Inzerát 16

1.8K 70 12
                                    

Jungkook POV.

Hned, co odešel jsem usnul a vzbudil se právě včas do školy.

Po sprše, jsem šel do kuchyně se najíst, kde už byl i Taehyung.

Nevěděl jsem jak se mám chovat, bylo mi hrozně trapně, ale zároveň jsem na to nechtěl prostě jen tak zapomenout a ignorovat.

Vstupuji do kuchyně, kde mě Tae hned pozdraví:

,,Dobré ráno, Jungkook-iie." usmívá se bezstarostně, asi o tom tolik nepřemýšlí, jako já. Přistoupím k němu a zavěsím se mu kolem krku.

,,Dobré ráno, hyung.." dávám mu letmou pusu na tvář, načež rychle opouštím stanoviště, rudý jako vlajka. Tae si mě však hned přitáhne zpátky s pobaveným úsměvem. Drží mě kolem pasu, jako by ho bavilo dívat se do mé rozpačité tváře.

,,Hmm.. ale, ale baby.." špulí roztomile pusu, pohladí mě ve vlasech, když povídá:

,,Pokud mi chceš dát pusu, tak mi jí dej pořádně."

hledí na mě záludně.. on vážně čeká, až mu jí dám. 

Tolik se stydím sakra, no tak Jungkooku! Je to přece tvůj hyung.

Nakláním se k němu a dávám mu pomalý, hluboký polibek na rty, až slastně vydechne, když ztratíme kontakt.

,,Takhle?" zeptám se ho škodolibě. Usměje se s povzdychnutím.

,,Proč jsi mě takhle nepolíbil hned od začátku?" škádlí mě.

,,Mmm.." zabručím a odtáhnu se od něho, ,,protože jsem se styděl, pitomý hyung!" zanadávám si, načež se mi směje. Zrovna mu přijde zpráva, na kterou se netváří zrovna spokojeně.

,,Copak, hyung?" ptám se zvědavě.

,,Aaah.. budu muset dnes i zítra na poradu ohledně jednoho focení." povzdechne si.

,,Oh.. a v kolik?" zajímám se, abych tak věděl kdy přijde a udělal podle toho večeři.

,,Ve dvě hodiny začíná, doufá, že nebude dlouho trvat, abych byl brzy doma." mumlá si, když odepisuje.

,,Já taky.." povzdechnu si, aniž bych si uvědomil a on se na mě vesele podívá. 

V poslední době tráví Tae většinu času s jinými lidmi a jen zřídka se mnou. Je to jiné, než předtím. Vidím ho v podstatě jen večer, vždy si dává záležet na tom, aby byl se mnou na večeři, ale je poté tak unavený, že si jen popovídáme a jde spát.

Chápu ho, jeho práce je vyčerpávající, v této chvíli toho má hodně, ale přesto.. nemohu se zbavit pocitu, že je s tolika krásným lidmi, modely, že je vídá každý den. Cítím se vedle nich tak bezvýznamný. Má konkurence je příliš veliká, protože Taehyung je překrásný muž, může mít koho chce a každý chce jeho.

Přiznám se, že začínám chápat Eunwoo žárlivost, nicméně rozhodně mu nechci dělat scény, nechci ho odradit, naštvat ho nebo dávat důvod, že mu nevěřím. Šíleně ho miluji a radši budu tiše trpět, než bych mu ubližoval a držel doma, jako Eunwoo. 

Taehyung POV. 

V posledních dnech, nemám vůbec čas na Jungkooka. Velice mi to vadí, agentura mě zaměstnává jak se dá, proto se alespoň snažím s ním večeřet.

Myslím na něho v práci tak často, že se nedokážu soustředit. Ty myšlenky, které mám.. sakra, jen je uskutečnit.

Konečně jsme spolu, bez zábran, oficiálně, beze strachu, ale pořád jsme neměli sex, díky mé práci. Chci, aby byl dokonalý, protože to je Jungkookovo poprvé, chci aby měl jen hezké vzpomínky, jenže když přijdu z práce unavený, nedokážu je uskutečnit.

Taekook - InzerátKde žijí příběhy. Začni objevovat