Inzerát 0.8.

1.8K 77 8
                                    


Taehyung POV.

Konečně mám po směně. Dnes to byl náročný den, už se těším domů za Jungkookem. Měl bych koupit po cestě někde víno, Jungkook říkal, že má dlouho školu.

Připravuji se pomalu domů a loučím se v práci, když před kavárnou vidím přesně tu osobu, kterou chci potkat ze všeho nejmíň. 

,,Ahoj lásko. Jak bylo v práci?"

,,Eunwoo, nech mě být!" otráveně si povzdechnu s nadějí, že mě dnes nechá být, ale chytne mě za ruku a někam vleče.

,,Co to děláš? Pusť mě!" křičím na něho.

,,Drž hubu, Tae!" okřikne mě, než přitiskne má záda hrubě proti zdi v uličce.

,,Přestaň!" začínám mít strach.

,,Shh.. klid má lásko. Dnes na tebe chci být hodný," dává mi prst na ústa a když se ke mě naklání hned uhýbám.

,,No tak Tae, přestaň mě odstrkovat. Měsíce se nechávám šukat od jiných s představou, že jsi to ty! Vím, že ti to také chybí.." skloní se k mému uchu, do kterého mě osloví, ,,daddy."

Nemám to rád, připomíná mi to jeho, tyhle nechutná slova, jeho vůně, jeho doteky a hlas, nenávidím to.

,,Přestaň!" vykřiknu na něho. ,,Nic mi nechybí a už vůbec ne ty! Nech mě být, Eunwoo!" odstrkuji ho. Naštve se a uhodí mě do obličeje. Začnu se mu smát do očí.

,,Jsi takhle spokojený? Jako vždy se ti moc líbí mě bít, že ano ty ubožáku?"

,,Drž hubu, Tae!" opět mě praští a kopne do žeber, až zalapám po dechu.

,,Nebudu spokojený, dokud neucítím tvé péro zase v sobě!" přirazí mě ke zdi, než se mi snaží vztekle rozepnout kalhoty. 

,,Co to děláš? Přestaň!" pokouším se ho zastavit, ale schytám jen další ránu.

,,Vidíš to, daddy..? To ty mě nutíš tě bít!" líbá mě na krku, cítím jak si mě zase značkuje, hrubě a bolestivě, jako vždycky, když si mě přivlastňoval sexem.

,,Nech toho!" začnu plakat, stále ho odstrkuji, jen ke mě víc přitiskne svou pánev, s nichž pohybuje. Drží mi ruce při zdi se snahou políbit mě na rty.

,,No tak daddy.. vím, že to chceš, tak přestaň se mi bránit!" křičí na mě, zase mě uhodí, až mi vyhrknou slzy.

,,Donutím tě mě znova šukat!" zaměří se na kalhoty, které se snaží stáhnout, bráním se jak to jde.

,,Ne! Ne! Přestaň!"

Tentokrát mě začne bít do obličeje ránu za ránou, než mě zase chytí a naklání se k mým rtům.

,,Běž od něho!" slyším známý hlas osoby, jež vezme Eunwoo za vlasy a mrskne s ním o zem.

Složil jsem se hned k zemi a uviděl starostlivý, ne.. přímo vyděšený výraz.

,,Jungkook-iie.." 

Jungkook POV.

Dnes jsem měl dlouhou školu, tak mě napadlo, počkat v centru, až Taehyungovi skončí směna a jít mu naproti do práce. Nikdy jsem ho nevyzvedl, tak ho aspoň překvapím. Měli by jsme někde při cestě koupit víno na večer, už nám došlo, jak u nás byli hyungové.

Jdu pomalu Tae-mu naproti, když zaslechnu jeho hlas, respektivě křik.

,,Ne! Ne! Přestaň!"

Taekook - InzerátKde žijí příběhy. Začni objevovat