Korkulu rüyam sonunda gelip çatmıştı ve vicdan azabından ölücektim.
Tüm dönem boyunca Mert'in peşinden koşmuştum ama hiç bir şey elde edememiştim.
Daha ilk yılımdan sınıfta kalıcaktım.Halbuki Yağmur bana kaç kez ders çalış demişti ama ben ruh eşi meselesine o kadar kendimi kaptırmıştım ki gözüm başka hiç bir şey görmüyordu.
*********
Sabah erken kalkıp paşa paşa gittim sınavların yapılacağı sınıfa.
Sınavlarım berbat geçmişti yarısından fazlasını atmıştım.
Ya çırparsa hesabı içimden dua etmeye başladım.
Kantine doğru gittiğimde Deniz'le Yağmur'un bir masada oturduklarını görünce Deniz'le tanışmak üzere elimi uzattım.
"Merhaba ben Ege Yağmur'un ev arkadaşı."
Elimi sıktı ve "Memnun oldum bende Deniz" dedi.
İyi birine benziyordu.Kantinde biraz daha sohbet ettik.Bilgili biri olduğu her halinden belliydi.Bir süre sonra Yağmurla asada bile el ele tutuştuklarını gördüm.Çok tatlı görünüyorlardı.
Deniz "Ben bir lavobaya gidip gelicem." dedi.
Masadan kalktığında hemen Yağmur'u sorguya çektim.
"Bakıyorumda aranız baya iyi"dedim sırıtarak.
"Çok tatlı biri değil mi?"
"Evet çok da yakışıyorsunuz."
Gülümsedi adete gözlerinin içi parlıyordu.
"eeee sınavların nasıl geçti?" dedi.
"Tabiri caizse girdi."
"Ben sana ders çalış demiştim."
Bunu söyliyiceğini biliyordum."Ne yapayım kendimi bu falcının dediklerine çok kaptırdım ders çalışamadım işte."
"Tamam tamam.Sen geçersin ama."
"İnşallah" dedim umutsuzca.
"Bak eğer büte kalmazsan İzmir'e gittiğimizde yeni bir falcıya gideriz." dedi ve sırtımı sıvazladı.Ardından Cem gelip yanımıza oturdu.
"eee nasıldı sınavlar?" dedi.Sırıtmasından onun sınavının iyi geçtiği belliydi.
"girdi" dedigimde ufak çaplı bir kahkaha attı.Ne vardı bunda bu kadar gülinicek.
"Ne gülüyon be" dedim ters ters bakarak.Gülümsemesi yüzünden silinmişti.
Deniz masaya geldi ve sonunda Cem'le tanıştılar. Deniz gayet sevecendi ama Cem ona ters ters bakıyordu.Onlar el sıkışırken çok komiğime gitti ve kahkaha atmamak için kendimi zor tutuyordum.Ta ki Cem bana pis bir bakış atıncaya kadar.Sonrada zaten tüm gülümsemem silindi.
Bir süre daha oturduk sonra eve gitmek için kalktığımızda Cem beni kolumdan tutup kenara çekti.Çok fena kolumu sıkmıştı orospu.
''Ne gülüp duruyorsun sen?'' kaşlarını çatıyordu ve kolumu sıkıyordu.
Kolumu ondan kurtardım ve gülümsememe hakim olmaya çalıştım.''Hiiç aklıma komik bir şey geldi.''
''Biliyorum ben senin neye güldüğünü.''
''Biliyosan neden soruyorsun?''
''Ege sen çok değiştin'' dedi haydaa ne oluyor bu ergene şimdi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Genç Kız (Düzenleniyor)
ChickLitCehennem kadar sıcak bir yaz gününde Ege en yakın arkadaşı Yağmur'u yanında sürükleyerek Kemeraltındaki çok methini duyduğu bir falcıya götürür.Falcı ona 'Senin ruh eşin çok yakınlarda. Hemde mavi gözlü onu bir an önce bulman gerek' der.Kendini bu...