3.

187 13 0
                                    

Egy hónap múlva

Minden álldott nap gyakoroltam és gyakoroltam, azért, hogy bejussak a Kq entertainment hez. A srácok közül senki sem látott sem táncolni és énekelni nem hallottak. Az egyedüli ember aki látott és hallott az a srácok menedzsere. Az entertainment vezetője beosztotta mellém, hogy felügyelje a fejlődésem és jelentse neki hogyan haladok.

Holnap lesz a válogató. Őszintén nem izgulok. Sokat készültem rá és a főnök kedvel engem. Lehet kicsit egoistán fog hangzani de így is úgy is be kerülök.

***

-Jó reggelt csipke rózsika! Gyere reggelizni!
Jön be Yeosang a szobámba majd egy mozdulattal lerántotta rólam a takarót.
-Nemár Sangieeee! Had aludjak még egy kicsit!
Hulla vagyok.
-Nem alszol. Jössz és reggelizel, azután pedig be jössz velünk az ent hez és megmutatod nekünk ,hogy holnap milyen előadással jelensz meg a válogatón.
-Holnap úgy is látni fogjátok.
-Jó te akartad kisasszony!
Kimegy a szobából.

Nos hát így ezalatt az egy hónap alatt nagyon jóban lettem Yeosang al. Sokat segít nekem. Például ha Yunho tulzásba viszi a flörtjeit, általában ő szokta le állítani de van hogy Seonghwa vagy Hongie állítják le.

Pár másodperc múlva Seonghwa jön be a szobába és nemes egyszerűséggel felkapva a vállára kezd el levinni.

-Nemár én még aludni szeretnék!
-Majd alszol a kocsiban.
Most szépen le ülsz és eszel.
Rak le az asztal mellett.
Én szó fogadóan le ültem és vártam, hogy Seo oda adja a reggelim.
-De a táncot akkor sem mutatom meg. Ahogy Yeosang nak is mondtam. Holnap úgy is látni fogjátok!
-Komolyan mondom mintha titok tartást tartana valakinek. Olyan vagy mint egy orvos vagy ügyvéd.

Amit az utolsó szót meghallottam szinte felfordult a gyomrom.
Az asztaltól felállva és leszarva a reggelimet felsiettem a szobámba átöltözni. Tanulva ebből az egy hónapból ajtómat kulcsra is zártam.

***

Bent az ent nél a menedzser egyből ki szúrta, hogy megérkeztünk így a fiúkat elküldte próbálni velem pedig a szokásos terem felé vette az irányt.

-Nem izgulsz a holnap miatt?
-Nemnagyon. Sokat gyakoroltam és a főnök is kedvel engem.
-Milyen sok önbizalmad lett. Mikor először találkoztunk alig mertél megszólalni. Nagyon sokat fejlődtél.
-Köszönöm. Ha idol szeretnék lenni kell az önbizalom. Viszont el kezdeném a próbát.
-Persze persze kezd csak nem zavarlak. Kivételesen ma nekem más dolgom van szóval egyedül leszel.
-Rendben viszlát!

***

Ma, szerintem ez az első ilyen alkalom, hogy én keltem legelsőnek.
Gyorsan lezuhanyoztam,megreggeliztem majd felöltözve siettem a buszra.

Ma nem a fiúkkal megyek mert ha velük mennék tuti,hogy elkésnék.
Hagytam nekik üzenetet, hogy bent vagyok a cégnél szóval nem fogják megint azt hinni, hogy eltűntem.

Mikor be értem szokásosan üdvözöltem a portás nénit aki mint minden reggel ugyanazzal a bájos mosolyával köszönt vissza.

Szerencsémre még csak páran voltak így nem kell sokat várnom arra, hogy sorszámot kapjak. Miután az is megvolt egy sarokba ledobáltam a cuccaim és elkezdtem nyújtani.

Eltelt egy óra és màr rengeteg ember itt van azért,hogy be kerüljön ide gyakornoknak.

Az elöttem lévők mit ne mondjak elég gyorsan végeztek így rám került a sor.

-Üdvözlünk! Hogy hívnak?
-Kim Yeona vagyok.
-Hány éves vagy?
-Tizenhét.
-Mit fogsz nekünk előadni?
-Az itzy től a dalla dalla-t.
-Rendben. Kezdheted.

Az előadásom után csak annyit mondtak,hogy kint várjam meg a többiekkel az eredmény hirdetést.

Miután kiléptem a nyílászárón egy pasztel lila hajú lány szögdécselt ide hozzám.

-Szia! Nagyon ügyes lehetsz ha végig néztek téged.
-Köszi. De ezt meg,hogy érted?
-Úgy hogy akinek nem tetszik az előadása az nem nézik végig hanem leállítják.
-Áh értem. És te voltál már?
-Nem még nem. Egyébként Ahrin vagyok.
-Én Yeona de hívj nyugodtan Yeo nak.
Figyi még talizunk de nekem most szükségem van egy kávéra. Sok sikert az eredmény hirdetésen tali.
-Oksi. Köszi.

______________________________

"A perzselő napfény alatt,ahol a nap felkel. Ott állunk te és én.
1,2,3 lépés és 1,2,3 gyerünk!
Leszünk barátok?" Ateez~pirate king

"A mi hajónk csak egy úton halad. Nyerni fogunk! Nyerni fogunk! Nyerni fogunk! Nyerni fogunk! Nyerni fogunk!" Ateez~Win

Akkor is idol leszek!~Seonghwa.ff.Where stories live. Discover now