#17 Primul concert de acasa.

870 39 0
                                    

Urmatoarea zi, Sara se trezeste foarte devreme pentru a avea timp sa repete. Este insa destul de suparata, Caleb va fi prins intr-o sedinta si nu va avea timp sa ajunga decat la sfarsitul concertului. Dupa ce a terminat repetitiile, a coborat jos sa ia micul dejun alaturi de mama ei.

  - Buna dimineata, mama!

  - Buna dimineata, scumpa mea! Ia loc, ti-am pregatit micul dejun. Avem programare la salon la ora 13:30.

  Cele doua au luat micul dejun, apoi s-au urcat in masina si au mers la salon. Au fost intampinate calduros, insa au fost urmarite de paparazzi tot drumul. Sara este aproape gata si in 3 ore va urca pe scena. La Sala Palatului, unde va avea loc concertul, femeile sunt asteptate de catre domnul Smith. El le conduce inauntru si seindreapta catre cabina de tinute. Rochia neagra, marca Dior, pe care o alesese in aceasta seara, nu era tocmai genul fetei.. Dar avand in vedere ca fusese aleasa de mama ei, o purta cu mandrie. A urcat pe scena intr-un ropot de aplauze si a deschis seara cu melodiq dedicata mamei sale "Thank you mom" si a continuat cu melodii la fel de emotionante. Toata seara s-a bucurat de privirile calde ale spectatorilor si aplauzele zgomotoase. Cand a coborat de pe scena, a impartit autografe si a facut fotografii cu toata lumea. S-a retras apoi in public, alaturi de familie si prietenii privind continuarea spectacolului.

  "Unde o fi Caleb? Mi-a promis ca o sa ajunga, de ce nu e aici? Are lucruri mai bune de facut, nu-i asa? Pun eu mana..." Spunea Sara in gand, dar pe fata afisa un zambet absolut natural. Deodata monologul ei interior este intrerupt de Caleb..

  - Bun seara, domnisoara! Un autograf, se poate!!

  Sara incepe sa rada si smulge biletul din mana tanarului. El se aseaza pe scaunul liber din dreapta fetei si o saruta.

  - Imi pare rau ca am intarziat!

  - Dar mie?! Nu stii ce ai pierdut oricum! A spus fata zambind larg.

  Dupa ce concertul a luat sfarsit, domnul si doamna Smith au plecat spre casa, iar tinerii s-au indreptat catre cel mai apropiat restaurant! La iesirea din cladire, atat Sara si Caleb cat si prietenii acestora, au fost asaltati de reporteri si paparazzi, carora le-au oferit poze si le-au raspuns zecilor de intrebari.

When you find your love.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum