12

111 9 0
                                    

Mikor haza értem kerültem a fiúk társaságát. Nem tudom hogy mondjam el nekik hogy jövő héten már nem leszek itt velük. Át kell gondolnom magamban hogy mit mondjak nekik. Jó tudom hogy előbb vagy utóbb sorra került volna a költözés és szerintem ezt ők is tudják szerintem. Nem tudom mit csináljak.

Nagyon halkan felosontam az emeletre, majd be a szobámba.
Kulcsra zártam, hogy még véleltenül se jöjjön be senki.
Átöltöztem egy kényelmesebb öltözékbe, majd előszedtem a bőröndömet, s elkezdtem bepakolni az olyan ruhákat amiket tuti, hogy nem fogok felvenni.

Fél óra pakolás után elkezdett korogni a gyomrom így a bőröndömet becsúsztattam az ágy alá és kilopakodtam a konyhába. A hűtőben találtam maradék kimbab ot. Az egyik kedvenc ételem szóval nagyon örültem neki, és gyorsan ki is kaptam a hűtőből.

-Oh hello Yeo. Mikor értél haza?
-Nemrég.
-Hagytunk neked kaját látom megtaláltad.
-Köszönöm, hogy hagytatok nekem San.
-Nincs mit.
-San momdanom kell valamit. Nem tudom, hogy a többieknek miképp fogom elmondani de most csak neked mondom el egyenlőre.
-Mond csak. Szívesen meghallgatlak.
-Jövő héten már el kell költöznöm.
-Jajj Yeona. Ez előbb utóbb úgy is megtörtént volna. Nyugodtan elmondhatod a többieknek is hiszen nem a világ másik felére költözöl. Ugyan úgy fogunk találkozni csak kevesebbet.
-Igazad van San. Akkor majd holnap elmondom a többieknek is.
-Micsodát?
Kérdezte Hongiee.
-Jézusom! Ti mikor jöttetek le?
-Nemrég.
-Oh oké. Szerintem üljünk le a nappaliba.
-Oké.
-Na szóval az van, hogy jövő héten már be kell költözünk a dormba.
-Mi?
Akadt ki egy kicsit Seonghwa.
-Miért akadsz ki Seonghwa hisz ez tök normális.
-Semmi Wooyoung semmi.
Csak meglepődtem hogy ilyen korán szerzett nekik dormot a boss.
-Ja ez mondjuk igaz.
Segítette ki helyzetünket Mingi.
-Szerintem nekünk is ennyi idő alatt lett meg az első dormunk.
-Nos ennyi lenne csak. Hogy elköltözöm.
-Rendben Yeo. Ebben semmi rossz nincs szóval nem kell ez miatt idegeskedned.
-Köszönöm srácok. Mindent köszönök, hogy itt lehettem meg azt is, hogy befogadtatok mikor a szüleim kidobtak.
-Ugyan. Hisz tök aranyos vagy és nem sok vizet zavartál. Nem hangoskodtál, takarítottál magad után meg utánunk is szóval mi is köszönhetünk neked sok mindent.
-Ajj srácok ne csináljátok ezt! Sírni fogok és így csak nehezebb lesz az elköltözés.

A srácok csak kinevettek de Mingi és Yunho komolyak maradtak.

-Mi is köszönjük, hogy segítettél minket össze hozni.
-Igen nagyon szépen köszönjük.
-Ugyan. Alap.

Másnap össze pakoltam az összes maradék cuccomat hisz holnap már hétfő. És be kell költözni a dormba. Nagyon furcsa lesz az is biztos. Csak nem tudom ki lesz az aki a viharos estéken hajlandó lesz velem aludni.
Ez még a jövő zenéje.

______________________________

Nem állunk meg míg oda nem érünk.
Emlékszdm azokra a reszkető kezekre, ahogy repülni kezdtem.
Valami nagy megmoudult s ha el is törik, úgy táncolunk, mint a pillangó szárnyai - Ateez~Dlbw

Akkor is idol leszek!~Seonghwa.ff.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang