Přejede mi palcem po spodním rtu, kam zašeptá:
,,Dokážu ti to.."
povzdechne si, než přitiskne své měkké rty na mé.
Pomalu, skoro až emotivně se líbáme, než naše polibky začínají být dychtivější, tolik, že si již neovladatelně vzdycháme do rtů. Snažíme se pobrat dech, když přerušíme naše divoké líbání. Tae mi vyhrnuje tričko a jakmile cítím jeho dotek na své kůži, chvěji se vzrušením při něžném, zároveň žádostivém doteku.
Nesnažím se ani, už ovládat svůj hlas, ještě jednou mě políbí, než mě chytá za ruku a vede do svého pokoje.
Opatrně mě hodí na postel a sundává si tričko. Jeho postava je okouzlující, nemohu uvěřit, že se tohle děje, představoval jsem si nás snad tisíckrát, ale nikdy to nebylo tak vzrušující, jako právě teď.
Přirazí mě k posteli, obkročí nohama a vznáší nade mnou. Hladí mou tvář s láskyplným úsměvem, všechno je tak přirozené, že se vůbec nebojím, chci ho víc, než cokoliv na světě.
Opět mě začne líbat těmi sladkými, pomalými polibky, ale po chvíli mě překvapí jazykem, když mi letmo olízne spodní ret. Usměji se a udělám to samé, opětuji jeho žhavé polibky. Ve tváři má spokojený úsměv a za nedlouho naše jazyky bojují o dominanci. Přitisknu si ho blíž kolem krku, je to tak dobrý pocit, cítit jak se naše jazyky splétají. Nechám se unést, začnu tiše vzdychat a Tae vyhrává na plné čáře.
Pomalu sjíždí těmi slastnými polibky po mém krku, cítím příjemnou bolest, když si tvoří značky, přitom zajíždí rukou pod mé tričko, jež vyhrne a hladí mě na bříšku, až k hrudi.
,,Mmm.." spokojeně si vrním.
Hyung je úžasný. Líbá mě dál na krku a netrvá mu dlouho, nalézt mé citlivé místo, které začne sát a olizovat, čímž mě nutí se pod ním kroutit v neovladatelném kňučení.
Hřbetem ruky mi vždy nepatrně přejede po bradavce, jak mě hladí. Žužlá mi ucho a dává mi takové potěšení, které jsem ještě nikdy předtím necítil.. potěšení, jenž mě nutí sténat jeho jméno.
,,Jsi tak sladký, baby.." zašeptá mi do ucha, přejíždí mi mráz po zádech z jeho hlubokého hlasu.
,,Hyung.." povzdychnu si roztřeseně, obejmu ho pevně kolem krku a hladím ve vlasech. Začne se pohybovat pánví nahoru a dolů, třít naše klíny o sebe.
,,Mmm.." koušu se do rtu, abych tolik nesténal. Vzrušuje mě cítit, jak je tvrdý.
Tae se přesune z mého krku k bříšku, který zasypává nejdříve jemnými pusinky, proměňující se v drsné polibky, jakmile si mě značí fialovými fleky, jež všem mají ukázat, že patřím jen jemu. Vyhrne mi tričko úplně nahoru a políbí na bradavce, než ho konečně svlékne.
,,Jsi tak nádherný.." pohladí mě jemně na hrudi s povzdechem, jen vrtím nesouhlasně s hlavou.
,,Hmm?" směje se na mě, prsty mi přejíždí po kůži.
,,Ne.." ušklíbnu se, načež zaryji prsty do jeho hebkých vlasů s pohledem do očí, ,,to ty jsi nádherný, Tae.."
Usměje se na mě a líbá. Stále mi jemně zarývá prsty do kůže, krouží kolem mé bradavky, čímž mě nutí přerušovat polibky, když mi houstne dech.
Jakmile, už sténám, vrátí se k opečovávání mé hrudi, nevynechá snad jediné místo, než mi konečně začne sát bradavku a druhou masírovat prstem. Zakláním slastně hlavu s tlumenými vzdychy. Cítím, jak se dál otírá o mou bolestivou erekci, nemohu si pomoci a vychází mu vstříc svými pohyby. Usměje se s pohledem na mě, zatímco stále špičkou jazyka olizuje mou bradavku.
ČTEŠ
Taekook - Inzerát
FanfictionTaehyung se zrovna rozešel se svým přítelem a byl nucen se nastěhovat zpátky k rodičům, jež jsou jsou těžce homofobní. Jednoho večera prohlíží inzeráty na byty a na jeden z nich odpoví, mladému studentovi, který už ani nedoufal, že se mu někdo ozve...