7.

161 14 0
                                    

Ma szabadnapot kaptak a srácok és én is, és így ma otthon tölthetjük az egész napot. Seonghwa és én nem nagyon beszélgettünk egymással sőt még nagyon egymás közelébe se mentünk, ami kicsit fájt de megértem. Nem derülhet fény arra, hogy mi együtt vagyunk. Yunho ahogy ígérte tartotta a száját és nem árult be minket.

Szinte egész nap döglöttünk. A srácok éppen filmet néznek lent a nappaliban én meg a szobámban jegyzeteltek le néhány sort dalokhoz ami eszembejut.

Éppen a mosdóból tartottam vissza a szobámba mikor az egyik szobából mintha sírást hallottam volna, így gondoltam megnézem.

-Mingi? Mi a baj? Miért sírsz?
-Gyere beljebb, és csukd be az ajtót. Szipogta.
Tettem amit mondott és az ajtót becsukva leültem mellé az ágyra.
-Na szóval?
-Szeretek valakit aki mást szeret.
-Mi ez komoly? Ki az?
-Yunho.
-Nézd én annyira sajnálom. Próbálom le rázni de nem megy. Szerintem küldj neki jeleket és talán leszakad rólam. És biztos vagyok benne, hogy szeretni fog téged hisz helyes és aranyos srác vagy.
-Köszönöm Yeo. Nagyon jó barát vagy.
-Mit szólnál hozzá ha mi is le mennénk filmet nézni?
-Rendben, csak megmosom az arcom.

***

Este tényleg Yunho val aludtam de nem történt semmi. Maradt a saját felén és én is az enyémen.

Reggel korán keltem mert a lányokkal megdumáltuk, hogy próbák elött még elugrunk egyet reggelizni és kávézni.

-Lányok nekem van pár sorom leírva dalokhoz azzal talán tudunk kezdeni valamit.
-Uh ez jó hír. Nekem a tánchoz van pár ötletem bár igazábol a zenétől is függ.
- Meglesz ez tisztra profik vagyunk. Jó úton haladunk a győzelemhez.
-Áh sziasztok lányok! Épp titeket kerestelek. Nyit be a főnök.
Be szeretném mutatni a banda utolsó két tagját. Ők itt Yoonwoo és Sungjin. Sungjin köztetek a legidősebb és ő lesz a leader is. Na én mentem mutatkozzatok be egymásnak és próbáljatok meg velük is jóban lenni.
-Rendben. Viszlát főnök úr!
-Halika Ahrin vagyok!
-Én Ensoo
-Yeona vagyok! Hívjatok csak Yeo nak.
-Én pedig Yoora. Örülök a találkozásnak. Remélem jó összhangban leszünk.
-Mi is örülünk. Már teljesen azt hittük,hogy sosem fogunk debütálni. De úgy tűnik mégis.
-Igen. Már vagy három éve gyakornokok voltunk. Nagyon szerencsések vagytok és biztos vagyok benne hogy tehetségetek is van bőven, hisz akkor nem debütáltatna titeket a főnök ilyen kevés gyakornoki idővel.
-Szerintem a legtehetségesebb négyünk közül akkor is Yeo. Hisz ő lett az első helyezet a válogatón.
-Ne túlozz Rin!
-Én nem túlzok.

Elkezdett fájni a hasam, konkrétan azt hittem össze fogok esni.
-Srácok ha nem bánjátok én ki mennék a mosdóba.
-Persze menj csak.

Mikor be értem a mosdóba azt hittem ideg összeroppanást kapok. Megjött a mensim. Hát ez nagyon jó. Se otthon sem nálam nincs semmi. Gyorsan wc papirbol csináltam magamnak valami kis gatyi betét szeruséget hogy azért mégse ázzon át a gatyám, majd siettem vissza a terembe.

-Srácok valakinek van kocsija?
-Nekem van. Miért?  Válaszolt kérdésemre Sungjin.
-Sos be el kéne mennem boltba.
-Oh oké akkor gyere elviszlek.
-Köszi életmentő vagy.
-Nincs mit.

A boltban Sung mellettem sétált. Mondtam neki hogy maradjon a kocsiban de hát nem nagyon akart egyedül hagyni.
Mikor odaértem ahoz a részleghez ahol a női cuccok voltak rá néztem Sung ra.
-Nem maradnál itt? Ez kicsit kínos.
-Nyugi volt már barátnőm tudom miért jöttünk.
-Rendben akkor gyere.

Amint megvettem a szükseges dolgokat a bolt mosdójába siettem.
Elnitéztem a dolgomat és mentem is vissza új csapattársamhoz.

______________________________

"Töprengek,töprengek a végzeten. Közel van, egyre közelebb. Álmodozom, egyre nagyobbakat álmodozom. Közel van, egyre közelebb. Fel fogjuk gyújtani, amikor izzani fog körülöttünk a levegő. Kerülj tőlem jó messzire, a híresség szintjén ott a hatalom" Ateez~horizon

Akkor is idol leszek!~Seonghwa.ff.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora