Jmenuji se Jeon Jungkook, je mi 21 let a jsem čerstvý vysokoškolák.
Nemohu, už žít na koleji, ale hodně jsem si našetřil a chodím na brigádu, takže si můžu dovolit slušný byt. Našel jsem si skvělé místo s dvěma ložnicemi, protože od začátku plánuji žít se spolubydlícím, aby mě nájem nestál tolik a zbylo mi ještě na jídlo. Problém je, že v dnešní době chtějí všichni vlastní menší byt, nechtějí se dělit o prostor a peníze, takže se jen modlím, abych někoho našel.
Vytvořil jsem inzerát téměř na všechny webové stránky pro bydlení, co jsem objevil, přidal jsem i fotky, nezbývá nic jiného než čekat.
Uběhly dva měsíce a nikdo se neozval, začínám se trochu obávat, že budu muset tohle místo opustit, protože nevydělám na brigádě tolik, abych zaplatil celý nájem, už teď dělám přesčasy, čímž zanedbávám dost školu.
Smazal jsem inzerát a pomalu se smiřoval s tím, že se budu muset balit.
Odpočíval jsem na gauči, když mi najednou napsalo neznámé číslo
Nemůžu tomu uvěřit, po tom, co všechno vypadalo tak beznadějně se najednou ozve tenhle Taehyung. Zajímalo by mě, zda to myslí vážně, nebo si ze mě jen někdo dělá srandu. Bude nejspíš starší podle toho jak psal. Nesmím si od toho nic slibovat, protože je také možné, že se z něho vyklube nějaký úchyl, zloděj nebo podvodník či vůbec nepřijde. Každopádně.. ozval se vážně včas. Jsem zvědavý.
Ještě ten večer jsem uklidil, aby se mu v bytě líbilo.
Dnes, hned co jsem přišel ze školy jsem si dal rychlou sprchu a nejedl. Naštěstí tenhle den nemám brigádu, proto se také mohu setkat s novým spolubydlícím.
Pomalu byl čas, 15:25. Posadil jsem se tedy na schody před barákem a čekal.
Druhá část z pohledu Jungkooka.
Teď teprve začne skutečný příběh..
ČTEŠ
Taekook - Inzerát
FanfictionTaehyung se zrovna rozešel se svým přítelem a byl nucen se nastěhovat zpátky k rodičům, jež jsou jsou těžce homofobní. Jednoho večera prohlíží inzeráty na byty a na jeden z nich odpoví, mladému studentovi, který už ani nedoufal, že se mu někdo ozve...