Amfi

141 6 5
                                    

          İste sonunda iceri giriyordum hayallerim gercek oluyordu ve buda yetmezmis gibi ilk dersimiz amfideydi.Tam hayallerimdeki universite ve tam hayallerimdeki bölümdu.

            Derin bir nefes alıp tam amfinin kapısını açıyordum ki....

" Ahhhh"  arkası dönük öküzün biri bana çarptı."önüne baksana sen!!" dedim resmen burnumdan soluyordum.Ta ki.... Arkasını dönene kadar o an resmen kendimi kaybettim.Tek gördüğüm şey bana bakan mavi gözleriydi." B-ben özür dilerim ş-şey görmemisim seni"  dedim saçmalayarak."Demin biraz sertt çıktın ama" dedi.Özgüvenine bak beyefendinin hem bana çarpıyor hem hesap soruyor."Bi anlık boşluğuma geldi.Ani tepki verdim."   diyip buruk bi gülümseme yayıldı suratıma.Kızım Ege dibin düştü çocuğa toparla kendini deyip soğuk kanlı bir şekilde  elimi uzatıp "Ben Ege" diyiverdim."Bende Mert memnun oldum."

          İşte çocukklarımın babası evimin direği gemimin küreği karşımdaydı.O an sanki bulutların üzerindeydim.Öyle mutlu olmuştum ki  amfideki yerime oturur oturmaz Mert'le kaç çocuk yapacağımızı isimlerinin ne olacağını nerde yaşayacağımızı hepsini düşünmüştüm bile.

             2 çocuk yapacaktık bir kız bir oğlan. Kızın adı Nil erkeğin adı Deniz olacaktı.Eğer zengin olursakta iki katlı bir villada 2 kedimizle birlikte yaşayacaktık.

          "Egeeee" tam acaba arabamız hangi renk olsun diye düşünürken Yağmur hayallerimin içine etti ve beni gerçek hayata döndürdü."noldu ne var noldu ??" öyle birden seslenince ne diyim bilemeyip saçmalamaya başladım."Dibin düştü dimi çocuğa ???" hem dedikleri yetmiyomuş gibi bide mal mal gülüyordu."Yok canım ne dibi tutması  tatlı çocuk Allah sahibine bağışlasın." yalan söylediğimi ufacık çocuk bile anlardı."Ben zaten dibin tuttu demedim ki dibin düştü dedim.Çok belli ediyosun hoşlandığını.Aha! bak geliyo. Ağıtrdan sat kendinide havan olsun  biraz.Hadi kalk git konuş çocukla" deyip attı beni çocuğun önüne...

             "................."

             "................."

             "Ee-e ne yaptın o işleri ya ?" ölümüne saçmalıyordum resmen zaten çocukta afallamıştı birden "ne olsun ya hallettim işte" dedi.Birden ikimizde kahkaha atmaya başladık o an onun kocam olucağını anlamıştım.şaka şaka sadece çok komik ve kafa dengi biri olduğunu düşünmüştüm.Sonrada "sana biraz sert çıktığım için özür dilerim"gibi bir şeyler saçmalamıştım.O da "Eğer kendini affettirmek istersen beni arkadaşınla tanıştırabilirsin"dedi. Neeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!  Başımdan resmen kaynar sulr döküldü.Orospu çocuğu.Hem sen  bana çarp hemde  beni arkadaşınla tanıştır de.Piç.

          MERT
      Tam arkamı dönmüştüm ki  esmer bir kız kapıyı açıp bana çarptı.Buda yetmezmiş gibi bide "önüne baksana sen "gibi birşeyler saçmaladı.Sonra da ne olduysada özùr dilemeye falan başladı.Deli midir nedir ne böyle dengesiz dengesiz haraketler.Neyse  heyecanlı heralde hem okulun ilk günüdür diye bir şey demedim. Tam oturucak yer bakiyodum ki deli kız bir anda önüme atladi ve tekrar saçmalamaya başladı söylediklerini biraz espiriye vurdum ama bundan yüz alıp sana kendimi nasıl affettirelilirim diye sordu bende yanindaki arkadaşı güzel diye onunla beni tanıştırırsan  iyi olur dedim ama alındı heralde deli kız neyse ya bununlamı uğraşıcam manyak mıdır nedir ?

   

          EGE
      Çocuğa ana avrad söverek Yağmur'un yanına gittim."Ne o suratın sirke satıyo muhabbetiniz mi uymuyo çocukla" valla bu Yağmur en iyi  arkadaşım olmasa şuan saçını başını yolardım ama... " ne sirke sıçması ya üff manyak mısın kızım çocuk hasta oldu bana ölüyo resmen" iki yalan salladım ama ya çırparsa hesabı " he sanki cocuga ben 'ne yaptin o isleri' diye sordum" orospu ya hem konusmamizi dinliyo hemde  ne konustunuz diye soruyo."neden cevabini bildigin sorular soruyosun?" , "Hic oylesine sordum ee ne zaman tanistirican beni Mertle" bu lafindan sonra gulmeyi kesmesi icin ona okkali bir dirsek indirdim ve bagirma sesi tum amfiye yayildi.Herkez bize bakiyodu çok utanmistim.Sonra kapi açıldı ve hoca iceri girdi. Bakislar yavas yavas dagilmaya baslamisti....

  

            Eğer beğendiyseniz oy vermeyi unutmayın diğer bölüm oy çokluğuna göre gelir.

Bir Genç Kız (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin