, hogy megbízol bennem annyira, hogy elmondtad ezt. Ki tudja még?
-Yunho. Látott minket egyszer és hát leszűrte a dolgokat.______________________________
"Ha félsz egy kicsit, a szakadék szélén állsz. S nehéz elmenekülnöd az aggodalmaid elől, ha el akarsz rejtőzni. S lassan elveszted az eszed, szükséged van valakire akire támaszkodhatsz. Leszek én az a valaki a számodra.
ATEEZ~One day at a time
YOU ARE READING
Akkor is idol leszek!~Seonghwa.ff.
FanfictionKim Yeona egy tizenhét éves átlagos lány. Idol szeretne lenni de a szülei nem támogatják így utcára kerül. Egyetlen embertől kérhet segítséget aki nem más mint az unokatestvére Hongjoong.