Inzerát 18

2K 77 5
                                    

,,Teď to bude asi trochu nepříjemné, zkusím do tebe vložit nejdřív jeden prst, aby tě to tolik nebolelo, dobře?" varuje mě předem, zní tak něžně. Jsem vděčný za to, že je on můj první a stará se o mě. Kývnu, načež mi poví, že kdyby to bolelo, mám mu to říct.

,,Neboj se o mě, hyung.." ujistím ho.

Ještě mě párkrát políbí na půlkách, než je víc roztáhne a nechává opět svůj jazyk proniknout dovnitř. Snažím se tolik nesténat, ale jakmile začne pomalu zasouvat svůj prst dovnitř, cítím zvláštní pocit.

,,Mmm.."

,,Nebolí to?" ptá se mě starostlivě.

,,N-ne.. pokračuj.." ihned odpovím, je to zvláštní, ale dobrý pocit. Začne s ní pomalu pohybovat, přirážet s ním a já cítím další potěšení.

,,Mmm.. hyung přidej prosím.." zavzdychám.

,,Líbí se ti to?" usměje se.

,,Hmm.." pohybuji se prdelkou proti němu, načež se při druhém prstu ještě víc se prohnu.

Chvíli čeká, než s nimi začne přirážet, po třetím prstě, mi už doslova kape pre-cum z bolestivé erekce a mám pocit, že se opět udělám, ale nechci aby přestal, tak se to snažím zadržet.

,,Mmmm.. to je skvělý.. Tae.." tiše vzdychám.

,,Aaah, už to nemůžu vydržet baby.." chraplavě vydechne, když ze mě vyndává své prsty a natahuje se k šuplíku, z něhož vytahuje jakou-si lahvičku.

,,Co to je?" ptám se nejistě.

,,Neboj se.." usměje se nad mou neznalostí, sleduji všechno co dělá zezadu, ,,to je gel, po kterém to půjde snadněji a nebude tě to tolik bolet." ujišťuje mě.

Trochu aplikuje na špičku svého velkého penisu, než si ho rozetře po celé délce a dá i trochu na mou dírku, zavře lahvičku a hodí ji stranou. Masíruje mou dírku, až sebou začínám škubat.

,,Mmm.. Tae.. prosím, už to udělej.." zavzdychám nedočkavě.

,,Nechci, aby tě to bolelo, lásko.." opře svou tvář o mé rameno s křehkým hlasem.

,,Neboj se o mě.. jen už mě šukej prosím."

Myslím, že se právě po mých slovech ještě víc vzrušil, protože se mu zachvěl dech. Nastavil svůj hrot k mému otvoru a pomalu zasouval svou tvrdou erekci do mě.

,,Mmmmm" snažil jsem se nevydávat hlasité zvuky, aby nepřestal, ale docela to bolelo.

Hodně to bolelo!

,,Uvolni se baby.. nemysli na to a uvolni se.." přejede mi prsty po zádech, tak ještě víc vyšpulím zadek, uvolním se a jak slyším jeho hrubý dech s hlubokým hlasem, začínám se podvolovat.

,,Aaah.. jsi tak úzký.. mmm.. bože.." kňučí, jak je polovina jeho penisu ve mě.

,,Mmm.. mluv dál hyung.. tvůj hlas.." začíná se mírnit bolest, když mě nechává si pomalu zvykat na jeho velikost.

,,Aah Jungkook-iie.. to je úžasný pocit.. jsi tak skvělý.. nebolí tě to moc?" ptá se mě, jak se snaží sebrat dech. Vrtím hlavou..

,,Ne.. pokračuj hyung.. pokračuj.."

zanedlouho je celý jeho penis ve mě, nějakou dobu to vážně bolí. Sevře můj penis v ruce a pomalu stimuluje, když do mě začne velice pomalu přirážet. 

,,Aaaah mmm.." chvíli sténám bolestí, která po dalších přírazech zmizí.

,,Nebolí tě to, baby?" znovu se ptá.

Taekook - InzerátKde žijí příběhy. Začni objevovat