Dupa ce se departeaza cativa pasi de casa, apasa butonul de apelare rapida de pe telefonul mobil.
- Ajung in 5 minute, pe unde sunteti?
- Am ajuns deja, domnisoara "punctualitate" !
- Imi pare rau ca nu ma pot teleporta, as fi facut-o..!!
Sara nu are cum sa nu zambeasca..Maria, cea mai buna prietena a sa, are acest efect asupra ei chiar si in cele mai grele momente. Sunt prietene din clasele primare, pe atunci erau doua mici papusele brunet-carliontate, foarte cuminti si inteligente.
Curand, in Gara de Nord ajunge si Sara. Este intampinata de Maria si Alex, cel mai bun basketbalist din gasca lor de prieteni.
- Nu imi vine sa cred, chiar ai ajuns in 5 minute, desi ai intarziat.
- Doar stii ca mereu ma tin de promisiuni, draga mea!
Alex o ajuta pe fata cu bagajele, in timp ce Maria o prinde strans de mana si o indruma catre peronul unde trebuia sa ajunga trenul.
- Nici nu ai pus prea multe in bagaj, ti-ai indesat cumva tot dulapul aici?
Sara se intoarce catre Alex zambind timid apoi isi continua drumul.
Pe unul din scaunele rupte, de pe peron, statea Caleb, cu o chitara in maini, inconjurat dr munte de bagaje.
Sara isi priveste prietenii confuza, deja era rosie in obraji, iar inima ii batea cu putere.
Alex ii face un semn Mariei, iar aceasta actioneaza.
- Aaa, Sara, am si uitat.. El este Caleb, verisorul lui Alex.. Am pierdut notiunea timpului si.. Oricum ne va insoti si el in vacanta, nu te superi, nu-i asa?
Atunci Caleb isi da seama ca nu mai este singur, se ridica si ii intinde mana Sarei, iar aceasta ii raspunde cu acelasi gest. Tanara ii studia fiecare miscare, ii masura din priviri fiecare puls si ii numara fiecare murmurat.
Caleb nu este imaginea care ii apare in minte unei fete atunci cand spune "baiatul perfect". Are parul valvoi si des si este imbracat destul de simplu. Un maieu negru larg care lasa sa i se vada pieptul si o pereche de blugi pana la genunchi. Este normal, dar ideea in sine ii prezinta Sarei un baiat "special", desi acest cuvant este mult prea neinsemnat pentru el. Desi pentru Sara cuvantul "special" este atunci cand ramai fara cuvinte, Caleb era mai mult de atat.
- Salut, Sara! Eu sunt Caleb, imi pare bine sa te cunosc!
Sara il studiaza atent. Are ochii de un albastru stralucitor precum taisul unei sabii.
- Salut! I-a raspuns incantata dupa cateva clipe de tacere
CITEȘTI
When you find your love.
RomanceSe spune ca "In viata ne indragostim de doua ori, prima oara crezand ca este ultima, iar a doua oara afland ca este prima."! Ei bine.. povestea prezinta dragostea a doi tineri obisnuiti, care se cunosc intamplator si par a fi predestinati. Acestia f...