Reggel mikor felébredtem iszonyatosan fájt a fejem. Nem emlékeztem arra,hogy este mit történt csak arra,hogy elkezdtünk felelsz vagy merszezni.
Megnéztem telefonomon az időt és konstantáltam hogy nekem fél óra múlva ott kell lenne a Kq entertaimentben, aláírni a papírokat.
***
-Jó reggelt! Tessék fájdalom csillapító!
Adja a kezembe a tablettát Yeosang.
-Életet mentettél Sangiee!
-Nincs mit. Hogy aludtatok?
-Nem emlékszem.
-Hát az néha megesik. Elég sokat ittál.
-Mivel olyan feladatokat adtatok amiket semmi pénzért nem csinálnék meg!
-Pedig vicces lett volna.***
-Sziasztok! Jó reggelt főnök úr.
-Neked is jó reggelt.
Először mindenki írja alá a szerződését majd azoknak akiknek mondom a nevét azok maradjanak itt.
-Rendben.
-Rendben.
Mindenki aláírta a szerződést.
-Yeona,Ahrin,Ensoo és Yoora kélek maradjatok. Többiek mehetnek, holnap reggel nyolckor kezdődnek az óráitok.-Nos szóval lányok. Titeket hamarosan kb úgy fél év múlva debütáltatni szeretnélek szóval sajnálom de kapcsolatotok nem lehet.
Próbáljatok megismerni egymást és barátkozzatok össze. Gyakoroljatok együtt és kezdjetek el dalokat írni amihez koreográfiát is készítsetek. Ha tetszik egy szám akkor az felkerül adebütáló albumotokra.
-Rendben. Mondtuk egyszerre.***
Miután ki mentünk az irodábol külön váltunk a lányokkal mert nekem mosdóba kellett mennem.
Éppen jöttem ki mikor valaki neki szorított a falnak.
-Yeona drága. Nincs kedved esetleg feljönni hozzám?
Kérdezte recsegős hangon Minho, ő az egyik srác aki bejutott velünk együtt.
-Nem nem akar! Kopj le róla taknyos! Áll meg mögötte Seonghwa.
-Azt hiszed hogy megijedek tőled? Mert ha igen akkor rosszul hitted.
-Ki vagy rúgva!
Lép elő Seonghwa háta mögül az ent vezető.
-U-uram nézze én sajnálom.
-Már késő! Elöbb gondolkodtál volna. Nem fogom eltűrni, hogy molesztáld a lány gakornokjaimat. Tűnj a szemem elől vagy hívom a kidobókat.
-Köszönöm Seonghwa,és magának is főnök úr._______________________
________Bocsi ez most kicsit rövid lett.
YOU ARE READING
Akkor is idol leszek!~Seonghwa.ff.
FanfictionKim Yeona egy tizenhét éves átlagos lány. Idol szeretne lenni de a szülei nem támogatják így utcára kerül. Egyetlen embertől kérhet segítséget aki nem más mint az unokatestvére Hongjoong.