Yeona
Másnap reggel teljesen kipihenten ébredtem fel Seonghwa mellett. Ő még aludt, mivel általában mi kelünk legelsőnek kiosontam a szobából. Ahogy vártam senki sem volt még ébren ezért neki álltam lefőzni egy jó adag kávét és még a reggelit is elkészítettem.
Nemsokára egy fáradt bagázs ült le az asztalhoz, eléjük tettem a reggelit és úgy néztek rám mint valami istennőre de láttátok volna azokat az arcokat mikor a kávét is oda pakoltam. Alig bírtam vissza fogni a röhögésem.
-Ti mit csináltok ma?
Kérdeztem a srácoktól.
-Mi ma a Oneus-szal megyünk a weekly idol ba.
-Uristen őket nagyon imádoooom. Kérjetek nekem aláírást majd légyszi!
-Jójó majd kérünk tőlük. Ki a biasod?
-Hwanwoong. Olyan kis aranyos a 168 cm-jével. Jó én sem vagyok magasabb de na.
Tessék itt a telótokom majd erre kérjétek.
-Meglesz. És ti mit csináltok ma?
-Felvesszük az első táncos videónkat. Már nagyon izgulok. Remélem minden oké lesz.
-Nyugi biztos ügyesek lesztek.
-Köszönöm Wooyung.
-Ugyan ez alap. Hisz mi is pontosan így izgultunk az első forgatáson, sőt én még most is izgulok forgatások előtt.
-Uhm ezt tanúsítom.
Mondta San.
-Majd egyszer meg kell néznem az egyik forgatásotokat.
-Okés majd én elintézem.
-Köszönöm Hongie. De nekem már készülnöm kell nem sokára itt lesz értem Sungjin.
-Okés menj csak. Sok sikert töpe.
-Kösziii! És nem vagyok törpe te vagy magas!!!Pont mikor elkészültem Sung dudált a ház előtt. Össze kaptam a cuccaim majd futottam is le.
-Sziasztoook! Majd jövök!
-Oké hello!-Sziasztok! Mivel ez az első forgatásotok ezért még én is itt leszek veletek.
Mondta a főnök úr.-Először öltözzetek fel, ott vannak a ruháitok, majd a sminkesek és a fodrászok megcsinálják amit kell.
Utánna pedig mehet a menet.-Rendben főnök úr!
-Ja és majd mondok valamit forgatás után, elmegyünk vacsorázni és ott elmondom.
-Rendben. Na gyerekek menjetek öltözni.
Mondta a leader.Miután mindenki elkészült bele is csaptunk a lecsóba.
Egy kétszer pár részt újra kellett venni mert mindíg valaki elrontott valami kis dolgot és mivel a boss teljesen tökéletes felvételt akart ezért újra vettük. Végül is...én sem akarok kiadni a kezeim közül egy olyan videót ami tele van hibákkal.
Mikor végeztünk akkor kezdett sötétedni.
Mint ahogy azt a ceo is mondta elvitt minket vacsorázni egy étterembe.-Nos szóval. Azt szeretném nektek elmondani, hogy meglett a dormotok és jövő héten már be is kell költöznötök. Viszonylag sikerült találnunk egy olyan dormot nektek ami jó állapotban van de lehet hogy kicsi lesz. De majd ha jól dolgoztok és befuttok kaptok majd másik dormot.
-Úristeen végre. Majd eomma főz nekem jókat.
Mondta Ahrin vágyakozó szemekkel szinte már láttam hogy csöpög a nyála."Ebben a reszkető pillanatban, ragadd meg az álmaid! Ha ezt érzed, tárd ki a karjaid. Képes vagy rá, még ha reszketsz is legbelül, s tele izgatottsággal fénybe fogunk borulni." - Ateez~Dancing like butterfly wings
VOCÊ ESTÁ LENDO
Akkor is idol leszek!~Seonghwa.ff.
FanficKim Yeona egy tizenhét éves átlagos lány. Idol szeretne lenni de a szülei nem támogatják így utcára kerül. Egyetlen embertől kérhet segítséget aki nem más mint az unokatestvére Hongjoong.