Nee? Orospu mu dedi o bana vayy serefsiz....
Kendimi tutamayip suratina bir tane yapistirdim.O kadar sert vurmustumki ayni Pembe'nin attigi tokatlar gibi el izi cikmisti.
Tokattan sonra bana bir daha bakmaya tenezzul etmeden.Hizli adimlarla evden cikti.Ustelik karda yagmaya baslamisti.Donsun pic.
Salona dondugumdu Yagmur ve digerleri bana merakli bakislarla bakiyordu.Mert haric o siritiyordu.Tabi Erdemin neden gittigini biliyordu beyefendi.
"Erdem'in acil isi cikmis."dedim.Onlarda tamam falan dediler.
Aradan birkac saat gectikten sonra teker teker gittiler.
Tekrar Yagmur'la bas basa kalmistik ve tabiki sorguya cekildim.Yagmur'a herseyi anlattiktan sonra bana Mert'ten etkilenip etkilenmedigimi sordu.Tabiki cevabim hayirdi.Midemde tek bir kelebek bile ucmamisti.Tamam belki kucuk bir kelebek ucmus olabilirdi ama Mert beni rezil etmisti.Bunu asla affetmeyecektim.
Ertesi Gun
Hassiktir... Gec kalmistim.Hemen lavobaya gidip rutin islerimi hallettim ve giyindim Yagmur benden farkli bir bolumde okudugu icin benden erken cikiyordu .(fransiz dili ve edebiyati) Otobusle yetisemeyecegim icin hemen ilk gordugum taksiye bindim.Taksici yol boyunca resmen hayat hikayesini anlatti ya bir insan hic susmaz mi?Allahtan yetismistim.Amfide yer ararken Mert bana "Egee" diye seslendi.Salak sabah sabah yine moralimi bozucakti."Ne var?" dedim gozlerimi devirerek. "Dun gece cok guzeldin bebegim"dedi.Allahim sen bunlari bana sayiylami veriyorsun.Etraftan kahkahalar yukseldi." Kapa ceneni yoksa bu laflari soyleyen dilini gotune sokarim" dedim yanina giderken.Gulmekten karnini tutuyordu ve 'tabi' anlaminda basini salladi.Ona iyice yaklasip "Bak Mertcim bana bulasma yoksa sonun kotu olur."dedim sag elimin isaret parmagini gogusune sertce vurarak."Dun gece yatakta cok iyi oldugumu soyluyordun ama" dedi etrafindakilere bakarak.Hic beklemeden yuzune bir tokat yapistirdim.Erdem'e attigim tokattan dolayi zonklayan bilegimi iyice zorlamistim ve simdi agrisi dahada dayanilmaz olmustu.
Hic durmadan hizli adimlarla amfiden ciktim.Tuvalete dogru giderken birden sinirlerim bosaldi ve kendimi tutamayarak aglamaya basladim.Ben kolay aglayan biriydim cogu kez aglamamak icin dislerimi sıkardım.Ama yapamadim.Hıckırıklarim tum koridorda yankilandi.
Ertesi gun
Dungece gozume uyku girmemisti.Mert'in soyledigi bu sozler beni cok uzmustu.Kendimi bir turlu toparlayamiyordum.Kesin dedikodular tum okula yayilmisti.Kim bilir hakkimda neler konusuyorlardi.O Mert orospusuda artik gotune kina yakardi.Tam aglama krizine giriyordum ki Yagmur iceri girdi ve yanima oturdu.Gozumdeki yaslari silip "Aglama artik hem ben Kenan -okulun kabadayisi- ile konustum arkadaslariyla birlikte Mert'in icabina bakicaklar.Hadi uzme tatli canini"dedi.Bu biraz beni rahatlatmisti.Ama yinede okulda cikan dedikodulara karsi bir sey yapamiyicaktim."Hadi alisveris merkezine gidelim olur mu ? Sinemaya gideriz." dedi.Beni nasil mutlu edecegini biliyordu.Su hayatta en sevdigim uc seyden biri sinemaydi."Hadi kalk sana bir seyler secelim."dedi ve dolabima yoneldi.Yanagimdaki yaslari silip dolaba yoneldim ve benim icin asker yesili dar paca bir pantolon ,siyah uzunkollu bir crop top ve uzerinede bordu renk bir trenckot sectik.Yaklasik bir saat sonra evden ciktik.Capitol alisveris merkezine geldigimizde ben bilet sirasina girdim Yagmur'da misirlari almaya gitti.
"oooo Ege hanim hangi filime gidiceksin? " O ses ? Lanet olasi Mert beni burada da bulmustu. Cevap vermeden sırada beklemeye devam ettim.Heralde yanlis kisi oldugumu dusunmustu. Ama sitlra bana gelince acik verdim.Cunku gorevli bana hangi filme gidecegimi sordu. "Aclik Oyunlari-Alayci Kus iki ogrenci lutfen"dedim ve Mert hemen "uc kisi " dedi ve parayi uzatti.Hemen itiraz ettim "Hayir iki!" gorevli kiz heralde hesabi Mert odiyicek sanip parayi ondan aldi.Deliricektim hem beni rezil ediyordu hemde gotumun dibinden ayrilmisyordu.
"Ne yapiyorsun sen !"diye bagirdim.Herkes bize bakiyordu.Kolumdan tutup beni kenara cekti ve gayet sakin bir sekilde "Kotu bir sey yapmadimki sana ve arkadasina sinema ismarladim." dedi.Bu cocuk resmen beni delirtiyordu."Kaslarimi cattim ve "Senden hicbir sey istemiyorum yeterki benimle ugrasma tamam mi?" dedi her an onu parcalayabilirdim."Once sen baslattin piremses."dedi. Once ben mi baslattim ? Herkezin icinde ilk o beni rezil etti.
Yagmur elinde misirlarla bize dogru geldi ve "Mert burada ne yapiyorsun?' dedi.Mertte gayet normal bir bicimde "size sinama ismarliyorum." dedi.İtiraz ederek olayi Yagmura anlattim.Yagmurda israr edip parayi Merte odedi.Ama hala sinemadaki yerlerimiz yan yanaydi.Keske parayi ona odemeden baska bir yer alsaydik.Hem Mertte bosuna iki koltuk parasi odemis olurdu.
Hic konusmadan salona giderken Mert surekli benim misirimdan aliyordum Kac kez geri ceksemde yinede aliyordu.
Yerlerimize oturduk. Filmin baslamasini beklerken Mert surekli dirsegiyle kolumu durtuyordu ve "misir versene,misir versene "diyordu.Bir sure tepkisiz kaldiktan sonra patladim ve "al"diye bagirip misiri sertce kucagina carptim.Benden bu tepkiyi beklemiyordu o yuzden sasirmisti.Sonrada filim baslayana kadar hic konusmadi ve misir yemeye devam etti.Öküz.
Film baslamisti.Her Liam ciktiginda Yagmur'u durtup 'ne kadar tatli bu cocuk yerim' gibisinden seyler soyledim.En sonda agizimdan kacirip "Sirf o mavi gozlerin icin istesen hemen simdi veririm"dedim. Mert kaslarini kaldirdi ve gozlerini kocaman acti.Utanarak basimi egerken agzindindan su kelimeler dokuldu "mavi gozlu oldugumu biliyorsun degil mi?"....
Begendiyseniz oy vermeyi unutmayin....
Multimedya ;Mert Kara
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Genç Kız (Düzenleniyor)
Chick-LitCehennem kadar sıcak bir yaz gününde Ege en yakın arkadaşı Yağmur'u yanında sürükleyerek Kemeraltındaki çok methini duyduğu bir falcıya götürür.Falcı ona 'Senin ruh eşin çok yakınlarda. Hemde mavi gözlü onu bir an önce bulman gerek' der.Kendini bu...