Johnny iese din masina si ne saluta pe amandoua politicos.
- Johnny parca ai venit din America, atat de putin ti-a luat!
- Scuzati-ma dar este trafic! Urcati inuntru!
Ash il sorbea din priviri pe Johnny, aproape ca se indragostise dar in capul ei era un singur lucru "Nu ma pot baga peste ea!".
Johnny le lasa pe fete in fata hotelului iar el pleaca cu treburi.
- Foarte dragut iubitul tau!
- Oh shit, nu e iubitul meu, e soferul meu! Si nu e dragut, e de-a dreptul idiot, dar am inceput sa ne intelegem!
- Aham..
- Si zici ca e dragut? Hmm..
Sarei deja ii veneau o gramada de idei in cap, cum va fi prima intalnire, nunta..
Fetele ajung in camera si se apuca de invatat, telefonul Sarei suna, este Caleb!
- Buna iubitule! Ce mai faci?
- Bine.. Vroiam sa vorbesc cu tine, zilele astea voi fi plecat si nu voi avea cum sa te contactez, voi fi prins intr-o multime de sedinte..
- Bine dragule, nu este nicio problema, suna-ma cat de repede poti!
- Sigur draga mea!! Te iubesc si ai grija de tine !!
- Si eu!! Te pup.
Sara priveste telefonul pret de cateva secunde iar Ash incepe sa rada.
- Ziceai ca nu e iubitul tau!
- Pai chiar nu e! Iubitul meu e in Romania..
Dupa cateva ore de studii fetele adorm.. Cateva batai in usa fac somnul sa dispara si fetele sa se enerveze! Sara se ridica somnoroasa in timp ce Ash mai motaie putin pe canapea. Usa se deschide iar in pragul ei era "pinguinul" , majordomul care o condusese ieri catre camera.
- Buna seara, domnisoara Smith! V-am adus cina!
- Ai adus si pentru oaspete?
- Bine-nteles!
- Ok multumesc..
Sara incearca sa inchida usa dar majordomul o impiedica.
- Ce mai e?!
- Intr-o ora trebuie sa fiti gata, aveti programare la piscina si spa! Va voi conduce eu.
- Bine!
Sara inchide usa nervoasa si se indreapta catre canapea.
- Dormi la mine in seara asta? Avem programare la spa!
- Daca se pune problema asa, desigur!
Sara ii imprumuta fetei un costum de baie si se pregatesc impreuna de relaxare. Timpul a trecut foarte repede asa ca Molly, pinguinul a si aparut la usa.
- Sunteti gata?
Sara iese in calea lui si se indreapta catre lift.
- Bine-nteles ca da!
Molly le-a condus pe tinere la piscina apoiba plecat. In bazinul mare inota un baiat, bine facut, brunet..
- Se pare ca nu suntem singure!
A exclamat Ash privind catre piscina. Tanarul iese din piscina. Spre suprinderea ei, tanarul este chiar Johnny. Ash il privea si aproape ca saliva. Corpul lui ud si privirea patrunzatoare.. Sara ii distruge toate visele!
- De ce nu ma mir ca esti aici?!
- Pentru ca ti-am spus deja ca voi fi oriunde esti si tu..
- Ea este colega mea, Ashley!
Johnny ii intinde fetei mana totusi privind catre Sara..
- Johnny, incantat!
- Ash! De asemenea!
Sara renunta la halatul de baie ramanand intr-un costum de baie negru, intreg, foarte decent, apoi sare in bazin. Sara este urmata de Ash si mai apoi de Johnny. Dupa cateva minute de balaceala, fetele ies si se aseaza pe sezlong.
- Cum ti se pare, Ash?
- Perfect.. E asa de frumos, cred ca m-am indragostit..
- Ma refeream la aceste momente..
- Ahh.. Super..
Sara ii zambeste relaxata simtind ca tanara incepe sa-l placa pe John.
- Sara, nu te supara dar se face tarziu si maine dimineata vine mama in vizita, trebuie sa ajung acasa..
- Nu e nicio suparare, draga mea, sun acum la receptie sa pregateasca un sofer!
Tinerele isi iau ramas bun, pacat ca Johnny nu este aici sa isi ia si el la revedere, el este deja la masaj. Dupa ce Ash pleaca, Sara merge si ea la masaj. Se intinde si la cateva secunde apare o doamna care incepe "procesul de relaxare".
- Johnny, cum ti se pare prietena mea!
- Nu o cunosc prea bine, e draguta..
- Dar stii ca.. Ea te cam place!
- Vorbesti serios?!!
- De ce as glumi cu asta?
Sara incepe sa rada dar la scurt timp atitudinea i se schimba.
- Poate pentru ca ti-ai dat seama ca eu nu o plac! Si te plac pe tine!!
Atunci Sara casca ochii la figura baiatului.
- Johnny, nu am auzit eu bine?
- Ba da, chiar foarte bine, am spus ceea ce simt acum..
- Cum ai ajuns la aceasta concluzie?
- Pai .. Cum sa incep, te stiam de multa vreme, te vazusem in fotografii.. Tatal tau vorbeste mereu despre tine in fata angajatilor..
- Oh nu pot sa cred!
- Mda.. Si acum, timpul petrecut impreuna.. Stiu ca ai o relatie stabila, de aceea prefer sa fim doar prieteni, daca tu esti fericita atunci si eu sunt..
- Nu imi vine sa cred ce imi aud urechile..
Sara se ridica si isi infasoara prosopul in jurul pieptului, Johnny se ridica si el si se indreapta catre camerele lor. Ingandurati, asteptand raspunsuri pe care probabil nu le vor primi niciodata, cei doi se pun la culcare.
CITEȘTI
When you find your love.
RomanceSe spune ca "In viata ne indragostim de doua ori, prima oara crezand ca este ultima, iar a doua oara afland ca este prima."! Ei bine.. povestea prezinta dragostea a doi tineri obisnuiti, care se cunosc intamplator si par a fi predestinati. Acestia f...