Este kicsit, hogy is mondjam. Nem aludtam szinte semmit. Azt néztem végig, hogy Seonghwa hogyan alszik. Az utolsó estém vele itt úgy, hogy bármikor ha kedvem volt vagy csak nem tudtam aludni átjöhettem. Hiányozni fog nagyon. Persze persze ezután is fogunk találkozni de nem annyit mint eddig.
Reggel szép kis karikákkal a szemem alatt lementem reggelizni, és meginni egy csésze életet adó kávét. Az egész helység kongott a csendtől komolyan mondom, már nagyon kínosan éreztem magam, hogy senki sem mond semmit hiszen mindíg beszélgetnek valamiről legyen az bármekkora nagy baromság.
-És ti mit fogtok csinálni ma?
Próbáltam oldani kicsit a feszültséget.
-Ma rakjàk ki a come back egy részét. Szóval ma felvesszük a dance practice-t, és a fanchat et.
-Áh ez nagyon jó. És mi a szám címe?
-I'm the one.
-Nagyon jól hangzik. És mikor kerül ki az egész szám?
-Következő héten szerdán.
-Már alig várom.
-És ti? Ma csak pakoltok?
-Ha jól tudom igen hisz végeztünk az MV forgatással. Aztán utánna a héten mi is fel veszünk egy videót, ha jól tudom reakció videót. És dolgozunk majd a debüt ön is hisz nincs messze már.
-Mikor debütáltok?
-Augusztus. 1.
-Öt hónap, tényleg nincs messze. Szurkolok nektek.
-Köszi. De ez a ti segítségetek nélkül nem történhetett volna meg velem.
-Mi nem csináltunk semmit. Tehetséges vagy ennyi az egész.
-De, aznap elvittetek és a főnök látott engem.
-Jó de ez nem tesz hozzá nagyon semmit hisz amúgy is elmentél volna a válogatóra.
-Igen. De ha aznap nem találkozom vele, lehet hogy nem tudtam volna hol felkészülni, az iskolai táncterembe csak nem mehettem volna vissza mert már nem járok suliba.
-Figyelj. Tehetséged akkor is van. És a főnöknek ehez nagyon jó szeme van.
-Igen tudom. Hiszen itt vagytok ti is.
-Jajj ugyan már.
-Nem viccelek.
-Oh ja vissza térve. A boss szerintem vissza fog irani suliba hisz Jongho t is vissza iratta mikor debütáltunk.
-Tényleg?
-Aha.
-Aish nemár. Bezzeg a leader meg eomma lógatják majd otthon a lábukat.
-Ha eomma nak hívod biztos vagyok benne, hogy nem lógatni fogja a lábát hanem takarít meg főz.
-Jó na ez igaz.
-Amúgy ha mindenki be fejezte a reggeliét akkor indulnunk kéne mert el fogunk késni.
-Oh tényleg.Felmentem a szobámba a csomagjaimért, s Seo is jött utánnam gondolom segít le cipekedni.
-Tudod, hiányozni fog az hogy este nézel mikir alszom.
-Miii? Te tudtál róla?
-Igen.
-De ugye nem zavart.
-Nem. Csak néha elgondolkodtam azon, hogy lehet van valami az arcomon vagy esetleg csúnya lennék e.
-Te csúnya? Hát ezt az elméletet nyugodtan elvetheted mert nem vagy az.
-Hm jó hallani, hogy nem vagyok az. De akkor volt valami az arcomon?
-Igen.
-Na és mi?
-Cukiság.
-Hajaj pedig azt olvastam hogy csak úgy gyilkolom a rajongókat mert olyan sexy vagyok.
-Aha meg az egód is nagy.
-Más is nagy.
-Jézusom Seonghwa erre nem voltam kíváncsi.
-Pedig már láttad.
-Jó tudom de nemár ez olyan eh.
-Nálam nem tabu téma.
-Jó neked, hogy ilyen nyiltan tudsz róla beszélni.
-Majd egyszer te is nyílt leszel.
-Jesszus inkább meg se szólalj légy szíves.
-Miért most mi...ooooohhh. Drágám te gobdoltál rosszra.
-Ch persze. Na menjünk.Mikor már minden csomagom a helyére került azaz a csomagtartóba, huha azt a fogalmazást, na mindegy szóval miután be raktuk őket mindenki beszállt a kocsiba és indultunk is a kiadóhoz. Mikor oda értünk már mindenki ott volt. A srácok kocsijábol átpakoltuk egy másikba ami a cuccainkat hozza majd, s könnyes búcsú után beszálltam abba az autóba ami minket vitt a dorm hoz.
Az úton senki sem szólalt meg. Láttam a többieken, hogy ők nagyon fáradtak. Nem tudom miért valószínű hogy a kávé az oka hisz jó erőset ittam, én már nem voltam álmos.
Nem sokat utaztunk, viszonylag közel talált dormot a főni.Megálltunk egy nagy emeletes ház előtt......
______________________________
Erőm teljében a fények ölelésében,együtt táncolunk, még van egy esténk.
A szemeid az enyémekben,egy életen át emlékezz a szemeinkre. Minden erőddel próbálj meg ragyogni a sötétben.
Védj meg, én Aurórám./Ateez-AuroraÚjra bocsánatot kell kérnem a sok szó ismétlésért. És amúgy haladok mert most 600 felett van a szavak száma🥰☺
VOCÊ ESTÁ LENDO
Akkor is idol leszek!~Seonghwa.ff.
FanficKim Yeona egy tizenhét éves átlagos lány. Idol szeretne lenni de a szülei nem támogatják így utcára kerül. Egyetlen embertől kérhet segítséget aki nem más mint az unokatestvére Hongjoong.