Mé jméno je Kim Taehyung.
Je to pár dní, co jsem se rozešel se svým posedlým přítelem, Eunwoo.
Stalo se to po tom, co jsem přišel z práce dřív a nachytal ho s jeho kolegou.
Okamžitě jsem odešel, aniž by si všiml, že jsem vůbec přišel. Rozbrečel jsem se hned za dveřmi, už dávno jsem ho chtěl opustit.
Eunwoo je hrozně žárlivý, stačí když se na někoho neúmyslně usměju, nebo se zdržím s hyungy, v práci a on se začne hádat. Nezáleží na tom, jak a kolikrát ho přesvědčuji, vždy to skončí tím, že mě praští, pak se omlouvá, začne plakat, jak mě nechce ztratit a jak mě miluje, dávno tomu nevěřím. Eunwoo je se mnou z jediného důvodu, vždy mu prominu a nechce být sám. Tohle byla poslední kapka.
Samozřejmě mi dělal problémy, lhal, přemlouval mě, vydíral sebevraždou, pokud ho opustím, ale teď už vím, že na to se má příliš rád.
Nenechal jsem se znova oklamat, nikdy už s ním nebudu. Plakal jsem z jediného důvodu; nespravedlnost.
Eunwoo neskutečně žárlil, já jsem byl většinou zticha i když mi vadilo, že tráví čas s mnoha muži v práci víc, než se mnou, avšak jakmile jsem něco takového zmínil, ihned mi to vrátil. Hádka začala na novo.
Teď žiju zase u svých rodičů, předtím jsem se odstěhoval, protože jim vadilo, že chodím s klukem. Táta se s tím do teď nesmířil, stále mě zasypává hromadou ponižujících homofobních nadávek, přesto že jsem bisexuál.
Můj první vztah byl s dívkou na střední, s kterou jsem se rozešel po dvou měsících, kvůli mému nynějšímu hyungovi, Hoseokovi/Hobimu.
Tehdy jsem byl velice zamilovaný do Hobiho-hyunga, byl prvním klukem, co se mi vážně líbil, takže jsem byl šťastný, když mě přijal. Před rodiči jsme to zvládli tajit celé dva roky, postupem času náš vztah ztratil jiskru a my se spolu už spíš jen kamarádili, proto jsme se rozešli.
Eunwoo jsem poznal v klubu, líbil se mi, byl milý, zábavný, cítil jsem se s ním dobře. Měl jsem rád, jak mě viděl, skoro jako by mnou byl posedlý, zprvu se mi to líbilo, ale potom, co jsem s ním začal žít se věci zhoršili.
U rodičů je to strašný, většinu času trávím ve svém pokoji nebo s hyungy, abych s nimi nemusel mluvit.
Čas od času narazím na Eunwoo, který jakmile mě uvidí, snaží se mě stáhnout zpátky k sobě a naléhat, když ho odmítnu, uhodí mě.
Upřímně netuším co dělat, určitě však vím, že si musím najít nové bydlení. Nevydržím u rodiny, mám je vážně rád, ale oni to nikdy nepochopí a já se nehodlám změnit i kdybych si snad našel dívku, vždycky se mi budou líbit i kluci.
Jednoho večera, když jsem přišel z práce, prohlížel jsem si inzeráty, jestli najdu výhodné bydlení. Narazil jsem na jeden, který se mi líbil. Krásný byt s dvěma ložnicemi, měl bych spolubydlícího, což není špatný, protože nebudu sám a nájem vyjde levněji.
Inzerát je však, už zrušen, to je škoda. Nejspíš na něho už někdo odpověděl a zabral ho, každopádně číslo na spolubydlícího tam stále je. Mohl bych mu zkusit alespoň napsat, vážně se mi ten byt líbí.
Prozatím první část mého příběhu z pohledu Taehyunga.
První příběh, co jsem dokončila celý a budu sem jen přidávat jeho části.
Doufám, že se bude líbit, protože mě opravdu bavilo ho psát a lepší asi už nenapíšu, nebo nedokončím..
ČTEŠ
Taekook - Inzerát
FanfictionTaehyung se zrovna rozešel se svým přítelem a byl nucen se nastěhovat zpátky k rodičům, jež jsou jsou těžce homofobní. Jednoho večera prohlíží inzeráty na byty a na jeden z nich odpoví, mladému studentovi, který už ani nedoufal, že se mu někdo ozve...