Vayy Şerefsiz

61 4 1
                                    

Mutfakta cipsleri tabaklara koyarken Erdem hala Mert ile aramızda ne olduğunu öğrenmek istiyordu.Resmen taramalı tüfek gibi konuşuyordu.''Yeter!'' dedim.Şarap bardağı elimden düşüp kırılmıştı.Erdem hemen eğilip parçaları toplamaya başladı.Bende pes edip her şeyi anlattım.

Yeri temizlediğinde ayağa kalkıp ''İstersen onunla konuşabilirim''dedi.Bu olaya onu karıştırmak istemediğim için ''Hayır gerek yok kendim hallederim''dedim.Biraları tepsiye koyarken birden gülümsemeye başladı.Manyak mıdır nedir?.''Ne oldu?''dedim.''Hiç aklıma bu tepsiyi nasıl kafama fırlattığın geldi'' dedi.Bende gülümsedim onunla gerçekten çok güzel anılarım olmuştu.Ama o beni aldatmıştı hemde onu yatakta basmıştım.Orospu çocuğu.Yüzümdeki aptal gülümseme yerini çatık kaşlara bırakmıştı.

Bunu fark ettiğinde bana biraz daha yaklaşıp yüzümü avuçlarına aldı.Kalbim deli gibi atıyordu.''Ege tekrar denemek ister misin? Sana söz veriyorum bir daha asla seni incitmeyeceğim.''dedi.Donup kalmıştım.O beni aldatmıştı.Bunu bir kez daha yapabilirdi.Bundan korktuğum için kendimin geriye doğru çektim.''B-ben sana güvenemem Erdem lütfen bu konuyu bir daha açılmamak üzere kapatalım.'' dedim.

Konuşmadan arkasını döndü ve elindeki tepsiyi salona götürdü.Bu kadar mıydı yani.İnsan bir 'lütfen' der 'sensiz yaşamıyorum' der 'Lütfen bana geri dön Ege' der ne bileyim, der yani.Duygusuz öküz.

Sinirimi yatıştırıp.Salona yöneldim herkese içeceklerini verirken sıra Mert'e gelmişti birasını verirken ''Al zehir zıkkım olsun , haram olsun inşallah!'' dedim Ayşen'in duyamayacağı bir sesle.Bu lafıma karşılık sadece sırıttı.Pislik beni sinir etmek için elinden geleni yapıyordu.

Yerime oturdum ve doğrulukmu cesaret mi oynamaya başladık bir süre sora sıkıcılaşmaya başladı.Herkes sıkılmaya başlamıştı ki Sarp ''Bence öpüşmeli olanı oynayalım ''dedi. Hemen itiraz ettim ''Ya olmaz öyle şey ya'' dedim.Ya bana Erdem denk gelirse ne yapardım hayatta olmazdı.Herkes tamam oynayalim dedi.Bir sure sonra beni zorlamaya basladilar.

Resmen deliricektim.Yapabileceğim birşey olmadığı için içimden Erdem ile öpusmemek icin dua etmeye başladım.

İlk olarak şişeyi Sarp çevirdi ve Seda ile Mert'e geldi.Kalktılar ve öpüştüler.Sonra seda çevirdi .Şişenin gösterdigi yone baktigimda Mert bana bakiyordu ve yuzsuzce sırıtıyordu.

Ayaga kalktim ve Mert'in oldugu yone dogru gittim. Eliyle yuzumu kavradı.Kalbi hizla carpiyordu. Aradan bir ses geldi " Unutmayin 7 saniye" dedi Aysen.Dudaklarini yaladi ve bana iyice yaklaşıp dudaklarini dudaklarima bastirdi.Birden kalp atislarim hizlanmisti.Cok guzel opusuyordu.

" Tamam zaman doldu"dedi Aysen.Kendimi istemeyerek de olsa geri cektim ama Mert bırakmak istemiyordu ben kendimi geri çektiğimde o da bir kaç santim bana dogru geldi.İnanamıyordum beni bırakmak istemiyordu.Hemen kendimi toparladım ve gıcıklık olsun diye "Cok kotu opusuyorsun."dedim.Yuzu dustu ve yerine oturdu.

"Ege bir saniye konusabilir miyiz?" dedi Erdem.Gozlerinden beni ne kadar kiskandigini anlayabiliyordum.Bende Egeysem onu kapimda kole yapicaktim."Tamam"dedim ve onu takib ettim.

Sinirli bir sekilde odama girdi.Elini sacinin icinden gecirdi ve "Ben seni anlamiyorum hem bu Mertten nefret ediyorum diyorsun hemde onunla opusuyorsun ne senin derdin?"dedi."Ne diyosun sen be alt tarafi oyun oynuyoruz ne alakasi var"dedim bagirarak.Cok kizmisti kolumu sıkmaya basladi "Ben biliyorum aslinda senin neden boyle yaptigini"dedi.Çenesini sivazlayarak."Neymis?"dedim.Resmen okuzun altinda buzagi ariyordu." Cunku o mavi gozlu o yuzden ona ilgi duyuyorsun degil mi?" donup kalmistim bunu nereden biliyordu.Oysaki bundan sadece Yagmur'a bahsetmistim."Kapa ceneni yok oyle bir sey " dedim cok kizmistim.Tirnaklarimi avucuma oyle bir gecirmistim ki kanadigini hissediyordum."Unut gitsin zaten sadece dis gorunusune bakarak o kisiden hoslanan bir orospuyla daha fazla konusmak istemiyorum!" dedi.Neee?? Orospu mu dedi o bana? Vay şerefsiz....

Multimedya : Mert Kara (Brant Daugherty)

Bir Genç Kız (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin