"Mavi gozlu oldugumu biliyorsun degil mi?"dedi Mert.
Utanctan yerin dibine girmistim.Hicbirsey olmamis gibi davranarak tekrar filme dondum.Mert de daha fazla ustelemedi.Ama hala siritiyordu ve film bitene kadarda yuzune bir gulumseme hakimdi.
Sinemadan ciktiktan sonra Mert belki sıkılırda gider diye bir magazaya girdik o da kapida bekledi yakladik 45 dk sonra sıkılıp ciktik.Ama Mert hala kapidaydi.İnsan hic sıkılmazmi ya ben bile sıkılmıstım.
"Neyse biz gidiyoruz.Hadi insallah sanada yolda bir araba carparda ölürsün." dedim.Bu lafimdan sonra iyicesinirlenmisti."Ben simdi sizi eve bırakmazsam gozum acik gider.En iyisi bende geliyim." dedi ve bir taksi cevirdi.Hayir falan desekte dinlemeyecegi icin paşa paşa bindik taksiye.Mert ve ben arkaya oturduk Yagmurda öne .Eve yaklasmamiza yakin beni dirsegiyle durtup "Filmi begendin mi?" dedi.Yuzsuz."Sen olmasaydin daha cok begenirdim" dedim.Dedigime aldirmayip tekrar camdan disari bakmaya basladi.Hayret.Sasirmistim ne oldu bu cocuga?Oysaki hayatta altta kalmazdi bu.
"Geldik abla."dedi sofor." tek bir veda sozcugu soylemeden arabadan indim.
Bir hafta sonra
Mert bir haftadir okulda yoktu.Heryere bakmistim.Sanki yer yarilmisti bu salakta icine girmisti.Elim telefonuma gitti.Onu bir haftadir aramamak icin kendimi zor tutuyordum ama artik cok endiseliniyordum.Hemen telefonumu actim ve rehberden adini tusladim..... .... .... Merhaba ben Mert Mesaj birakin lutfen.
Alo Mert seyy ben Ege neden okulda yoksun seni merak ettimde. Umarim beddualarim tutmamistir.Gorusuruz.
Sesim titremisti.Onun icin cok endiselenmistim ve cok fazla beddua ettigim icin vicdan azabi cekmistim.
Bir kac saat daha bekledim ve hala cevap gelmemisti.Hemen Ayseni arayip ondan Mert'in adresini aldim.
Kesin basi beladaydi bunu hissedebiliyordum.
Kapiya gelmistim.Zili defalarca calmama ragmen kinse acmiyordu.Birden paspasin altinda bir sey oldugunu fark ettim. Anahtar! .Kapiyi actim ve iceri girdim."Mert nerdesin ?" diye 5-6 kez bagirdim.Kucuk bir inleme sesi duydum.Hemen sesi duydugum yere dogru kostum.Mert kanepede yatiyordu.Bicaklanmisti cok kanamasi vardi."Kim yapti bunu sana?" dedigimde cevap bile verecek gucu yoktu. Hemen t-shirtümü yirtip kanayan yarasina daha fazla kan kaybetmemesi icin bastirdim ve ambulansi aradim.Mert acidan inliyordu."Tamam sakin ol simdi ambulans gelicek." dedim onu sakinlestirmeye calisarak. Yarasi cok derindi. Cok aci cekiyordu bunu hissedebiliyordum.Elimi saclarina gecirdim ve "şşşş lutfen biraz daha dayan Mert lutfen" cok terliyordu.Elimle terini sildim ve sakinlestirmeye calistim.T-shirt umden kopardigim parca beyazdan kirmiziya dondu.Bez parcasini biraz daha bastirdim.Daha fazla bagirdi.Siktigimin ambulansi hala gelmemisti.Alnina bir opucuk kondurdum ve "merak etme su an ambulans cok yakinimizda" dedim.Eskiden bana ofkeyle bakan o mavi gozleri su an caresizlikle bakiyordu.
Ambulansin sesleri yaklasmisti.Mertin elini omzuma atarak onu kapiya yaklastirip zaman kazanmaya calistim.Kapiya varmak uzereyken ambulans gorevliler geldi ve onu sedyeye aldilar.Bana da bir takim sorular sordular.
Hemen ambulansa bindim.Bana kan grubumu sordular A rh- dedim.Sanirim Mert in kaniyla uyuyormus.Hastanede senden kan alicaz gibisinden bir seyde dediler ama tam anlamadim o an tek odaklandigim sey Mertti eve girip yanina geldigim andan beri bana bakiyordu.Bir saniye bile olsa gozlerini ayirmisyordu.Doktor kiz ona kan verirken dayanamayip elini tuttum.Bana aci aci bakti.Ona acidigimi dusunmesini istemiyordum ama gercek buydu su an ona aciyordum....
Sevgili sadece okuyan okuyucularim hani diyorum bir oy verseniz fena mi olur? Parmaginiz agrimaz ya....
Multimedya;Mert (Brant Daugherty)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Genç Kız (Düzenleniyor)
ChickLitCehennem kadar sıcak bir yaz gününde Ege en yakın arkadaşı Yağmur'u yanında sürükleyerek Kemeraltındaki çok methini duyduğu bir falcıya götürür.Falcı ona 'Senin ruh eşin çok yakınlarda. Hemde mavi gözlü onu bir an önce bulman gerek' der.Kendini bu...