Megérkeztünk a srácok dormjákoz, szívverésem szerintem még Hongie is hallhatná ha egy picivel közelebb állna hozzám.
Ahogy betettem unokarestvéremmel együtt a lábam az ajtón hét szempár szegeződött ránk.
-Srácok ő itt az unokahúgom, Kim Yeona.
-Sziasztok! Szólítsatok csak Yeo nak.
-Sziaaaa! San vagyok. Pattog ide mellém egy fekete hajú srác, ezek szerint San.
-Hali. Wooyoung vagyok.
Neki is fekete haja volt úgy mint San nak. Az említett fiú elé állt majd San,Wooyoung válla felett átfogva átölelte a fiút. Istenem de aranyosak.Gondolataimból egy szőke hajú fiú zökkentett ki akinek baba rózsaszín volt hajában egy tincs.
-Yunho vagyok! Örülök hogy megismerhetlek.
-Mingi. Mosolyog rám. Azta de mély hangja van.
-Jongho vagyok a maknae!
-Oh igen ő valószínűleg neked is fog flexelni azzal hogy ketté tör neked almákat. Súgta fülembe Hongie.
-Yeosang vagyok ha lehet ne hangoskodj sokat így is van elég idióta itt aki megteszi helyetted is.
-Ohm oké.
-Seonghwa vagyok. Én vagyok a csapat legidősebb tagja. Ha kell valami nekem nyugodtan szólj segítek bármiben.
-Köszönöm.
-Na gyere Yeo megmutatom a szobád.***
Miután Hongjoong felvezetett a szobámba elkezdtem ki pakolni.
Már nagyjábol ki pakoltam mikor kiabálásra lettem figyelmes.-SEONGHWA!!!ELTÜNT SHIBERT!NEM TUDOD HOL VAN?
-NEM TUDOM HOL VAN NÉZD MEG AZ ÁGYAD ALATT!
-OOOOHHH MEGVAN! KÖSZIII!Fejemet fogva próbáltam nem röhögni rajta.
-Én megmondtam, hogy megteszik helyetted is.
Lép be a szobába Yeosang.-Ohm szia.
Mondtam kicsit idegesen.
-Nyugi. Segítsek be fejezni?
Mutat a bőröndre.
-Köszönöm nem kell. Már csak kevés van vissza.
-Rendben. Ha végeztél gyere le vacsorázni.
-Rendben.***
Lefelé menet elöttem sétált Wooyoung és San egymás kezét fogva. Őszintén nagyon aranyosnak találtam őket. Szerintem össze illenek.
-Na mi a kaja?
Ül le az asztalhoz unokatestvérem.
-Rántotta,bacon-nal.
-Hmm nyami. De amúgy miért szólt a tűzriasztó?
-Hát izé Mingi segíteni akart kaját csinálni.
-Mindent értek. Yeo!
-Igen?
-Melyik ent hez mész válogatóra?
-Még nem tudom.
-Te gyakornok akarsz lenni?
Kérdezte San.
-Igen.
-Gyere hozzánk!
-Szerintem jó ötlet. Bólogatott Hongie.
-Szerintem is.
-Hát rendben, legyen.***
Este a pizsamámmal a kezemben indultam meg a fürdő felé.
Be kopogtam de nem jött válasz hogy valaki lenne bent így be nyitottam.
Szerencsémre tényleg nem volt bent senki.A vizet elzárva léptem ki a zuhany ból. Mikor már nyúltam volna a törölközömért egyszer csak kinyílt az ajtó.
Yunho csak lefagyva állt az ajtóban.Gyorsan magamra csavartam a törölközőt és bezártam az ajtót majd Yunho felé fordultam.
-Mennyit láttál?
-Mindent.
-Aigooo! Ne mond el senkinek kérlek.
-De te se!
-Rendben.
-Amúgy nagyon szép vagy.
Elpirulva elfordítottam a fejem.
És aranyos mikor elpirulsz.
-Na jo most már menj ki!
-Megyek megyek!Miután felöltöztem Hongjoong szobája felé vettem az irányt.
-Hali.
-Szia! Minden oké?
-Igen. Csak az a kérdésem lenne hogy van e a fürdőhöz kulcs?
-Aha van Seonghwa nál.
-Rendben. Köszönöm.Át is siettem Seo szobájába.
-Szia. Miben segíthetek?
-Holnap este majd oda tudnád adni a fürdő kulcsát?
-Ki nyitott rárd? Kezd el kuncogni.
-Izé megígértem hogy nem mondom el senkinek. Csak a kulcsot szeretném holnap ennyi.
-Rendben holnap vacsora után átadom.És itt történt az amire nem számítottam. Egy kib***ott nagyot dörgött az ég mire én össze rezzenve futottam oda Seonghwa hoz és átölelve elsírtam magam.
-Félsz a viharoktól?
-Igen..
-Shh nyugi. Ma nálam alszol.Nem szóltam semmit csak szorosan ölelve őt álomba sírtam magam.
______________________________
"Később meg fogod bánni. Majd meg tudod ha idősebb leszel.Minden alkalommal ugyan az..
Már unom,elegem van ebből.Csináld ezt,csináld azt, nem érdekel!
Úgy csinálom ahogy én akarom,ez az én életem!"
~by ateez/thanxx
részletek
KAMU SEDANG MEMBACA
Akkor is idol leszek!~Seonghwa.ff.
Fiksi PenggemarKim Yeona egy tizenhét éves átlagos lány. Idol szeretne lenni de a szülei nem támogatják így utcára kerül. Egyetlen embertől kérhet segítséget aki nem más mint az unokatestvére Hongjoong.