A kávé automatánál vártam,hogy végre készen legyen az életet adó barna löttyöm, mikor valaki átfogta karjaival a derekam.
-Miért nem vártál meg minket? Így nem tudtunk megnézni.
Suttogja fülembe Yunho.
-Engedj el Yunho! Azért nem vártalak meg titeket mert akkor elkéstem volna. Viszont most már kérlek vedd le rólam a kezeidet.
-Yunho hagyd már békén Yeo t! Szólt rá erélyesen Seonghwa.
-Annyir ünneprontóak vagytok.
-Köszönöm Seonghwa.
A gép jelzett, hogy kész az italom, szóval azt felvéve indultam meg visszafelé.Pont időben érkeztem vissza mert akkor jött ki az ent vezető.
-Nos szóval. Sokan eljöttetek ide. De sajnos sokan feleslegesen, ugyanis csak tíz embert fogunk felvenni.
A tömegben elkezdtem Ahrint keresni és mivel nem is volt tőlem messze gyorsan oda álltam mellé.
Egy mosolyt küldött felém majd tovább figyelte azt ent vezetőjét.Szemem sarkábol láttam, hogy a srácok közelednek majd megállnak a fal mellett.
-A tizedik helyezet: Kim Jongin.
Kilencedik:Choi Yuna
Nyolcadik: Kwan Jina
Hetedik:Jung Yoora
Hatodik: Jeon Minho
Ötödik:Lee Ensoo
Negyedik: Park Minjae
Harmadik: Lee Haneun
Második: Choi Ahrin
És az első: Kim YeonaAhrinnal együtt elkezdtünk ugrándozni egymást ölelgetve mire a többiek akik be kerültek csatlakoztak hozzánk.
-Gratulálunk nektek!
Jöttek oda hozzánk a srácok
-Büszke vagyok rád!
Ölelt meg Hongie.
-Köszi. Amugy éhes vagyok.
Nevettem fel.
-Hát akkor menjünk enni.
-Ahrin te is jössz velünk?
-Hát ha szabad akkor igen.
-Miért ne jöhetnél. Aki az uncsitesóm barátja az az enyém is.***
Otthon felvetették a srácok azt az ötletet, hogy ünnepeljük meg azt hogy felvettek. Szóval most azt várjuk,hogy Mingi és Yeosang vissza érjen az alkoholos italokkal.
-Játszunk felelsz vagy merszet! Aki nem akarja megcsinálni vagy válaszolni az iszik.
-Oké. Akkor kezdek én.
Mondta San majd pörgetett.
-Woowoo felelsz vagy mersz?
-Merek.
-Adj egy csókot.
Wooyoung nem szarozott, egyből megcsókolta Sant, majd pörgettett és rajtam állt meg.
-Yeo felelsz vagy mersz?
-Felelek.
-Szerinted ki néz ki közülünk a legjobban.
-Hongiee. Nem mondtam ki az igazat de hát nem akartam ,hogy tudják. Gyorsan pörgettem.Vagy fél óra múlva már mindanyiunkban volt nem is kevés alkohol. Úrja rajtam állt meg az üveg.
-Felelsz vagy mersz?
-Merek!
-Rendben. Játék vége tiéd az utolsó feladat. Ma aludj Seonghwa nál.
-Oks.***
Gyorsan le zuhanyoztam majd mentem be Seo szobájába.
Elfelejtettem kopogni.Ami nagy hiba volt mert egy félmeztelen Seonghwa állt elöttem. Éreztem hogy arcom vörös árnyalatot vesz fel.-Aranyos vagy mikor elpirulsz. Veszi fel a pólóját.
Próbáltam takargatni zavaromat de sajnos nem jött össze, mivel Seo kezeimet megfogva elhúzta azokat az arcom elől.Este vele àlmodtam. Egyszerűen nem tudtam a gondolataim közül őt kiverni.
(Te kis huncuut nem úgy kiverni!!!😏😉)______________________________
"Mintha álmodnék álmomban. Elvesztem miközben téged kerestelek.
Te vagy az álom, amiben élrk,az álom, melyből sosem ébredek fel. Minden nap és éj téged hajszollak. Szerelembe estem. Minden éjjel álmodok álmomban. Szerelmes vagyok!" Ateez~inception
YOU ARE READING
Akkor is idol leszek!~Seonghwa.ff.
FanfictionKim Yeona egy tizenhét éves átlagos lány. Idol szeretne lenni de a szülei nem támogatják így utcára kerül. Egyetlen embertől kérhet segítséget aki nem más mint az unokatestvére Hongjoong.